Dato og tid er 21 sep 2019 22:40

Ned i fedt procent og stadig opbygge muskler - 25år

Diskussion af vægttabs relaterede emner

Redaktør: Jackson

Dualism
Indlæg: 1
Tilmeldt: 19 aug 2012 21:57

Ned i fedt procent og stadig opbygge muskler - 25år

Indlægaf Dualism » 19 aug 2012 22:08

Hejsa ville lige prøve de kloge hoveder herinde ;)

Jeg er 180cm

Jeg er lige begyndt træne igen efter et halvt års pause med en virkelig dum bøtte weight gainer som har ødelagt mit fedt procent..
Normalt har jeg aldrig en skid fedt på kroppen men har jeg fået efter det weight gainer og et halvt års pause.. :(

Jeg har trænet i 1,5mdr nu og jeg vejede 75+kg da jeg startede og har bare styrke trænet 3-5 gange om ugen.. jeg havde en fedt procent på 20,5... :(

Nu er jeg på 72+kg og er nede i 18.2 i fedt procent..

Her på det sidste er jeg begyndt cykle en halv time og løbe 3-4km 2-3 gange om ugen for at komme af med mit fedt..


Syns jeg er kørt død og der sker ikke noget med mit fedt eller min krop bliver "større" :(


Min kost består af

1,5 scoop protein pulver efter hver træning, ellers ingen kost tilskud eller noget..

Morgenmad: Mysli med yogurt..
Mellemmåltid: En lille grov bolle med halv liter skummet mælk..
Middag: Står på skolens kantine mad med kød, pasta/ris/kartofler og godt med grønt til
Aften: står på at hver anden dag ca at droppe kulhydraterne ellers kun meget lille portion.. og så kød og masser grønt til..
Natmad: Består i frugt eller en vand is eller en sodavand..

Jeg spiser ikke slik eller chips og tænker meget over hvad jeg spiser.. Jeg drikker dog en eller to sodavand om dagen og masser vand..


Hvad kan jeg gøre for at få opbygget en "større" krop og samtidig tabe alt det fedt jeg har på maven..

de-freitas
Kagearm
Indlæg: 79
Tilmeldt: 26 sep 2011 09:19

Re: Ned i fedt procent og stadig opbygge muskler - 25år

Indlægaf de-freitas » 15 sep 2012 20:30

Skær ned på brød, sukker, ris og pasta.

Kør derudover 1 times løbeintervaller, hvor du går med 5-6km i timen med 15% hældning. Hver gang du har brændt 70kalorier af brænder du de næste 30 af med 9-12km i timen (stadigvæk op ad bakke) og derefter gearer du igen ned til 5-6km i timen. Dette gør du så i 8-12 intervaller. Det er benhårdt, men du kommer til at ligge omkring fedtforbrændingszonen i lang tid, ligesom at intervallerne vil øge din anaerobe kapacitet. Hver anden dag kan du så køre styrketræning :)

Det er en anderledes træningsform, men det har virket godt for mig og flere andre jeg kender :)


Tilbage til "Vægttab"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron