Dato og tid er 28 nov 2020 06:38

7 år på bagen. Mit sidste bulk inden ny stil tillægges.

Feedback på dine resultater

Redaktør: JacobC

san
Strandløve
Geografisk sted: Amager
Kontakt:

Indlægaf san » 10 jan 2008 13:57

Bundesball skrev:No offence, men du ligner ikke en hard-gainer...

Du er uden tvivl en stor dreng efterhånden, med go' masse og garanteret en styrke der følger trop. Men IMO er det samtidig din svaghed. Fedtlaget gemmer den hakket krop. Hvis du trimmer ned har du garanteret efterhånden under din bulk, opbygget en fremragende form. Det er svært for mig at kommentere meget mere possitivt på billederne da jeg er mere til den hakket form.

Men uden tvivl gode arme, massivt bryst. Gode skuldre og nakke, måske en smule mere dybde på den ellers brede ryg? Det er da klart at du er nået langt fra dit udgangspunkt. Cut cut cut

Af hjertet tak, for den kritik. Den var yderst brugbar :D

Og jeg kan ikke være mere enig, et relativt stort fedtdepot kan skjule en ellers rigtig god form og det er faktisk synd. Så selvfølgelig vil jeg bestræbe mig på at blive hakket i år.

Jeg betragter nok mig selv som hardgainer fordi min seriøse masse først begyndte at komme efter 3 år. Men måske det har en forbindelse til min sene udvikling da jeg var teenager. Kroppen ændrer sig gerne plus jeg midt i forløbet måtte på lykkepiller. Det gjorde jo at jeg tog en del kilo på, så jeg har nok gainet noget masse på den konto. Kunne godt tænke mig at se om min krop ville ændre sig igen hvis jeg ikke tog de piller. Måske det ville være nemmere at cutte...
Billede

Brugeravatar
Bundesball
Nasty
Geografisk sted: Vanløse
Kontakt:

Indlægaf Bundesball » 10 jan 2008 19:32

san skrev:
Bundesball skrev:No offence, men du ligner ikke en hard-gainer...

Du er uden tvivl en stor dreng efterhånden, med go' masse og garanteret en styrke der følger trop. Men IMO er det samtidig din svaghed. Fedtlaget gemmer den hakket krop. Hvis du trimmer ned har du garanteret efterhånden under din bulk, opbygget en fremragende form. Det er svært for mig at kommentere meget mere possitivt på billederne da jeg er mere til den hakket form.

Men uden tvivl gode arme, massivt bryst. Gode skuldre og nakke, måske en smule mere dybde på den ellers brede ryg? Det er da klart at du er nået langt fra dit udgangspunkt. Cut cut cut

Af hjertet tak, for den kritik. Den var yderst brugbar :D

Og jeg kan ikke være mere enig, et relativt stort fedtdepot kan skjule en ellers rigtig god form og det er faktisk synd. Så selvfølgelig vil jeg bestræbe mig på at blive hakket i år.

Jeg betragter nok mig selv som hardgainer fordi min seriøse masse først begyndte at komme efter 3 år. Men måske det har en forbindelse til min sene udvikling da jeg var teenager. Kroppen ændrer sig gerne plus jeg midt i forløbet måtte på lykkepiller. Det gjorde jo at jeg tog en del kilo på, så jeg har nok gainet noget masse på den konto. Kunne godt tænke mig at se om min krop ville ændre sig igen hvis jeg ikke tog de piller. Måske det ville være nemmere at cutte...

Ok, anede ikke man tog på af lykkepiller, men der er selvfølgelig altid ivirkninger ved sådan noget. Derudover lader de da til at virke, du virker hele tiden possitiv og overbærende i dine indlæg :lol: Selv om folk flamer :evil:

Men jeg havde ikke læst dine max løft før, og man må sige jeg havde ret, styrken er i den grad med dig. 140 i bænk, 180 i sq og ca. 200 i DL, impressive. Hvis du kan smide vægt og holde det nogenlunde ved lige, så er det sku imponerende, lets see :P
There is big, bigger and "oh my god, it's coming this way!"
Log:Bundesball:lol:

Brugeravatar
toe-toe
Newb

Re: ....

Indlægaf toe-toe » 11 jan 2008 16:41

tuu skrev:- Ikke det synderlige at sige, ikke særlig godt resultat på 7 år.. Mere commitment måske? ;)

Det var da en latterlig kommentar!
- Du har haft en god udvikling - ja, men du har også trænet i dine teenager år, og netop der er forudsætningerne for at se store fremskridt jo størst. Se om nogle år om dine "store" fremskidt stadig forsætter. :wink:

Ingen ved hvad ens gener giver af muligheder for at vokse via træning, og især når man som topic opstarteren er startet i en relativ "sen" alder.
- Det er jo ikke alle der er friske på at stikke en kanyle i røven.

Til topic:

Syntes overall det ser godt ud, men som du selv siger ville en lavere fedtprocent pynte lidt på det hele.
Bulk for satan!!!

Ertyui
Hjemmetræner
Kontakt:

Indlægaf Ertyui » 14 jan 2008 22:38

Jeg synes du mangler rigtig meget på traps og ben. Du skal helt klart arbejde med din øvre ryg. Ellers lee' form. God bredde på ryggen ! Smid trøjen så vi kan se resten.

Brugeravatar
Erasmus
Strandløve
Geografisk sted: Jylland

Indlægaf Erasmus » 14 jan 2008 22:46

Kanon flot form. Jeg er helt vild med du har en rigtig flot form, men også at du undladt, efter min mening, at ødelægge din krop med diverse enorme og unormalt grimme tribal tattoos:)

Ham den fede
Diskopumper
Geografisk sted: Birkerød - Storkøbenhavn
Kontakt:

Re: 7 år på bagen. Mit sidste bulk inden ny stil tillægges.

Indlægaf Ham den fede » 03 feb 2008 15:02

Ja, du skal selvfølgelig ned i fedt%. :)
Ellers vil jeg personligt mene at der mangler:
(opstillet efter prioritet imo)
Skulder
Ben
Øvre ryg (dybde)
Biceps (i forhold til tricpes, med udgangspunkt i de der billeder)

Men det er selvfølgelig svært at vurdere med den fedt% du holder dig. Cut ned og smid nogle nye billeder :) God grundmasse du holder dig, må dog alligevel hoppe med på vognen og sige at 7 år lyder af meget. Har du været lige seriøs omkring din træning i hele perioden?

san
Strandløve
Kontakt:

Indlægaf san » 03 feb 2008 21:56

Tak for comments :D

Ham den fede skrev:Ja, du skal selvfølgelig ned i fedt%. :)
Ellers vil jeg personligt mene at der mangler:
(opstillet efter prioritet imo)
Skulder
Ben
Øvre ryg (dybde)
Biceps (i forhold til tricpes, med udgangspunkt i de der billeder)

Men det er selvfølgelig svært at vurdere med den fedt% du holder dig. Cut ned og smid nogle nye billeder :) God grundmasse du holder dig, må dog alligevel hoppe med på vognen og sige at 7 år lyder af meget. Har du været lige seriøs omkring din træning i hele perioden?

Well, jeg startede jo med at træne vinter 2001 og de første 3 år var jeg ikke den der trænede ben. Så på det plan haltede det nok lidt. Det var udelukkende overkrop.

Jeg har gennem tiden fuldstændig droppet at træne læg. Det skal ikke være nogen hemmelighed. Jeg har så svært ved at få dem til at vokse, så der har jeg hejst det hvide flag. Men squat bliver der skam kørt igennem.

Ellers kan jeg nok også erkende, at jeg har haft meget svært ved at blive trimmet og har derfor aldrig nogensinde opnået en trimmet form.
Så kostplaner og diæter har været forgæves, men jeg forsøger stadig i en eller anden form... :oops:

Hvad angår fremgang, så er der ikke sket så forfærdelig meget siden 2005. Jeg begyndte at træne ben og fik en enorm fremgang i masse og styrke på daværende tidspunkt. De sidste 2 år har været meget præget af, at holde formen ved lige. Jeg føler ikke, at jeg har så meget mere at komme efter for mit vedkommende, så nu koncentrerer jeg mig om, at få noget bedre ud af den grundform jeg har. Hvilket vil sige, at korrigere lidt på, hvor proportionerne ikke passer så godt, og så komme af med den for høje fedtprocent.

(Sidder lige og tæller på fingrene, og kan egentlig regne ud at jeg nok har trænet 6 år og ikke 7...hehe, men det gør ikke nogen forskel. - jeg synes det
er længe alligevel, men er i hvertfald startet på det 7. år :wink: )

Det som jeg selv synes halter er:

Biceps (Peak er nærmest umuligt at få. Pis!)
Bryst (Var ellers en force, men jeg har mistet en god sjat masse)
Selvfølgelig ben

Det som jeg mener er min force:

Helt klart skuldre. Får mange comments på dem. Skuldre og triceps er hvad en del mener, er overdimensioneret i forhold til resten af overkroppen.
Triceps.
Ryggen overall. Den har fået god tæsk gennem årene og er både dyb og bred. Men ja, fedtprocenten er nødvendig før det kan vises frem.

Jeg er af den overbevisning, at et godt og velgjort cut, ville kunne fremvise en meget meget ond form.

Men tilbage til det store spørgsmål; har jeg været seriøs nok?

Tjaeh, jeg har muligvis haft en tendens til "blot" at tænke på at vedlige holde form i stedet for at gå til den hele tiden. Jeg har nok også været meget umotiveret i forhold til at gaine masse, da jeg i det sidste par år har forsøgt at tabe mig. Det er aldrig lykkedes og resultatet er blot blevet en del år med
diæter der er gået i vasken, ingen energi, intet gain pga kcalunderskud, yo-yo-effekt. Jeg kan fx. nævne at jeg hele 2007 har været på diæt for at tabe mig...det gjorde jeg også de første 4 uger af 2007. Lige indtil jeg tog en uge og spiste igennem. så tog jeg på igen. Så fik jeg dårlig samvittighed og gik på diæt igen, så åd jeg igen. Konstant yo-yo effekt. Kører man sin træning på den måde, så bliver det godt nok svært at få bedre resultater.

Ergo, ja, jeg har ikke kunne formå at være særlig dygtig til min kost. Useriøst? Det er måske lige stærkt nok, men jo, i visse sammenhænge. Det er selvforskyldt, at jeg ikke har opnået mere, da jeg ikke har kunnet have DISCIPLIN nok til kosten. Frem og tilbage, kcalunderskud og overskud...intet fornuftigt system i det. Så bliver man altså bare ikke ond! Men da det har stået på sådan i mange år, så er der selvfølgelig sket noget alligevel. Men det kunne godt have været meeeget bedre, hvis jeg havde haft overskuddet til at have styr på mit shit.

Nu prøver jeg jo så igen, har været på kostplan siden starten af januar. Forsøger at holde det ved, at have et ugentlig måltid, hvor jeg æder hvad jeg har lyst til. Jeg håber...

Kryds fingre for mig. Jeg kan nå formen endnu, jeg skal bare holde fast.
Billede

san
Strandløve
Kontakt:

Indlægaf san » 03 feb 2008 22:03

Smider lige et par billeder oveni fra 2007... :lol:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Billede

Brugeravatar
KennedAlmighty
Nasty
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlægaf KennedAlmighty » 16 feb 2008 12:00

Synes sku det ser meget godt ud .

Hvad er dit mål?
"I always look forward to the days after squatting because it feels great not being able to sit on the shitter with out thinking about that last set of deep ass squats. Now, who doesn't like that shit?" - The House

Brugeravatar
Nottie
Strandløve
Geografisk sted: Farum

Indlægaf Nottie » 17 mar 2008 09:00

frækt billed fra dating.dk :lol:
God træning

Bodyweight: 93
Fedt%, ca: 14-15 str.

Mvh//

D-liner
Newb
Geografisk sted: viborg

Indlægaf D-liner » 30 jun 2008 11:15

Hold da kæft

du ligner den pæne udgave af hulken :shock:.
Jeg kunne ville ikke få at vide hvor stor du er i cm.
j-a-c-k
58#
VIBORG BULLETS[/color]
------------------------
min super logbog= viewtopic.php?f=6&t=19397

Brugeravatar
Youssef
Strandløve
Geografisk sted: Odense

Indlægaf Youssef » 03 jul 2008 23:48

Hvad med en update af nuværende form? Er du godt cuttet nu ?

Liddell
Newb

Indlægaf Liddell » 04 aug 2008 23:34

hva kan du stadig spille bordtennis med de store arme? :wink:

hilsen Oscar fra rødkilde..

ps. imponerende må jeg sige!!

Laaassseee

Indlægaf Laaassseee » 23 sep 2008 17:32

Hmm... Du skal virkeligt cutte! og selvfølgeligt kan du da cutte dig længere ned! hva er din fedtprocent på?? 25%???

Du skal træne din bagskulder, den må du ikke glemme, og det har du gjort kan jeg se!

Men som jeg siger så burde dit næste skridt absolut være at cutte.. Dine muskler er jo overhovedet ikke isolerede! Dine overarme går jo lige ud med din skulder. Altså man kan ikke se hvor bicepsen går til og det samme med triceps..

Men jo du har da store arme og er bred over skuldrene.. Du mangler en del bryst måske.. Jeg tror det ville blive rigtig godt hvis du cuttede ned.. Men det er meget du skal ned.. :)

san
Strandløve
Kontakt:

Indlægaf san » 23 sep 2008 19:03

Jeg er ikke helt enig, men tak for svar :)
Billede

Tilbage til "Billeder af dig selv"