Dato og tid er 05 apr 2020 01:24

Sommerklar

Feedback på dine resultater

Redaktør: JacobC

champ86
Newb

Sommerklar

Indlægaf champ86 » 17 maj 2010 21:34

Hej, sådan ser jeg ud idag efter at jeg har smidt 5 kg fedt.

Jeg synes selv at det ser ok ud, men hvor synes I at jeg mangler? Jeg skal ikke være nogen stor bodybuilder, vil bare gerne være muskuløs så det ser pænt ud til sommer på stranden. Synes selv at mit svageste punkt er min nakke, hva siger I?

Pt. træner jeg et 3 dags program, og træner ca. 5. gange om ugen.

Har i et skud på hvad min fedt% ligger på?

Billede

MVH Champ86

Brugeravatar
Garik
Hercules
Geografisk sted: Århus C

Re: Sommerklar

Indlægaf Garik » 17 maj 2010 21:45

Svært at sige.. 12-16% vel... Men procentsatsen er vel i og for sig ligegyldig? Det er jo det, man ser i spejlet, der tæller..

Umiddelbart en fin grundform, men der mangler generelt masse for at du bliver skarp... Dog er billedet ret dårligt, så er jo svært at vurdere...
Loggen

My workout is your warm up!

Sundere.org

champ86
Newb

Indlægaf champ86 » 18 maj 2010 12:29

Moberg skrev:Svært at sige.. 12-16% vel... Men procentsatsen er vel i og for sig ligegyldig? Det er jo det, man ser i spejlet, der tæller..

Umiddelbart en fin grundform, men der mangler generelt masse for at du bliver skarp... Dog er billedet ret dårligt, så er jo svært at vurdere...

Ja det kan du da have ret i. Men for at det skal blive pænt til sommer, skal jeg så bare fortsætte med at træne og evt. smide et par kilo ekstra? For kan jo ikke nå at bygge mere masse på her inden sommeren. Og så kan jeg jo starte på at Bulke efter sommeren?

Jeg ser lige om jeg kan få taget et par bedre fotos idag, så smider jeg dem op.
Senest rettet af champ86 18 maj 2010 13:17, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Garik
Hercules
Geografisk sted: Århus C

Indlægaf Garik » 18 maj 2010 12:42

Altså det er jo meget individuelt om man vil træne de ekstra kilo på eller begynde at smide dem...

Du kan jo se på mine billeder, at jeg ikke rigtig har noget masse, men er røget lidt ned i fedt-%... Så hvis du er tilfreds med det, du ser nu, synes jeg bare du skal træne videre...

Synes du derimod, du ser lidt for "tyk" ud, så skal du cutte lidt... Det er en smagssag om man gerne vil være lidt mere skinny end bulky... Dog er strandsæsonen jo en måned forsinket, så lidt ekstra træning kan man vel altid nå :)
Loggen

My workout is your warm up!

Sundere.org

XxEliteXx
Kagearm

Indlægaf XxEliteXx » 18 maj 2010 21:53

Hej ;D
Efter min mening, mangler en ordentlig omgang masse min ven ;D
synes ikke du skal smide kg'er, men tage på i stedet..
Tro mig.. Flad bryst med tynde og vaskebræt ser ikke godt ud ;D
Men du må jo selv vurdere, Lad spejlet bestemme :D

Brugeravatar
MrtW
Barbell-Baron
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlægaf MrtW » 19 maj 2010 02:12

Nu ser vi jo kun fronten, men jeg synes det ser rigtig godt ud. Det der + det dobbelte i masse, så er du godt på vej min ven :) Pecs (bryst) er det eneste jeg synes der mangler lidt af.
:drue: Mac :training:

Tilbage til "Billeder af dig selv"