Dato og tid er 20 sep 2019 11:31

dreng næsten 16 år

Feedback på dine resultater

Redaktør: JacobC

larsh55
Geografisk sted: Odense SØ

dreng næsten 16 år

Indlægaf larsh55 » 15 nov 2011 21:41

billed af min overkrop inden jeg begynder at styrketræne det er kommet via kampsport
det hele. Håber det bliver meget mere tydeligt nu når jeg begynde at styrketræne, hvad synes i? :)

Billede
Keep on fighting, never give up!

MadzP92
Hjemmetræner

Re: dreng næsten 16 år

Indlægaf MadzP92 » 15 nov 2011 22:55

næsten samme udgangspunkt som mig nu, så det er et fint startested synes jeg ihvertfald 8) . MEN, (dette bliver lidt en forlængelse af dit oplæg om biceps/triceps træning.

Din krop er slet ikke mere trænet end dine arme, du skal altså træne hele din krop hvis ikke du vil ligne en vandskabning, du er utrolig tynd ligesom mig - jo før du finder ud af det jo bedre. (fordi man har en synlig 6 pack betyder det ikke at man har en veltrænet krop).

Kør et basic fullbody program 3 gange om ugen, dine arme vil fint vokse også (især med begyndergains :lol: )

kender selv nogle som troede at al træning bare var bicep curls :P. Han har en stor bicep og kan tage meget i de men er langt fra ligeså trænet på resten af kroppen, det ser meget mærkeligt ud.

Igen jeg er også nybegynder og ikke nogen ekspert på området. Men har læst meget herinde og er ret sikker på at 99% vil sige du skal træne hele din krop :)

larsh55
Geografisk sted: Odense SØ

Indlægaf larsh55 » 15 nov 2011 23:13

MadzP92 skrev:næsten samme udgangspunkt som mig nu, så det er et fint startested synes jeg ihvertfald 8) . MEN, (dette bliver lidt en forlængelse af dit oplæg om biceps/triceps træning.

Din krop er slet ikke mere trænet end dine arme, du skal altså træne hele din krop hvis ikke du vil ligne en vandskabning, du er utrolig tynd ligesom mig - jo før du finder ud af det jo bedre. (fordi man har en synlig 6 pack betyder det ikke at man har en veltrænet krop).

Kør et basic fullbody program 3 gange om ugen, dine arme vil fint vokse også (især med begyndergains :lol: )

kender selv nogle som troede at al træning bare var bicep curls :P. Han har en stor bicep og kan tage meget i de men er langt fra ligeså trænet på resten af kroppen, det ser meget mærkeligt ud.
Igen jeg er også nybegynder og ikke nogen ekspert på området. Men har læst meget herinde og er ret sikker på at 99% vil sige du skal træne hele din krop :)

jeg har også tænkt mig at træne resten af kroppen bare ikke ligeså meget som triceps og biceps

men tak for svaret :)
Keep on fighting, never give up!

Brugeravatar
Garik
Hercules
Geografisk sted: Århus C

Indlægaf Garik » 16 nov 2011 07:40

Du burde faktisk fokusere på stort set alt andet end biceps og triceps. De skal nok følge trop.
Loggen

My workout is your warm up!

Sundere.org

Tilbage til "Billeder af dig selv"