Lundique skrev:Keler skrev:Lundique skrev:Keler skrev:Go grundform - Nu skal der bare noget masse på men det ved du jo nok
Goe skuldre, pat og arme. Det skal nok blive godt.
Hvem siger der skal mere masse på?
Du ved ikke hvordan hans ideal form ser ud.
Jeg vil da sige, at min er noget i retning af det der i hvert fald, dog noget mere kød på maven, som allerede nævnt.
Hehe - Det er altså sjovt herinde. Hvis folk poster et billede af folk der bare er en smule trænede, så er det straks folks ideal mål.
(ikke til topicstarter)
Det da fint du har det som mål, men jeg regner da med at topicstarter gerne vil være større, for no offence, det der er altså ikke uoverkommeligt på ret lang tid.
Folks mål plejer også at ændre sig jo større de bliver.
Nøøøøh.. Det er sådan set ikke fordi jeg har set topic-starter, det har været mit mål længe. Gider ikke rende rundt og ligne en hulk?
Og fordi det er opnåeligt på relativt kort tid, er det så forbudt?
Bare fordi du måske har nogle andre mål..
- Tag dig da sammen!
"Du ved da ikke hvordan hans idealform ser ud!". Nej, det gør Keler ikke, men da trådstarter ikke oplyser hvordan hans idealform er, bliver eventuel respons på billederne udfra et subjektivt synspunkt. Keler siger, mere masse. Jeg er enig (og hvem har nævnt Hulk som et mål?)
"Bare fordi du har andre mål!". Øh... størstedelen af brugerne har, no offence trådstarter, noget højere mål end hvad der vises. Det er dig der er i mindretal her! Så hvad med at du selv tog dig sammen?
At du ikke er enig er fint nok, men lad det stå for din egen regning!
Mht. billederne. Fin form. Du er godt på vej. Især gode skuldre.