Dato og tid er 21 sep 2019 18:30

23 år, 168 cm.

Feedback på dine resultater

Redaktør: JacobC

MeisterMuSk
Strandløve

Re: 23 år, 168 cm. (Updated)

Indlægaf MeisterMuSk » 04 apr 2011 22:16

Billeder da tush kan findes i "flash dine tusser" forum emnet :)
Senest rettet af MeisterMuSk 01 jul 2011 08:16, rettet i alt 1 gang.
Jeg er ikke fanatisk, blot seriøs.

drømmer
Kagearm

Re: 23 år, 168 cm.

Indlægaf drømmer » 12 apr 2011 18:44

du kommer til at lave damer til sommer med den krop!! smider du ikke nye billeder op? kan du holde formen??

Drømmen.

Ledesma
Diskopumper

Indlægaf Ledesma » 13 apr 2011 06:27

.. og han kan starte med dig eller hva ? :shock:
25 ÅR - 200 CM - 102 KG

MeisterMuSk
Strandløve

Indlægaf MeisterMuSk » 13 apr 2011 07:17

Haha! Mange tak drømmer! Har heldigvis en dejlig kæreste i forvejen, så er hvertfald ikke hensigten. Men tager det da som et kompliment.

Jeg døjer stadig med en slem skulderskade som virkelig har sat min træning tilbage, men prøver at holde det ved lige. Kan godt være der kommer lidt billeder op næste måned :)

drømmer
Kagearm

Indlægaf drømmer » 13 apr 2011 09:24

Ledesma: er bange for at skuffe dig, men jeg er til piger! :-(

det var bare en anden form for ros! :)

MeisterMuSk
Strandløve

Indlægaf MeisterMuSk » 15 apr 2011 10:06

- Og den modtages gerne. Det motivere hvertfald mig - så jeg siger mange tak :wink:

prunellen

Indlægaf prunellen » 18 apr 2011 20:14

Super flot resultat – og super flot tatovering! Hvor har du fået den lavet henne? Jeg ved ikke, om man må lave lidt reklame – men flere kunne være interesseret.

MeisterMuSk
Strandløve

Indlægaf MeisterMuSk » 18 apr 2011 22:28

Inde under "Flask din tusser" kan du se / læse mere :)

Brugeravatar
ech
Gummi-Tarzan

Indlægaf ech » 22 apr 2011 16:43

Er stadig imponeret! Dog ville jeg skyde dig til under 21% på før billedet

MeisterMuSk
Strandløve

Indlægaf MeisterMuSk » 23 apr 2011 08:24

Mange tak - er dog faldet lidt af på den på grund af en skulderskade. Fedt % er målt ved sådan en vægt man står på med bare tæer og så holder i et par håndtag. Så den er nok mere vejledende end præcis hehe.

Brugeravatar
ech
Gummi-Tarzan

Indlægaf ech » 23 apr 2011 15:23

Okay :) Man kan se den øvre del af dine abs, så tror bestemt du var under 21%.. Under alle omstændigheder er det et sygt flot cut på så kort tid

MeisterMuSk
Strandløve

Indlægaf MeisterMuSk » 30 jun 2011 10:51

Min plan var egentlig at ligge billeder ind af mit første sommer cut, men det har virkelig fejlet max. Først og fremmest har jeg været ramt af en skulderskade, og dernæst tror jeg at jeg har foretaget rookie mistake nummer 1: Jeg har cuttet for tidligt. Det har betydet jeg i alt for lang tid har ligget i kalorieunderskud og derfor taget på min masse så meget man skulle tro det var løgn.

Så første sommer gik ikke helt som den skulle, men kunne være jeg alligevel smider et par billeder ind - så er det hvertfald god lærdom til andre rookies om hvad der sker, når man ikke får spist nok, og at cuttet falder for tidligt hehe :)

Jarle
Strandløve
Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Jarle » 30 jun 2011 14:17

Ja gør endelig det :)
PR's
Bænkpræs: 1x100kg :twisted:
Squat: 1x120kg
Dødløft: 1x150kg

Loggen: http://forum.getbig.dk/viewtopic.php?f=6&t=24809

MeisterMuSk
Strandløve

Indlægaf MeisterMuSk » 01 jul 2011 08:15

Billede

Billede

Billede

Efter træning igår kunne jeg mærke, at jeg egentlig var ufattelig træt. Jeg var demotiveret over ikke at stige i vægt, snarere det modsatte, og at mine mavemuskler ikke havde den samme fylde som tidligere.

Jeg spurgte derfor en træningsbuddy om hans vurdering, som jeg egentlig kendte på forhånd. "Helt ærligt, tror du overhovedet jeg får noget ud af at gå en procent ned i fedt". Han sagde at jeg nok godt kendte svaret. Det gjorde jeg også - og svaret er nej.

Det interesante er, at hvis jeg havde set et billede af mig selv herinde på forummet havde mit svar været, at personen skulle bulke inden hans muskler åd sig selv fuldstændigt. Det er tit dog svært at se det, når man selv står i det.

Det er første gang jeg har cuttet til en sommer, da jeg begyndte at træne i starten af august, som tidligere billeder viste. Jeg håber at nogen rookies vil lære af min fajl, og måske kan nikke genkendende til de tanker, som jeg har gjort mig.

Det blev nærmest en besættelse, at hvis jeg havde levet usundt så blev min kontra reaktion at cutte, hvilket startede med at fjerne bananen fra havregrynen, gå ned i havregryn, til i sidste ende at kunne overleve på 2 stykker rugbrød en eftermiddag. Vel mærke stadig ved at træne 4 gange om ugen, og lave 2 timer intervalstræning hver uge.

Jeg har dog også været ramt af en skulderskade, som har forvoldt mig en række problemer, hvilket dog har gjort jeg har fået nogen gode ben, hvis jeg skal se lidt positivt på det hehe.

Kan godt være at spejlet er den bedste måde at dømme, om ens resultater går den rigtige vej, men hvis de øjne, som skal vurdere det, ikke vil acceptere hvad der egentligt burde gøres, ja så hjælper det ikke meget. Så er det der man skal spørge om andres vurdering. Så til alle jer der overvejer om i skal bulke eller cutte - ser i sådan ud som jeg gør kan i godt begynde at æde, og i det hele taget er der en ting, som i skal være opmærksom på: Det øjeblik i cutter taber i masse, og det er begrænset hvor lang tid din krop kan blive ved med at holde til, det er grundent il at cuttet kun lige bør ramme igennem sommeren. På billeder 3 tror jeg det giver en fornemmelse af, hvordan mine mavemuskler faktisk har spist sig selv. For 6 måneder siden var der en tydelig "kløft" i mellem musklerne, nu ligger de nærmest plan.

... Tror det var det, og nu fik jeg lige lavet lidt sommerterapi på mig selv. Nu må I have mig undskyldt, jeg vil gå ud og spiste noget mere.

ChristianR
Strandløve

Indlægaf ChristianR » 01 jul 2011 10:41

Fin og beskrivende historie. Du er dog endt med en helt acceptabel fizz-form, så nyd det hen over sommeren og så nyd, at du efter sommeren ikke er i tvivl om, hvordan du bør gribe tingene an. Der skal bare trænes hårdt og kyles noget kød i hovedet.

Jeg synes dog, at du når frem til en misvisende konklusion, som kan være mindre hensigtsmæssig for nybegyndere at tage for bogstaveligt.

Der er intet galt med at lade sit cut vare over en længere periode. Tvært i mod. Så længe man ligger i et moderat kalorieunderskud (som det kan lyde som du ikke har gjort) og får trænet hårdt (som du måske ikke har gjort grundet skulderskade) og får rigeligt med protein, så kan cuttet vare helt indtil, man er tilfreds med resultatet.

Det er derimod langt mere risikabelt at lade sit cut vare for kort tid, da man så er nødsaget til at indtage endnu færre kalorier. Den store difference mellem indtag og ligevægtsindtag vil resultere i øget muskeltab, ligesom trætheden i centret oftest vil mærkes og proteinindtaget måske ikke holdes højt nok.

Tilbage til "Billeder af dig selv"