Redaktører: Youssef, webmaster
FleV skrev:hmm istedet for at spise morgenmad om morgenen kan jeg så godt nøjes med at indtage en proteinshake .. har ikk rigtigt appetit om morgenen nemlig!
Arhnold skrev:FleV skrev:hmm istedet for at spise morgenmad om morgenen kan jeg så godt nøjes med at indtage en proteinshake .. har ikk rigtigt appetit om morgenen nemlig!
NEJ. Du skal især ha kulhydrat om morgenen. Tag dig sammen og lær det!
FleV skrev:Arhnold skrev:FleV skrev:hmm istedet for at spise morgenmad om morgenen kan jeg så godt nøjes med at indtage en proteinshake .. har ikk rigtigt appetit om morgenen nemlig!
NEJ. Du skal især ha kulhydrat om morgenen. Tag dig sammen og lær det!
det bare iorden du behøver ikk bli så aggresiv vel? tag dig sammen og lær det
Changes skrev:Svaret på dit spørgesmål er absolut NEJ! Det er så vigtigt at have et ordenlig fundament at starte dagen med. Og protien shakes indeholder som sagt kun protein.
FleV skrev:jeg gider sku ikk æde om morgnenen har andre ting at foretage mig
Arhnold skrev:FleV skrev:jeg gider sku ikk æde om morgnenen har andre ting at foretage mig
såsom hvad? det har du vel også senere - så kan du jo helt lade være med at spise!
Lundique skrev:Changes skrev:Svaret på dit spørgesmål er absolut NEJ! Det er så vigtigt at have et ordenlig fundament at starte dagen med. Og protien shakes indeholder som sagt kun protein.
Indeholder en shake kun protein, det er jo godt nok ikke helt rigtigt!
Spis noget havregryn med noget protein på, som drys, smager herligt. Det kan få selv mig til at æde morgenmad
Lundique skrev:Nu må du da selv stoppet! Det kan da sagtens være alt det du skriver. Men når man er på CUT er mæthedsfornemmelsen vel også en vigtig faktor, og den opnår man ikke bare ved en proteinshake. Dette opnåes ved en portion gryn eller lign, hvor man så kan bruge protein pulveret sammen med.
Vi må da være enige om, at det er bedre at æde en masse kcal tidligt op dagen vs. lige inden man skal i seng.
Dysp skrev:Nu må I stoppe med at hate, gutter.
Vi kan alle blive enige om, at et strukturet måltid med kulhydrater og proteiner er bedre, end bare kun proteiner. Men, det kan faktisk lade sig gøre at lægge et fint fundament og samtidig provokere fedttab. En proteinrig kost og især om morgenen kan nemlig stimulere gluconeogense, som er dannelsen af glucose uden brug af kulhydrater vh.a. af afbrænding af triglycerider.
Den kloge læser har nu allerede regnet ud, at det derfor måske ikke er helt skidt for en kriger med overvægt og som gerne vil på cut.
Desuden tror jeg ikke at der er mangel på kalorier, når kulhydraterne er lave og proteinerne er høje!
Tilbage til "Kost / kosttilskud"
Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 89 gæster