Dato og tid er 28 nov 2020 00:27

Proteinpulver?

Anvendelse af kosttilskud - Kostprogrammer m.m.

Redaktører: Youssef, webmaster

Dysp
Hjemmetræner

Proteinpulver?

Indlægaf Dysp » 31 jan 2008 17:53

Jeg vil bare høre, om der er nogle alternativer til Getbig shoppen med gode priser? I må sikkert ikke linke til andre steder, men så betragt det her indlæg der indikerer, at prisniveauet er for højt nu. Jeg nægter simpelthen at betale 650 kr for 5 kg proteinpulver.

Jeg håber I vil tage det til overvejelse og ellers linke til alternative online butikker. :)

qazws
Hercules
Geografisk sted: Norring
Kontakt:

Re: Proteinpulver?

Indlægaf qazws » 31 jan 2008 18:02

Prisen er steget allover, og der er ikke nogen steder hvor det er billigere. Så vidt jeg husker har Getbig også stadig et lager tilbage fra dengang det var billigere, så derfor så kan vi sælge det ekstrabilligt, men det er måske bare mig, der husker forkert?
Du må desværre betragte 650kr som billigt lige for tiden ;)

EDIT: Og forresten, nej så må man ikke linke til andre webshops, så I andre kan lige så godt spare jer !! ;)

Dysp
Hjemmetræner

Indlægaf Dysp » 31 jan 2008 18:04

Ja, jeg har også erfaret at getbig er "billigt". Men det er så latterligt, det synes jeg virkelig. Der er kommet en milliard ind i bodybuilding verdenen og pludselig tager pengeidioterne over det her markede også. Det er jo røvbilligt at producere proteinpulver, altså :|

Storfod
Hercules
Geografisk sted: 5854 Gislev

Indlægaf Storfod » 31 jan 2008 18:06

Dysp skrev:Jeg vil bare høre, om der er nogle alternativer til Getbig shoppen med gode priser? I må sikkert ikke linke til andre steder, men så betragt det her indlæg der indikerer, at prisniveauet er for højt nu. Jeg nægter simpelthen at betale 650 kr for 5 kg proteinpulver.

Jeg håber I vil tage det til overvejelse og ellers linke til alternative online butikker. :)

Jeg tror ikke du finder det billigere andre steder...
Indtil jeg stødte på GetBig shoppen betalte jeg over 200kr for 750g Maxim i Kvickly :shock:

Her gir du 130kr per kg (650kr per 5kg)...
Board moderator

Dysp
Hjemmetræner

Indlægaf Dysp » 31 jan 2008 18:07

Storfod skrev:
Dysp skrev:Jeg vil bare høre, om der er nogle alternativer til Getbig shoppen med gode priser? I må sikkert ikke linke til andre steder, men så betragt det her indlæg der indikerer, at prisniveauet er for højt nu. Jeg nægter simpelthen at betale 650 kr for 5 kg proteinpulver.

Indtil jeg stødte på GetBig shoppen betalte jeg over 200kr for 750g Maxim i Kvickly :shock:

Jovist.. Men der var engang... ;)

Der betalte vi ~400 kr for 5000g. Det var tider.

Storfod
Hercules
Geografisk sted: 5854 Gislev

Indlægaf Storfod » 31 jan 2008 18:08

Dysp skrev:
Storfod skrev:

Fair nok.. Det var før "min tid" :D
Board moderator

Dysp
Hjemmetræner

Indlægaf Dysp » 31 jan 2008 18:10

Storfod skrev:
Dysp skrev:
Storfod skrev:

Fair nok.. Det var før "min tid" :D

Ye. Det er utroligt som den stigende interesse for bodybuilding har fået de priser i vejret. Deprimerende.

bass
Newb

Indlægaf bass » 07 feb 2008 14:32

Nu er det sådan set ikke interessen for BB der har presset priserne i vejret. Problemet er, at der i EU eksisterer noget der hedder "mælkekvoter", der regulerer hvor meget der må produceres. Da Asien og specielt kina er inde i en vild vækst periode for tiden, er efterspørgslen på bl.a. mælkeprotein (som de fleste proteinpulvre laves af) steget. Derfor stiger priserne også, dette burde dog være en midlertidig ting, da der vist nok er planer om at sætte kvotienterne op. Dog kan det sikkert godt tage nogen år, hvem ved.

Brugeravatar
Arhnold
Hercules
Geografisk sted: København K

Indlægaf Arhnold » 08 feb 2008 03:47

det er sgu ikke mælkekvoterne som sådan - råvarepriserne er simpelthen bare steget markant all over. Havregryn koster fx næsten det dobbelte pr kilo af hvad de gjorde for et år siden. Sådan er det bare (og i kan godt vende jer til det - som økonom tror jeg på at de nye råvarepriser er mere naturlige end de gamle, så niveauet nu opretholdes imo)
Følg loggen - bulker løs for tiden:

http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=11044

Løft for tiden:

Bænk: 100
Dødløft: 150
Squat: 120

bass
Newb

Indlægaf bass » 08 feb 2008 23:31

Ja, det er fordi råvarerne er blevet dyrere, men dette er jo netop fordi der er mangel på disse. Hvis man sætter kvoterne op, burde det øgede udbud gøre at det kunne sælges billigere.

Brugeravatar
Arhnold
Hercules
Geografisk sted: København K

Indlægaf Arhnold » 09 feb 2008 11:44

bass skrev:Ja, det er fordi råvarerne er blevet dyrere, men dette er jo netop fordi der er mangel på disse. Hvis man sætter kvoterne op, burde det øgede udbud gøre at det kunne sælges billigere.

nej. kvoterne har kun betydning for kortsigtsjusteringer, her er der tale om en langsigts justering mod en historisk ligevægt
Følg loggen - bulker løs for tiden:

http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=11044

Løft for tiden:

Bænk: 100

Dødløft: 150

Squat: 120

Total: 370

Tilbage til "Kost / kosttilskud"