Dato og tid er 20 okt 2020 03:37

65kg - 4000kcal?

Anvendelse af kosttilskud - Kostprogrammer m.m.

Redaktører: Youssef, webmaster

Brugeravatar
Sneez
Newb

Re: 65kg - 4000kcal?

Indlægaf Sneez » 11 nov 2009 01:28

Daddy Cool skrev:Realistisk: 4-6 kg ren Muskelmasse på et år, men så skal at spille, træning og kost,
men hvis du er nybegynder vil det gå stærkt i starten (Begynder gain) :)

Senere hen vil det gå langsommere og være sværere at øge, når vi snakker Clean :wink:

Okey - der er jo heller ingen grund til at ha travlt. Henning (ved ikke om han er her endnu?) skrev engang en fin lille artikel om træning hele livet. Tålmodighed, er vel det sværeste (for nogen - "dåserne") ved at træne? Men 4-6 kg ren, synes jeg nu også er pænt når man se det store billede. :)

Brugeravatar
Daddy Cool
ADMIN

Re: 65kg - 4000kcal?

Indlægaf Daddy Cool » 11 nov 2009 01:46

Sneez skrev:
Daddy Cool skrev:Realistisk: 4-6 kg ren Muskelmasse på et år, men så skal at spille, træning og kost,
men hvis du er nybegynder vil det gå stærkt i starten (Begynder gain) :)

Senere hen vil det gå langsommere og være sværere at øge, når vi snakker Clean :wink:

Okey - der er jo heller ingen grund til at ha travlt. Henning (ved ikke om han er her endnu?) skrev engang en fin lille artikel om træning hele livet. Tålmodighed, er vel det sværeste (for nogen - "dåserne") ved at træne? Men 4-6 kg ren, synes jeg nu også er pænt når man se det store billede. :)
Nej Henning er ikke her på siden mere, desværre,
ham holdt jeg rigtig meget af og vi udvekslede mange gode meninger og ideer her på siden.
Vi var meget forskellige, jeg er lidt ældre, men går meget op i Styrke i modsætning til Henning, men vi elsker begge at træne.

Rigtig god træning og fremgang - og rolig ting ta'r tid :)

DC
Billede
"There can be only one,"

"Stay teight"

www.facebook.com/getbig.dk

Tilbage til "Kost / kosttilskud"