Hvilke andre ting skal man passe på med at få for meget af? Så også på et tidspunkt, at man skal passe på med yoghurt?!

Redaktører: Youssef, webmaster
Ahilles skrev:Jeg spiser 8 æg hver morgen, 2 med blommer. Nej der sker ikke Noget ved det, den skrøne er vidst efterhånden malet til jorden..
Ahilles skrev:Jeg spiser 8 æg hver morgen, 2 med blommer. Nej der sker ikke Noget ved det, den skrøne er vidst efterhånden malet til jorden..
qazws skrev:Ahilles skrev:Jeg spiser 8 æg hver morgen, 2 med blommer. Nej der sker ikke Noget ved det, den skrøne er vidst efterhånden malet til jorden..
vil du benægte der er kolsterol i æggeblommer?
komodo skrev:qazws skrev:Ahilles skrev:Jeg spiser 8 æg hver morgen, 2 med blommer. Nej der sker ikke Noget ved det, den skrøne er vidst efterhånden malet til jorden..
Vil du påstå at to æggeblommer om dagen har et helbredsskadeligt indhold af kolesterol?
qazws skrev:komodo skrev:qazws skrev:Ahilles skrev:Jeg spiser 8 æg hver morgen, 2 med blommer. Nej der sker ikke Noget ved det, den skrøne er vidst efterhånden malet til jorden..
Vil du påstå at to æggeblommer om dagen har et helbredsskadeligt indhold af kolesterol?
nej men han udelukker det som et ikke eksisterende problemSynes specielt at det at han skriver: "den skrøne er vidst efterhånden malet til jorden.." får det til at lyde somom det ikke eksisterer.
Mikkel Leicht skrev:jeg spiser i gennemsnit 5-8 æg om dagen med blommer..
Ahilles skrev:Som Hamper siger, kroppen regulere selv alt efter hvor meget der indtages i kosten..
Tilbage til "Kost / kosttilskud"
Brugere der læser dette forum: Ingen og 123 gæster