Dato og tid er 16 sep 2019 23:30

23 år, 168 cm.

Feedback på dine resultater

Redaktør: JacobC

MeisterMuSk
Strandløve

Re: 23 år, 168 cm.

Indlægaf MeisterMuSk » 01 jul 2011 11:01

Helt enig, var lidt bange for hvordan sætningen skulle lyde. Det jeg nok prøvede at sige er, at man skal passe på man ikke strækker det for længe. For mit vedkommende nåede jeg egentligt mit ønskede cut resultat i marts, men dag det jo var ALT for tidligt, og jeg ikke mente jeg ville noget ud af at bulke, fortsatte jeg mit cut, hvilket kostede mig meget muskelmasse, især på maven :)

Og ja, er muligvis fizz-form hehe, men jeg synes det er FOR spinkelt :)
Jeg er ikke fanatisk, blot seriøs.

ChristianR
Strandløve

Indlægaf ChristianR » 01 jul 2011 11:42

MeisterMuSk skrev:Helt enig, var lidt bange for hvordan sætningen skulle lyde. Det jeg nok prøvede at sige er, at man skal passe på man ikke strækker det for længe. For mit vedkommende nåede jeg egentligt mit ønskede cut resultat i marts, men dag det jo var ALT for tidligt, og jeg ikke mente jeg ville noget ud af at bulke, fortsatte jeg mit cut, hvilket kostede mig meget muskelmasse, især på maven :)

Ok, så er vi nogenlunde enige. Du mener, at du var kommet tilpas langt ned i fedtprocent allerede i marts. At du så er fortsat har kostet uhensigtsmæssigt meget muskelmasse i forhold til fordelene ved den fedtmasse, du har smidt.

Konklusionen må vel så være, at man sagtens kan strække sit cut over lang tid, men man skal huske at stoppe, når man når et ønsket mål og ikke fortsætte, blot fordi sommeren ikke er slut endnu.
MeisterMuSk skrev:Og ja, er muligvis fizz-form hehe, men jeg synes det er FOR spinkelt :)

Enig i begge dele. Men alle skal jo starte et sted. Man kan ligeså godt nyde den nuværende form på stranden og det, at du sikkert er mere ripped end nogensinde før. At muskelmassen bag så ikke er helt som ønsket sætter jo bare målene for næste sommer.

MeisterMuSk
Strandløve

Indlægaf MeisterMuSk » 01 jul 2011 12:09

Præcis. Det har været et utrolig lærerrigt år, og jeg håber at andre nye i faget vil kunne drage fordel af de erfaringer som jeg har gjort mig. Og ja, næste år ved jeg hvad det kræver hehe :) Det skal nok lykkes.

Og præcis, jeg havde faktisk opnået det ønskede resultat i marts, og derfor passede det lidt uheldigt. Var til min første genoptræning med min skulder idag, og der fik jeg også at vide jeg skulle spise noget mere - og så sagde hun jeg skulle tæske min ryg noget mere hehe.
Jeg er ikke fanatisk, blot seriøs.

Tilbage til "Billeder af dig selv"