Dato og tid er 21 sep 2019 18:28

billeder efter ca 7 måneders træning

Feedback på dine resultater

Redaktør: JacobC

Louis albin
Newb

Re: billeder efter ca 7 måneders træning

Indlægaf Louis albin » 08 sep 2010 16:26

Mange tak Stefan :D og i lige måde da! fra 59-74 kg det er da mega godt klaret! hvor lang tid tog det dig? og hvordan har du trænet? og ja jeg tror heller ikke at det var helt dårligt at vi var så tynde i starten :wink:

saize
Newb
Kontakt:

Indlægaf saize » 09 sep 2010 00:46

Amen jeg var virkelig en vandrende pind, så synes selv det er meget godt klaret :). På et tidspunkt, skal der også nok komme billeder, men ikke før jeg er 100% selv tilfreds med resultatet, da der stadig er noget der skal arbejdes på, specielt ben :D.

Jeg sagde til mig selv fra starten, at jeg ikke bare ville tage alle mulige unødvendige kg på, da det bare ville være fedt og det har aldrig været mit mål at tage kg på, for hver en pris. Mit mål var at at ca skulle tage et kg på om måneden, så meget af det ville være muskler. Så jeg har trænet 14 måneder intensivt.

Den første måned, kørte jeg et fullbody program for, at få sat mig rigtig ind i øvelser og få en form for fundament. Nu kører jeg et 2 splitsprogram, som jeg kører indtil det nye år, som har givet mig rigtig gode resultater! Efter jul har jeg besluttet mig at køre et nyt prorgam:

Mandag: Bryst + Mave
Tirsdag: Ryg + Mave
Onsdag: Skuldre + Mave
Torsdag: Biceps & Triceps + Mave
Fredag: 45 mins på løbebåndet + Mave

Hvad angår diæt, så har jeg prøvet at fokusere på at spise meget sundt, og med fokus på 4 måltider med højt protein indhold hver dag. Så dermed har jeg fokuseret meget på Fisk og kylling i mine måltider. Mine måltider kunne være sådan her:

07:00 - Havregryn med rosiner, vindruer, banan og skummetmælk + Omnimin Vitamin pille.
10:00 - Hjemmelavet frugtsalat med forskellige slags nødder (en lille appetitvækker inden måltid kl. 12)
12:00 - Fuldkorns pasta salat med kylling og en hjemmelavet low fat dressing.
15:00 - Et par stykker rugbrød med magert pålæg + Smoothie med blandede bær og protein pulver (Og Ja, det kunne være lidt sundere, men jeg elsker rugbrød!) :D.
16:00 - 1 - 1½ times træning.
18:00 - Indbagt laks med ris og dampede grøntsager.
21:00 - En skål med blandet müsli og skummetmælk samt et par stykker frugt.

Derudover har jeg holdt mig fra at drikke mig helt i hegnet hver weekend, jeg har måske fået en øl eller 2 i ny og næ. Men ved at holde sig fra vanvittig druk og den sædvanlige selvfølge at man skal have en klam Dürum på vejen hjem, så har det givet rigtig gode resultater :).

Det hele handler om motivation, og dermed er det godt at lægge sig nogle realistisk mål. Mit mål har aldrig været at jeg skulle være en stor bøf. Da jeg stadig gerne vil gå i mine slim fit bukser, Ralph Lauren skjorter og Tiger of Sweden Jakkesæt. Og jeg synes generelt ikke at det er pæn at være stor og have en høj fedtprocent!

OBS: Nu hvor jeg er 23 og har boet i egen lejlighed i nogle år efterhånden, så bruger man mange penge på mad, men derimod sparer man også mange penge på ikke at gå i byen hver weekend og drikke sig i hegnet :).

Ja, det blev sq nærmest til en hel roman, man skulle næsten lave sin egen blog haha :D.

Venlig hilsen

Stefan

Eugene
Kagearm

Indlægaf Eugene » 09 sep 2010 14:39

Hey Saize. Godt og overskueligt program, men hvad med ben? :D

saize
Newb
Kontakt:

Indlægaf saize » 09 sep 2010 15:20

Hehe, jeg vidste den kom, den comment :). Det skal siges, at jeg har spillet fodbold i 15 år, så mine ben har altid været mere massive end resten af min krop, og jeg har altid synes at løbetræning, og andre sportsgrene giver bedre end at skulle stå og tage squat og andre ben øvelser et par gange om ugen.

Mit mål er også at skulle se meget atletisk ud, og jeg synes at diverse ben øvelser modvirker, da det bare bliver to tunge stolper. Så vil jeg hellere løbe et par gange om ugen og cykle til og fra Uni nogle gange om ugen hehe :D

Eugene
Kagearm

Indlægaf Eugene » 09 sep 2010 16:01

Cool nok, undrede mig bare lidt hehe. Læser selv på Uni, hvor læser du henne, og hvad studerer du? Bare af ren nysgerrighed :)

Louis albin
Newb

Indlægaf Louis albin » 09 sep 2010 17:03

Stefan.
jamen det ser jo meget godt ud alt sammen keep up the good work! så ska det nok blive ondt :D men tror egentlig at du har nemere ved at tage på end mig. for jeg tror jeg spiser mere end dig, nu er det jo heller ikke alt du har sat mængder på, men jeg spiser stort selv til maximum værd dag, men det rasultere så også i at jeg en gang imellem kaster op af det :? men har det bare bedst med at være proppet så det er faktisk ikk så tit jeg føler sult :D men smid endelig nogen billeder ind når du når dit mål, regner også selv med at lægge nogen ind når jeg er oppe på 80kg. men nu hvor vi nok nogenlunde har samme krops type hva siger dine krops mål så feks. Arme,Bryst osv kunne jo være sjovt lige og samligne lidt :D forresten andgående din træning har du så kørt dine sæt til udmattelse hver gang?

Louis

saize
Newb
Kontakt:

Indlægaf saize » 09 sep 2010 19:12

Eugene: Der kommer så en lille rettelse: Har fået min Bachelor i Økonomi på Syddansk Universitet i Odense :).

Louis: Haha Louis, det har jeg dog aldrig prøvet, at jeg brækker mig af at spise. Jeg spiser til jeg er mæt, jeg over spiser ikke :). Hvad angår mål, så har jeg ikke noget målebånd, men må lige se på det! Men jeg kan se at du har lidt større arme end mig, for når man startede med at veje sølle 59 kg, så har man ikke haft nogle muskler OVERHOVEDET :). Så mine arme skal stadig have nogle tæsk, men min bryst er nok en anelse større end dit. Men jeg må lige se på det på et tidspunkt! :)
Jeg vil selv gerne op og veje de 80, men det ender nok med at jeg vejer lidt under det, da min plan er at tabe mig et par kg inden næste sommer, så jeg ser super sharp og spændstig ud haha :D

- Stefan

Louis albin
Newb

Indlægaf Louis albin » 09 sep 2010 19:49

hehe det er heller ikk så lækkert og gå at gylpe alt maden op igen :P men så må man jo bare lidt mindre i sækken bagefter hehe. og ja jeg tror godt på at der ikk har været de vilde muskler når man har været helt nede på 59kg men det har du heldigvis fået lavet om på :wink: , jeg havde heller ikk selv rigtig nogen mullebasser, jeg var meget fladbrystet og mine Guns var kun ca 32cm i spændt nu er de 35-36 cm så det jo ikke det helt vilde, men kunne nu være lækkert og komme op og snuse til de 40cm.

saize
Newb
Kontakt:

Indlægaf saize » 09 sep 2010 20:39

Ja det er sgu skønt, at man er ved at lave om på det! Men det hele kommer med tiden, men jeg gider heller ikke at være for stor. Jeg synes generelt at det ser ufattelig grimt ud, hvis man ikke kan se ordentlig ud i et flot sæt tøj.

Men du har vel også bemærket, at din selvtillid stiger radikalt ? :D

- Stefan

Louis albin
Newb

Indlægaf Louis albin » 10 sep 2010 19:27

Ja man ska jo helst ikk gå hen og ligne noget der er ved at sprænge i luften :lol: og det med selvtilleden, det er lidt forskelligt da jeg desværre er rimelig selvkritisk, jeg har stadig en lille tendens til at se mig selv som en pind selvom at venner og famillie jævnligt kommentere at man er blevet større. og folk kigger da også lidt når man er ved vandet, og det gjorde de bestemt ikke før jeg begyndte og træne. men når man så lige ser nogen billeder fra før man begyndte og træne så er det jo ikke så svært og se at man er blevet større :)

saize
Newb
Kontakt:

Indlægaf saize » 10 sep 2010 20:04

Jeg har det fuldstændig på samme måde. Nu har man i så mange år, været en vandrende pind, også er det sgu skønt at der kommer kommentarer, specielt fra damerne. Man kan jo ikke blive ved med at leve på sit ansigt, hvis kroppen ikke også er med :).

Men jeg glæder mig til næste sommer, hvor man gerne skulle være tip top hehe :D.

- Stefan

Louis albin
Newb

Indlægaf Louis albin » 10 sep 2010 20:21

du har ret Stefan. når man i så lang tid har været en pind, og så 8 måneder senere er blevet en del større så er det faktisk lidt svært og indse at man egentlig ikk ser helt tosset ud længere :) men ja det er ikk helt tosset når damerne de spørge til om man træner meget, og de kigger når man er på stranden, så må man jo have opnået et eller andet :wink: men ja jeg glæder mig også til næste sommer, så må man håbe på man har opnået sit mål :)

saize
Newb
Kontakt:

Indlægaf saize » 10 sep 2010 20:23

Haha ja, for at nå sit mål, så kræver det blod, sved og tårer en gang imellem :D.

Messer
Newb

Indlægaf Messer » 21 sep 2010 15:17

ved godt tråden måske er lidt død, men tænkte på om du, louis, kunne smide dit træningsprogram til min email: Martinmesser12@live.dk.

kunne være meget rart at se hvilke øvelser du har lavet, for den krop er da ihvertfald værd at stræbe efter :)

Brugeravatar
Garik
Hercules
Geografisk sted: Århus C

Indlægaf Garik » 21 sep 2010 20:04

Messer skrev:ved godt tråden måske er lidt død, men tænkte på om du, louis, kunne smide dit træningsprogram til min email: Martinmesser12@live.dk.

kunne være meget rart at se hvilke øvelser du har lavet, for den krop er da ihvertfald værd at stræbe efter :)

Sandsynligheden for at du "får" hans krop ved at lave de samme øvelser, spise den samme mad og ellers leve som ham, er forsvindende lille - genetics my friend.

Det er i orden, du gerne vil have hans program, men du bør ikke lade dig forblænde - du skal finde de øvelser, der virker bedst på dig selv.
Loggen

My workout is your warm up!

Sundere.org

Tilbage til "Billeder af dig selv"