Dato og tid er 22 jan 2021 16:48

Protein Maximiser

Anvendelse af kosttilskud - Kostprogrammer m.m.

Redaktører: Youssef, webmaster

Mr.Y
Newb

Protein Maximiser

Indlægaf Mr.Y » 09 aug 2007 09:18

Optag mere protein med Protein Maximiser

Proteiner skal nedbrydes i små stykker for at kroppen kan optage dem og bruge dem til at opbygge muskler. En høj protein diæt kan derfor have godt af nogle flere enzymer for at fremme kroppens brug af den meget store mængde protein. 1 kapsel maksimerer fordøjelsen og optagelsen af op til 14g protein.

Protein Maximiser er en potent formel, der indeholder enzymer der er nødvendige for at fordøje og optage protein, og kan være et godt tilskud til alle dem, som tager / spiser store mængder protein.

http://shop.getbig.dk/product_info.php/ ... 5038433a5b

Jeg vil lige høre om der er nogle der har prøvet det(erfaring). For det lyder da interessant. Er det enzymer eller hvad er det, der gør effekten?

Brugeravatar
Arhnold
Hercules
Geografisk sted: København K

Re: Protein Maximiser

Indlægaf Arhnold » 09 aug 2007 10:57

Mr.Y skrev:
Optag mere protein med Protein Maximiser

Proteiner skal nedbrydes i små stykker for at kroppen kan optage dem og bruge dem til at opbygge muskler. En høj protein diæt kan derfor have godt af nogle flere enzymer for at fremme kroppens brug af den meget store mængde protein. 1 kapsel maksimerer fordøjelsen og optagelsen af op til 14g protein.

Protein Maximiser er en potent formel, der indeholder enzymer der er nødvendige for at fordøje og optage protein, og kan være et godt tilskud til alle dem, som tager / spiser store mængder protein.

http://shop.getbig.dk/product_info.php/ ... 5038433a5b

Jeg vil lige høre om der er nogle der har prøvet det(erfaring). For det lyder da interessant. Er det enzymer eller hvad er det, der gør effekten?

du leder hele tiden efter magiske kost tilskud. Forstå nu at du ikke får noget ud af alle de der underlige præparater!
Følg loggen - bulker løs for tiden:

http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=11044

Løft for tiden:

Bænk: 100
Dødløft: 150
Squat: 120

Mr.Y
Newb

Indlægaf Mr.Y » 09 aug 2007 11:52

Det var da en dejlig tone du har.

men rolig nu... Jeg har kigget på 2 ting der så interessante ud. Bare fordi jeg læser om "mærkelige" præparater betyder det ikke at jeg køber dem.

Jeg er rimelig ny i forhold til mange af de brugere der er her inde, derfor spørger jeg jer, for at få lidt praktisk viden. Man kunne jo godt bare tro fuldt og fast på det de siger i shoppen og købe helt vildt. Det gør jeg dog næppe, derfor spørger jeg, hvad andre har af erfaringer og hvad fx indholdet af enzymer har for kroppen.

jeg undskylder da min interesse, og stiller da næppe et ligende spørgsmål igen, for det var bestemt ikke et sådan svar jeg ledte efter. Jeg ved godt at din kost og træning har større betydning end forskellige ekstra kosttilskud.

Brugeravatar
komodo
Expert
Geografisk sted: Herning - Riget i midten (ex-Silkebronx)
Kontakt:

Indlægaf komodo » 09 aug 2007 12:02

Mr.Y skrev:Det var da en dejlig tone du har.

men rolig nu... Jeg har kigget på 2 ting der så interessante ud. Bare fordi jeg læser om "mærkelige" præparater betyder det ikke at jeg køber dem.

Jeg er rimelig ny i forhold til mange af de brugere der er her inde, derfor spørger jeg jer, for at få lidt praktisk viden. Man kunne jo godt bare tro fuldt og fast på det de siger i shoppen og købe helt vildt. Det gør jeg dog næppe, derfor spørger jeg, hvad andre har af erfaringer og hvad fx indholdet af enzymer har for kroppen.

jeg undskylder da min interesse, og stiller da næppe et ligende spørgsmål igen, for det var bestemt ikke et sådan svar jeg ledte efter. Jeg ved godt at din kost og træning har større betydning end forskellige ekstra kosttilskud.

God træning, kalorieoverskud, rigeligt med proteiner, sundt fedt og komplekse kulhydrater samt en masse frugt og grønt! DET er vejen frem! Diverse (lovlige) kosttilskud vil måske give dig 3-5 procent mere. Plus noget højere udgifter. Mange "mirakeltilskud" har dog endnu ringere eller slet ingen effekt.

Kender personligt ikke noget til produktet du linker til, men med en korrekt kost vil det formentlig ikke give mærkbare resultater.

Hvis du vil indtage kosttilskud er proteintilskud og kreatin de KLART mest effektfulde - og samtidigt nogle af de billigste.
Vegetar - gammel indiansk ord for "dårlig jæger"
HST og Sheiko - all the way!
Den noget inaktive log: http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?p=118609#118609

Billede

Brugeravatar
Arhnold
Hercules

Indlægaf Arhnold » 09 aug 2007 17:22

Mr.Y skrev:Det var da en dejlig tone du har.

rolig nu - når jeg siger det kort og kontant er det blot fordi der ikke er mere at sige! Det er fint du spørger - pointen med mit svar var blot, at hverken det ene eller andet smarte tilskud vil gøre noget smart

Løft for tiden:

Total: 370

Dysp
Hjemmetræner

Indlægaf Dysp » 09 aug 2007 19:00

Jeg forstår ikke den slags ting. Det passer slet ikke overens med min fysiologiske viden.

Når noget kommer ned i maven bliver det vel nedbrudt til mindste bestanddel, hvorefter kroppen synteserer det som den mangler? Hvorfor skulle en "fantastisk formel" af enzymer give et større indhold af enzymer i mave/tarmsystemet, når proteinerne(enzymer er proteiner) alligevel bliver nedbrudt?

Okay, jeg kan måske godt se, at man øger mængden af de pågældende enzymer i maven og derved hjælper det hurtigere eller hvad?
Denne kapsel kan jeg nemlig godt se som mulig, men jeg har tit tænkt over så mange andre af de sære kosttilskud, som skulle hjælpe på det ene og det andet.

Kan I følge mig eller formulerer jeg mig dårligt?

Brugeravatar
Arhnold
Hercules

Indlægaf Arhnold » 09 aug 2007 19:24

Dysp skrev:Jeg forstår ikke den slags ting. Det passer slet ikke overens med min fysiologiske viden.

Når noget kommer ned i maven bliver det vel nedbrudt til mindste bestanddel, hvorefter kroppen synteserer det som den mangler? Hvorfor skulle en "fantastisk formel" af enzymer give et større indhold af enzymer i mave/tarmsystemet, når proteinerne(enzymer er proteiner) alligevel bliver nedbrudt?

Okay, jeg kan måske godt se, at man øger mængden af de pågældende enzymer i maven og derved hjælper det hurtigere eller hvad?
Denne kapsel kan jeg nemlig godt se som mulig, men jeg har tit tænkt over så mange andre af de sære kosttilskud, som skulle hjælpe på det ene og det andet.

Kan I følge mig eller formulerer jeg mig dårligt?

kan godt følge dig. logikken er dum. det er samme tankegang som når folk tænker: "B-vitamin er godt for muskelvækst, ergo kværner jeg B-vitaminer til den helt store guldmedalje!". Det er bare ikke sådan kroppen fungerer!

Løft for tiden:

Total: 370

Tilbage til "Kost / kosttilskud"