Dato og tid er 14 okt 2019 12:27

Kreatin + vægtforøger dosering ?

Anvendelse af kosttilskud - Kostprogrammer m.m.

Redaktører: Youssef, webmaster

Hiuhkh

Kreatin + vægtforøger dosering ?

Indlægaf Hiuhkh » 13 maj 2008 06:39

Hey derude, jeg har netop bestilt 6k kg viking vægtforøger samt 200 kapsler kreatin, men jeg har blot et spørgsmå vedr. dosering.

Eftersom jeg er 17 år og min krop jo derfor stadig er under udvikling er der så nogle forholdsregler jeg bør tage, og hvad bør mit daglige indtag være af hhv. kreatin og vægtforøger ?

jeg er ca. 175 cm høj og vejer omkring de 68 kg. Jeg træner ca. 3 gange om ugen.

På forhånd tak,

Hiuhkh

Teddy
Diskopumper
Geografisk sted: Et sted imellem køleskabet og fitness centeret

Re: Kreatin + vægtforøger dosering ?

Indlægaf Teddy » 13 maj 2008 07:47

Hiuhkh skrev:Hey derude, jeg har netop bestilt 6k kg viking vægtforøger samt 200 kapsler kreatin, men jeg har blot et spørgsmå vedr. dosering.

Eftersom jeg er 17 år og min krop jo derfor stadig er under udvikling er der så nogle forholdsregler jeg bør tage, og hvad bør mit daglige indtag være af hhv. kreatin og vægtforøger ?

jeg er ca. 175 cm høj og vejer omkring de 68 kg. Jeg træner ca. 3 gange om ugen.

På forhånd tak,

Hiuhkh

Vægtforøger:
Viking vægtforøger. Til dem som altid har svært ved at opbygge muskelmasse. Indeholder den perfekte fordeling af protein og kulhydrater der gør at du kan vokse!

Viking vægtforøger er ideel for dem der har et hurtigt stofskifte, og derfor finder det svært at blive større med deres normale kalorie indtag.

For at tage på, anbefales det at øge antallet af måltider hver dag. Dette kan De gøre nemt og bekvemt ved at tage noget vægtforøger mellem måltiderne, og 1 time inden De går i seng. Det kan også anbefales altid at have noget færdigblandet stående i køleskabet, så
De kan tage noget hvis De vågner om natten.

Viking vægtforøger er for alle, der træner, og er seriøse i ønsket om at forøge deres muskel-masse. Hvis De har nemt ved at tage på anbefaler vi vores Viking pure whey protein.

Denne vægtforøger indeholder KUN Whey (Valle) protein, hvilket gør den til en af de bedste på markedet i forhold til prisen. Mange andre vægtforøgere tilsætter alle mulige former for billige proteinkilder, her får du kun det bedste.

Anbefalet daglig dosis: Prøv Dem frem - for nogle er det måske nok med ca. 50 gram om dagen, da det lige er hvad De mangler for at komme til at gro, men det kan også ske at det er mere! Typiske doseringer er mellem 100 og 200g. Hvorefter 2-2,5 kilo om måneden er normalt vægtforøgning!

Indhold pr. 100g (+ / - 2 %):

394kcal / 1652KJ pr. 100g

Protein 30g (op til 35% i tørstof)
Kulhydrat 63g
Fedt 2g
vand 4g
Aske 1g

Der er kun brugt valle protein som protein kilde. Som kulhydrat kilde er brugt en blanding af hurtig og langsomt optagelie kulhydrater.

Anbefalet daglig dosis: 100-200g

Kreatin:
Hvordan skal det tages

Mikroniseret kreatin kapsler sluges sammen med væske.

Opstarts fasen

Tag 5 kapsler fire gange dagligt i 5 dage.

Vedligeholdelses fasen

Tag 2-3 kapsler 2 gange dagligt

Ovenstående vejledning er KUN en huske regel. Du vil sikkert bruge noget mindre ved at følge vores kur som du kan finde inde på http://www.getbig.dk under "artikler".

Kreatin virker ved at forbedre muskel celle hydreringen, og derfor er det MEGET vigtigt at drikke MASSER af vand.

Indhold pr. kapsel: 880mg kreatin, 103mg protein
GAAAAB

Brugeravatar
Arhnold
Hercules
Geografisk sted: København K

Re: Kreatin + vægtforøger dosering ?

Indlægaf Arhnold » 13 maj 2008 12:19

Hehe, det er så fedt at der står aske i indholdsfortegnelsen
Følg loggen - bulker løs for tiden:

http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=11044

Løft for tiden: