Dato og tid er 06 mar 2021 03:37

Sommer/Efterårsform...

Feedback på dine resultater

Redaktør: JacobC

qazws
Hercules
Geografisk sted: Norring
Kontakt:

Indlægaf qazws » 05 aug 2007 19:12

Dysp skrev:
HenneStar skrev:
Flagermusen skrev:Hvorfor maven halter? Tydeligvis fordi du ikke har trænet den hårdt nok, hvad ved vi?

Men den halter altså stadig uanset årsagen ;)

Du har intet at basere en sådan udtalelse på, ergo er det noget lort at lukke ud.

Kom med noget begrundet kritik eller luk.

Du er godt klar over, at for at bevæge dine arme og bryst i sådan en position, så spænder du automatisk, ergo kan du ikke være _TOTALT_ afslappet? Godt så.

Tror bare han puster sig lidt op (suger luft ind for det ikke skal misforstås ;) ), og ja self spænder musklerne LIDT men ikke det kan jo ikke ses visuelt. din arm bliver næppe heller ikke visuelt størrere af du løfter den over hovedet selvom det kræver du muskler dér vel ;)

Brugeravatar
krang
Strandløve
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlægaf krang » 05 aug 2007 21:37

Fed form synes jeg! Bryst og især skuldre ser rigtig godt ud. Hvad måler armene? Abs er fint tydelige på det første pic, så jeg synes ikke det er så slemt, som folk skriver.
Rent udseendemæssigt, ikke hvad jeg (og jer andre herinde fra) synes, så skal du næsten ikke være større. Men nok hvad de fleste piger synes. Nu aner jeg jo så ikke, om det er af helt andre grunde du træner, men du kan i hvert fald begynde at "forme" din krop, istedet for bare at tænke "masse, masse, masse!"

Brugeravatar
kalkun
Barbell-Baron

Indlægaf kalkun » 06 aug 2007 08:52

hva med at skrive lidt om dig selv frem for bare at smide billeder ind hehe

f.eks. hvor høj du er og hvor du køber ind
Du kan sut mig!..

defiant
Barbell-Baron

Indlægaf defiant » 06 aug 2007 11:49

kalkun skrev:hva med at skrive lidt om dig selv frem for bare at smide billeder ind hehe

f.eks. hvor høj du er og hvor du køber ind

Og hvor han køber ind ? haha :lol:
Still' humpin' and pumpin'

Brugeravatar
Lundique
Nasty
Kontakt:

Indlægaf Lundique » 06 aug 2007 22:09

Keler skrev:Go grundform - Nu skal der bare noget masse på men det ved du jo nok :)

Goe skuldre, pat og arme. Det skal nok blive godt.

Hvem siger der skal mere masse på?

Du ved ikke hvordan hans ideal form ser ud.

Jeg vil da sige, at min er noget i retning af det der i hvert fald, dog noget mere kød på maven, som allerede nævnt.
Bestrong Be natural! <- Lundique's log!

Brugeravatar
Lundique
Nasty
Kontakt:

Indlægaf Lundique » 07 aug 2007 10:30

Keler skrev:
Lundique skrev:
Keler skrev:Go grundform - Nu skal der bare noget masse på men det ved du jo nok :)

Jeg vil da sige, at min er noget i retning af det der i hvert fald, dog noget mere kød på maven, som allerede nævnt.

Hehe - Det er altså sjovt herinde. Hvis folk poster et billede af folk der bare er en smule trænede, så er det straks folks ideal mål. :lol:
(ikke til topicstarter)

Det da fint du har det som mål, men jeg regner da med at topicstarter gerne vil være større, for no offence, det der er altså ikke uoverkommeligt på ret lang tid.

Folks mål plejer også at ændre sig jo større de bliver.

Nøøøøh.. Det er sådan set ikke fordi jeg har set topic-starter, det har været mit mål længe. Gider ikke rende rundt og ligne en hulk?

Og fordi det er opnåeligt på relativt kort tid, er det så forbudt?
Bare fordi du måske har nogle andre mål..
- Tag dig da sammen!
Bestrong Be natural! <- Lundique's log!

Brugeravatar
komodo
Expert
Geografisk sted: Herning - Riget i midten (ex-Silkebronx)
Kontakt:

Indlægaf komodo » 07 aug 2007 11:15

Lundique skrev:
Keler skrev:
Lundique skrev:

Hehe - Det er altså sjovt herinde. Hvis folk poster et billede af folk der bare er en smule trænede, så er det straks folks ideal mål. :lol:
(ikke til topicstarter)

Det da fint du har det som mål, men jeg regner da med at topicstarter gerne vil være større, for no offence, det der er altså ikke uoverkommeligt på ret lang tid.

Folks mål plejer også at ændre sig jo større de bliver.

Nøøøøh.. Det er sådan set ikke fordi jeg har set topic-starter, det har været mit mål længe. Gider ikke rende rundt og ligne en hulk?

Og fordi det er opnåeligt på relativt kort tid, er det så forbudt?
Bare fordi du måske har nogle andre mål..
- Tag dig da sammen!

"Du ved da ikke hvordan hans idealform ser ud!". Nej, det gør Keler ikke, men da trådstarter ikke oplyser hvordan hans idealform er, bliver eventuel respons på billederne udfra et subjektivt synspunkt. Keler siger, mere masse. Jeg er enig (og hvem har nævnt Hulk som et mål?)

"Bare fordi du har andre mål!". Øh... størstedelen af brugerne har, no offence trådstarter, noget højere mål end hvad der vises. Det er dig der er i mindretal her! Så hvad med at du selv tog dig sammen?

At du ikke er enig er fint nok, men lad det stå for din egen regning!

Mht. billederne. Fin form. Du er godt på vej. Især gode skuldre.
Vegetar - gammel indiansk ord for "dårlig jæger"
HST og Sheiko - all the way!
Den noget inaktive log: http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?p=118609#118609

Billede

Brugeravatar
MC
Expert

Indlægaf MC » 12 aug 2007 16:13

HenneStar skrev:
Flagermusen skrev:Hvorfor maven halter? Tydeligvis fordi du ikke har trænet den hårdt nok, hvad ved vi?

Men den halter altså stadig uanset årsagen ;)

Du har intet at basere en sådan udtalelse på, ergo er det noget lort at lukke ud.

Kom med noget begrundet kritik eller luk.

Slap dog af... Kan godt være du selv synes du ligner Arnold jr. men det gør du altså ikke. Som de siger, så ser maven ud til at være bagud. Grunden til det er jo rimelig nem at tænke sig til, så hvorfor vil du have det uddybet?

Hvis du ikke kan tage lidt 'kritik' eller snakke pænt til folk som prøver på at hjælpe dig lidt, hvorfor poster du så overhovedet?

Brugeravatar
Bundesball
Nasty
Geografisk sted: Vanløse
Kontakt:

Indlægaf Bundesball » 13 aug 2007 11:43

Smukt, virkelig smukt... tak for en god griner :lol:

Ligegyldig hvilken tråd jeg efterhånden læser så begynder folk at kavle som en flok kællinger. Tror folk tager for meget AS og så går der rod i hormonerne... :P

Trådstarter: god stil, hvis du fortsætter samme vej, med (sorry) en lille smule mere intens mavetræning, eller et bedre rip så bliver du mean...
There is big, bigger and "oh my god, it's coming this way!"
Log:Bundesball:lol:

cosanostra
Hjemmetræner
Geografisk sted: Frederiksberg
Kontakt:

Indlægaf cosanostra » 16 aug 2007 17:55

Fed form, synes dog dine skuldre er for langt fremme i forhold til resten af din krop. Synes også du bør fokusere yderligere på brystet (imo).

JacobC
Site Admin
Kontakt:

Indlægaf JacobC » 16 aug 2007 22:45

Fin form, syntes ikke du skal fokusere på noget bestemt som cosanostra siger. Lige nu gælder det bare om at bygge så meget masse på du kan, (altså hvis det er dit mål) - og så kan man senere hen finpudse.
Oplev utrolige resultater med en personlig træner

Webdesigner og Søgeordsoptimering

Tilbage til "Billeder af dig selv"