Dato og tid er 02 apr 2020 16:22

Mængde af tilskud

Anvendelse af kosttilskud - Kostprogrammer m.m.

Redaktører: Youssef, webmaster

TobiasSchmidt

Mængde af tilskud

Indlægaf TobiasSchmidt » 03 sep 2012 14:50

Hej Getbig folk

Jeg har brug for en faglig vurdering af mængden på de tilskud jeg tager, og om jeg eventuelt med fordel kunne tilføje noget.
Jeg vejer 75 kg og er 180 høj.
Jeg har det sidste halve år tabt mig 12 kg

Jeg vil gerne trimmes noget mere da jeg stadigt har for meget synligt fedt om maven
Samtidig vil jeg gerne op i muskelmasse.
jeg har trænet en del kondition og har også styrke trænet efter HIT programmet et halvt år og har nu holdt en måneds pause, og vil til at igang igen, er glad for programmet så ingen grund til at ændre det.

Derfor vil jeg gerne have en vurdering fra jer angående mine tilskud.
Der står jo på hver tilskud hvad man skal tage, men når man tager flere slags kommer jeg i tvivl
Spiser variende og sundt og ligger lige omkring 2000 kalorier i snit
Jeg har følgende tilskud som jeg tager:
-Stacker Blackburn (fedt forbrænder - har gode erfaringer med dem)
-Elite Whey Protein pulver
-NO-Explode (virker rimeligt kraftigt på mig, 1 scoop om dagen max)
-Flydende amino syre
-BCAA amino piller (som det er nu tager jeg pillerne når jeg ikke har tid efter træning til at komme hjem og tage det flydende)
-Bodylab Kreatin pulver

Hvornår og hvor meget vil i anbefale mig at tage?
Jeg styrke træner mandag, onsdag og fredag og går til fodbold tirsdag og torsdag samt kamp i weekenden
kommer også til at gå til spinning om mandagen fra uge 39, formentlig
Spørg endelig ind hvis der mangler noget info
og på forhånd tak for hjælpen

PS. er ikke meget for at bulke, vil gerne holde fedtprocenten nede/gøre den endnu mindre :)

MVH
Tobias Schmidt

MadzP92
Hjemmetræner

Re: Mængde af tilskud

Indlægaf MadzP92 » 05 sep 2012 02:06

flot vægttab :).

du kan ikke opbygge muskelmasse mens du er igang med at tabe dig, så drop den tanke. enten så taber du dig med fedt (og lidt muskelmasse) ellers så tager du på af muskelmasse (og lidt fedt). du kan ikke gøre begge dele.

derudover undrer jeg mig hvorfor du i alverden tager al den kosttilskud?. synes slet ikke det er nødvendigt med en person som har 6 måneders erfaring.. jeg har selv trænet 1 år on/off og det eneste jeg nogensinde har taget er protein pulver blandet op med kulhydrater for restitutering af musklerne efter træning.

jeg ville personligt stoppe med at bruge så mange penge på alt det fis og så bare holde styr på kosten, så kan du fint opnå de resultater du vil (tabe fedtet) uden brug af alle de kosttilskud. Især når vi snakker om cut.

Tilbage til "Kost / kosttilskud"