Dato og tid er 03 dec 2020 15:01

Piller og Pulver

Anvendelse af kosttilskud - Kostprogrammer m.m.

Redaktører: Youssef, webmaster

tokqool
Newb
Geografisk sted: København
Kontakt:

Piller og Pulver

Indlægaf tokqool » 31 jul 2007 15:54

Har lige købt nogen BCAA's(4om dagen), kreatin(3om dagen), og zink og mineraler(2om dagen) i pille form.
er alt dette lovligt? og ikke mindst sundt?
kom til at slå mig lidt løs på en BB side og sider nu inde med en masser forkskelige kost tilskud, og plutselig virker det som et helt apotek man skal tage hver dag. + shakes

nogen der kender til det?[/b]
Rom wasn't buildt in a day,
neither was I..

Brix
Strandløve

Indlægaf Brix » 03 aug 2007 11:50

Har lige købt nogen BCAA's(4om dagen), kreatin(3om dagen), og zink og mineraler(2om dagen) i pille form.
er alt dette lovligt? og ikke mindst sundt?
kom til at slå mig lidt løs på en BB side og sider nu inde med en masser forkskelige kost tilskud, og plutselig virker det som et helt apotek man skal tage hver dag. + shakes

nogen der kender til det?[/b]

Har aldrig helt fattet hvordan man kan købe noget, for først bagefter at spekulere på om det er lovligt :-k

Kan ikke se noget skulle være ulovligt, men diverse koststilskud kan ikke erstatte en sund og varieret kost.
Det er bedre at ramme ved siden af, end slet ikke at ramme!

Brugeravatar
Arhnold
Hercules
Geografisk sted: København K

Indlægaf Arhnold » 03 aug 2007 12:29

Hvorfor du lige har købt zink fx forsåt jeg ik - hvorfor lige det mineral? Hvorfor ikke kalium, calcium, magnesium osv??

Dine kosttilskud er alle lovlige og skam intet usundt i det, men du skal ikke forvente at opnå de helt store ekstra ting med dem!
Følg loggen - bulker løs for tiden:

http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=11044

Løft for tiden:

Bænk: 100
Dødløft: 150
Squat: 120

Elvirus
Hjemmetræner

Indlægaf Elvirus » 03 aug 2007 16:40

kreatin kan vise sig at være et udemærket produkt for dig, afhængigt hvad du ønsker at opnå med din træning, samt hvordan du træner.

BCAA pillerne vil du formentlig ikke opleve nogen effekt af (det er blot 3 aminosyrer som også findes i den kost du indtager ved siden af).

Om du opnår noget ved at tage zink/mineral tilskud, er svært at svare på uden at kende kost mm.

På trods af jeg ikke kender de specifikke produkter, tør jeg dog godt påstå du ikke gør noget ulovligt, samt ej heller ødelægger din krop med ovenstående produkter - enjoy ;-)

Tilbage til "Kost / kosttilskud"