Redaktør: JacobC
HenneStar skrev:Ahh, hehe jeg spænder ikke på nogle af billederne
HenneStar skrev:Dysp skrev:HenneStar skrev:Ahh, hehe jeg spænder ikke på nogle af billederne
Vrøvl. Det er da tydeligt at se, at du spænder i hvert fald nogle af dine muskler.
Billede 1 er HELT afslappet
Billede 2, spænder jeg højre arm.
Derudover går jeg udfra du er i stand til at læse i en sammenhæng.
Dysp skrev:HenneStar skrev:Dysp skrev:HenneStar skrev:Ahh, hehe jeg spænder ikke på nogle af billederne
Vrøvl. Det er da tydeligt at se, at du spænder i hvert fald nogle af dine muskler.
Billede 1 er HELT afslappet
Billede 2, spænder jeg højre arm.
Derudover går jeg udfra du er i stand til at læse i en sammenhæng.
Hvis du er FULDSTÆNDIG afslappet på billede 1, hvordan i alverden kan du så stå sådan der?
HenneStar skrev:Flagermusen skrev:Hvorfor maven halter? Tydeligvis fordi du ikke har trænet den hårdt nok, hvad ved vi?
Men den halter altså stadig uanset årsagen
Du har intet at basere en sådan udtalelse på, ergo er det noget lort at lukke ud.
Kom med noget begrundet kritik eller luk.
Arhnold skrev:HenneStar skrev:Flagermusen skrev:Hvorfor maven halter? Tydeligvis fordi du ikke har trænet den hårdt nok, hvad ved vi?
Du har intet at basere en sådan udtalelse på, ergo er det noget lort at lukke ud.
slap nu af, vi kommer jo bare med konstruktiv kritik. Der er ik så emget a sige - dine mavemuskler er bare ik særligt veltrænede. Du ahr en ok lav bodyfat, så hvis du havde større masse ville de stå frem meget mere klart. Der mangler klart dybde i mavemusklerne!
HenneStar skrev:Flagermusen skrev:Hvorfor maven halter? Tydeligvis fordi du ikke har trænet den hårdt nok, hvad ved vi?
Tilbage til "Billeder af dig selv"
Brugere der læser dette forum: Ingen og 79 gæster