Dysp skrev:filliongong skrev:qazws skrev:For at opsumere:
Du skal have ca. 2750-3000kcal pr. dag. På trænings dage skal du ha' ca 500 mere vil jeg sige, altså 3250-3500. Dette er INTET problem. Istedet for fx 70g kylling på offdage så spiser du 100g på ondage osv.
Du skal have 1,5g protein pr. kg kropsvægt. Det gør ikke noget hvis du for mere fx 2g, men du skal ikke nedpriotere fedt eller kulhydrater for det ekstra protein. Tag dog højde for at når du bliver tungere og ondereskal du jo ha' mere protein og flere kcal. Men det er ikke det store problem og ikke den store drastiske ændring
![]()
Stadig for meget olie, desværre, ville forslå 10g også evt 10g mere på et andet tidspunkt af dagen. De 450kcal du ellers ville få svarede jo til et helt måltid bare som dressing!
Okay, så du mener jeg får nok protein ikke? 40% protein vil da stortset være langt over 2g ved alle under bulk, ik? Mht. til olie dressingen så kan jeg virkelig ikke se hvordan jeg skal gøre det anderledes... Men altså jeg spiser ikke det hele på en gang, det bliver tit delt op i to, med ca. en times mellemrum. Da jeg er en forholdsvis travl person, sker det tit for mig at alt maden ryger ned forholdsvis hurtigt og har lidt svært ved at ændre på det, desværre...
Du skal bare ikke have så mange kalorier på samme tid, det er simpelthen idiotisk.
Det gør ikke noget at du har meget protein, da det også kan afbrændes til energi.
Så længe intet andet nedprioteres