Dato og tid er 05 mar 2021 20:59

Kostplan (CUTTE)

Anvendelse af kosttilskud - Kostprogrammer m.m.

Redaktører: Youssef, webmaster

MlCHAEL

Kostplan (CUTTE)

Indlægaf MlCHAEL » 29 dec 2012 17:03

Hej GetBig!

Jeg har fået et nytårs fortsæt ind i mit hovede, og det står på at jeg skal opnå at få ''Six-pack'' på 3 måneder.. Den er 30-40% synlig pt. Men skulle gerne op på 100% :)

Så derfor, skal jeg have banket et ordentligt kostplan op, og har søgt lidt rundt herinde, men kan ikke helt det som passer til mig.

Lige pt. træner jeg 3 gange i ugen, hvor af en af dagene består af ren mave træning. Men i det nye år, vil jeg begynde at køre 2 dage i ugen mere, med løbetræning, cardio, og mave.

Men efter hvad jeg har forstået så ved maven, er det vigtigeste hvad du spiser?

Jeg Arbejder 7 - 15:30 hverdag, som håndværker, så er aktiv hver dag på arbejdet også, hvis det spiller nogen rolle. Men det gør også, jeg gerne skulle have noget nemt jeg bare kan smide på madpakken, og noget som ikke behøver at være varmt/koldt, og kan spises hurtigt.

Har 2 pauser på arbejdet, 9 og 12. hvor det skal være noget som kan være på madpakken.
De andre tidspunkter, kan jeg godt bruge tid på at tilberede det, hvis det er det jeg skal. :)

Kort info.

Vægt: 70kg.
Alder: 19år.
Højde: 174cm.

Håber i kan komme med gode forslag!

Bengt-BIG-BEN
Hjemmetræner

Re: Kostplan (CUTTE)

Indlægaf Bengt-BIG-BEN » 30 dec 2012 16:06

Læs artiklerne six pack til sommer og cuts her på getbig.dk, så er du godt igang, og drop den tidsfrist på 3 måneder, det tar den tid det tar..... Og kan også lige igen igen igen forslå core træning, det virker for mig og sikkert også andre :D

Tilbage til "Kost / kosttilskud"