Dato og tid er 25 sep 2020 19:06

Kreatin - maveprobs

Anvendelse af kosttilskud - Kostprogrammer m.m.

Redaktører: Youssef, webmaster

MadsMagnus
Gummi-Tarzan

Kreatin - maveprobs

Indlægaf MadsMagnus » 22 aug 2009 11:07

Hey.. jeg er nu nået til slutningen på uge 2 af kreatin og jeg tror fandme jeg holder en lille pause her i weekenden

Grunden er at jeg har siden torsdag første uge haft problemer med min mave som bare er blevet værre og værre. Idag gør det sindsygt ondt og jeg bliver simpelthen nødt til at stoppe bare lige for weekenden

Jeg tager bla, bla Kreatin - ved ikke om det er fordi deres kreatin er dårligere end anders

Er der nogen der har oplevet lignende og kan fortælle hva de gjorde?

Brugeravatar
Chefen
Strandløve
Geografisk sted: Århus C
Kontakt:

Re: Kreatin - maveprobs

Indlægaf Chefen » 22 aug 2009 17:26

Mærkelig du ik får problemer hurtigere når det nu er.. Men hvem ved, alle er jo forskellige.. Har ik selv haft problemer med det..
Husk fortynder er for begynder, og hold dig tør hvis du ik svømmer...
Players gør hva de vil, fjolser gør hva de kan!!!!

Bænk: 115
Squat: 110
Mili: 70
Benpress: 300

GobliN
Diskopumper
Geografisk sted: Mariager
Kontakt:

Indlægaf GobliN » 23 aug 2009 19:55

Hey MadsMagnus.

Har søgt efter dette før da jeg lider af samme problem. Har måtte quitte træning 2 gange og er for nyelig startet op igen dog UDEN kreatin..

Første gang begyndte jeg lige pludselig at få mega naller i maven efter hvert måltid, og det blev altså ved en uges tid eller mere :s ødelagde virkelig det hele så jeg tog en pause. Startede op 2 år efter, self. med kreatin og protein pulver men samme shit happend... Gik ned med naller i maven! Og det var ik bare så den rumler en andelse, nej efter hvert måltid mad kunne jeg intet andet gøre end at bare ligge mig i sengen og bide smerterne i mig for det gjorde seriøst nas! :s slet ik forsjov... Var ved læge osv de ku jo ik sige noget som helst..

Nå, men jeg er startet på træning igen uden kreatin og so far ingen problemer, for min første idé var at min mave ikke kunne lide den mængde mad jeg kørte ind :D

Er du vegetar? Det er jeg, så får ik kreatin igennem kød, dog laver kroppen vel selv noget, men tror ik den kan lide at få det tilført på den måde :<

du kan smide mig en PM hvis der er noget :)

MadsMagnus
Gummi-Tarzan

Indlægaf MadsMagnus » 24 aug 2009 10:21

Hey GobliN

For det første, du er vegetar men du bodybuilder :D ? for sygt mand

Jamen altså nej jeg er ikke vegetar, spiser normalt store mængder kød men min apetit har været totalt bollet siden min mave begyndte at gå i kramper osv.. nu ligger jeg herhjemme mandag hvor jeg burde være i skole fordi min mave har udviklet sig til en omgang eksplosiv dihrea.

Sq irriterende for kreatin det gav mig virkelig sygt meget energi i de få dage jeg nåede at opleve det.. nå

Mit spørgsmål til dig er så: hvilket produkt brugte du? Viking Kreatin fra getbig? for det sq åbenbart være bedre end det lort jeg tager, min ven er nemlig lige begyndt på det næsten samme tid som mig og hans mave har det fint end til videre

Brugeravatar
webmaster
MOOONSTER
Geografisk sted: Flensborg
Kontakt:

Indlægaf webmaster » 24 aug 2009 10:46

Mikroniseret kreatin er mere skånsom for maven end krystalliseret. Dog ikke sagt at der ikke kan opstå maveproblemer alligevel. Vil anbefale dig at prøve din vens Viking Kreatin og se hvordan det går. Spring loading fasen over og tag bare 4g dagligt, hvilket burde være nok til at få optimale resultater.

GobliN
Diskopumper
Kontakt:

Indlægaf GobliN » 24 aug 2009 18:57

MadsMagnus: Jeg brugte noget fra getbig noget fint noget stod der ihvertfald. Og nem optagelig
Min mave tåler det bar ikke. Jeg lå os med de vilde kramper tilsidst og undgik totalt at spise fordi jeg vidste jeg fik MAX naller i maven der efter.. Men ja det stykke tid jeg var på kreatin enden jeg fik problemer kørte det bare.. Men sådan er livet nu engang :) Jeg tør ikke begynde på det igen ihvertfald

Total nitten..

MadsMagnus
Gummi-Tarzan

Indlægaf MadsMagnus » 25 aug 2009 06:57

Ja verden er sq unfair -.- !

GobliN
Diskopumper
Kontakt:

Indlægaf GobliN » 25 aug 2009 15:39

Hvornår får du ondt i maven? er der udelukket efter du har indtaget kreatin eller os efter måltider?

MadsMagnus
Gummi-Tarzan

Indlægaf MadsMagnus » 26 aug 2009 15:05

Jeg stoppede kreatin i fredags

Jeg får sådanset ondt i maven hver gang jeg giver den noget at fordøje ja.. efterfulgt af at den presser mig ud på toilettet hvor jeg oplever svedeture og svimmelhed og det hele mens den ligesom "gør hva den ska"

GobliN
Diskopumper
Kontakt:

Indlægaf GobliN » 26 aug 2009 15:55

Yesh lyder sku som samme tur jeg havde :( mega nitten.. Mit bedste bud er stop helt med kreatin og evt bare nøjes med proteinpulver, også gå ned i brugsen og køb sådan nogle små actimel der er 4 i sådan en, drik en hver morgen. Og der står garrenteret det hjælper eller pengene tilbage, og det hjalp sku inden for et par dage hos mig :) utrolig nok..

MadsMagnus
Gummi-Tarzan

Indlægaf MadsMagnus » 27 aug 2009 11:42

GobliN skrev:Yesh lyder sku som samme tur jeg havde :( mega nitten.. Mit bedste bud er stop helt med kreatin og evt bare nøjes med proteinpulver, også gå ned i brugsen og køb sådan nogle små actimel der er 4 i sådan en, drik en hver morgen. Og der står garrenteret det hjælper eller pengene tilbage, og det hjalp sku inden for et par dage hos mig :) utrolig nok..

whob! du ga mig lige håb der.. ska fandme ned og købe nogle idag!

GobliN
Diskopumper
Kontakt:

Indlægaf GobliN » 27 aug 2009 21:09

Ja :) men jeg skal så ikke kunne sige om mine mave problemer gik væk af sig selv tilfældigt da jeg drak dem, eller om det virkelig var dem der gjorde det.

MadsMagnus
Gummi-Tarzan

Indlægaf MadsMagnus » 29 aug 2009 19:14

min mave er i orden nu, det tog bare lige en hel uge men fuck det

JEG ER GLAD :D

Tilbage til "Kost / kosttilskud"