Dato og tid er 20 sep 2019 11:03

kost

Anvendelse af kosttilskud - Kostprogrammer m.m.

Redaktører: Youssef, webmaster

bashke26
Indlæg: 1
Tilmeldt: 08 dec 2014 18:58

kost

Indlægaf bashke26 » 09 dec 2014 11:21

Hej folkens,

Jeg er en ung fyr på 33 :D som lige er begyndt på at styrketræne. Jeg træner 3 gange om ugen, mandag, onsdag og fredag. Jeg er 178 cm høj og vejer 79 kg. Jeg vil gerne blive lidt større, altså øge min muskelmasse. Min krop er opbygget på den måde, at jeg har lidt overskydende fedt på maven og bryst hvorimod mine arme, skuldrer og ben er noget mindre.

Min ligevægtsindtag er således: Bulk 3103 kcal og cut 2500 kcal, protein pr.dag 158g. Jeg har udarbejdet en kostplan via Lifesum, som fortæller mig hvor meget jeg må spise og dermed beregner mine kalorieindtag. Jeg spiser ca.3200 kcal om dagen, også de dage jeg ikke træner. Proteinpulver samt kreatin tager jeg hver dag.

Det som jeg er bekymret for er, at tage for meget omkring maveregionen og bryst, når jeg bulker (det er der, hvor jeg har en lille smule overskydende fedt). Vil gerne starte med at bulke, så jeg kan få større arme, skuldrer, og ben. Har I nogle guldkorn eller råd hvordan jeg bedst muligt kan udvikle mig mest optimalt og på hele kroppen i forhold til min krop??? Er det bedst, at jeg ligger i kalorieoverskud eller ...?
Det blev et langt indlæg (sorry) men prøvede, at holde mig kortfattet. Håber I kan hjælpe mig :) Go' dag

Tilbage til "Kost / kosttilskud"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster