Dato og tid er 21 sep 2019 06:00

Foreløbig transformations log. (12 uger)

Feedback på dine resultater

Redaktør: JacobC

Brugeravatar
Xpansion
Kagearm
Indlæg: 95
Tilmeldt: 10 mar 2012 23:41

Foreløbig transformations log. (12 uger)

Indlægaf Xpansion » 17 maj 2012 00:24

Okay, først lidt blandet info:

Fyr
25 år gammel
186 cm.
Har aldrig trænet seriøst før, sidst min krop var i nogenlunde idéel form var da jeg var i forsvaret for ca. 4 år siden.
Jeg startede med at træne lidt tilfældigt og let for at komme igang, men efter 3 uger begyndte jeg på et fullbody program 3 dage i ugen. Dette fortsatte jeg i ca. 6 uger, hvorefter jeg gik over til et 2-split program. Jeg har ikke været speciel striks med min kost men har selvf. sørget for at ligge i kalorie og protein overskud eftersom jeg ville gaine masse og fedt (vejede sølle 74 kg på dag 0). Dette har jeg gjort delvis ved at tilføje en masse nye fødevarer til min normale kost og ellers suppleret med pulver og kreatin. Jeg har også forsøgt mig med pre-workout produkt på det sidste, men følte ikke at jeg behøvede det for at have max intensitet og fokus til min træning. Jeg har haft meget fokus på korrekt udførelse og variation i min træning, men lærer selvf. stadigvæk!

Jeg har desværre kun selv taget mine billeder indtil videre og det er ikke blevet optimalt, men jeg regner med snart at få hjælp til det så der kan komme billeder af ben/ryg osv. Lige nu er det mest noget overkrops poser shit.

Nå nok snak, nu nogle kolde fakta.
Jeg måler og vejer mig om morgenen efter hviledag, altså det tidspunkt hvor det er længst tid siden sidste træning.
Billederne er lidt store, men man kan zoome ind og ud med Ctrl + og Ctrl - i de fleste browsere.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/LB508424.jpg
Dag 0 (d. 23/2 2012).
• Vægt (morgen): 74 kg.
• Overarm: 28 cm.
• Underarm: 27 cm.
• Bryst: 102 cm.
• Lår: 55 cm.
• Læg: 37 cm.
_______________________________________________

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/zXl09083.jpg
Dag 84 (d. 17/5-2012)
• Vægt (morgen): 82 kg.
• Overarm: 34 cm.
• Underarm: 31 cm.
• Bryst: 110 cm.
• Lår: 58 cm.
• Læg: 39 cm.
_______________________________________________

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/kYi01508.jpg -Jaah det er et ferie billede, so sorry :D
Dag 136 (d. 8/7-2012)
• Vægt (morgen): 82.5 kg
• Overarm: 37 cm.
• Underarm: 32 cm.
• Bryst: 114 cm.
• Lår: 60 cm.
• Læg: 41 cm.

Jeg har en log med mål og lidt nyere billeder her: http://bodyspace.bodybuilding.com/Xpansion/

Go' træning, peace! :D

Edit d.5-3-2013: Kan lige tilføje startvægt og nuværende vægt på nogle af de compound øvelser jeg laver.
Squat: 45/120kg, 3x10
Dødløft: 50/120kg, 3x10
Standing Military Press: 15/42.5kg, 3x10
Bænkpres: 40/77.5kg, 3x10
Senest rettet af Xpansion 05 mar 2013 10:45, rettet i alt 3 gange.
Don't count every rep, make every rep count!

Marco Polo
Kagearm
Indlæg: 87
Tilmeldt: 05 jan 2012 14:51

Re: Foreløbig transformations log. (12 uger)

Indlægaf Marco Polo » 17 maj 2012 19:51

Det ser ud som en meget god fremgang. Flot resultat på så kort tid! Jeg kunne dog godt lige tænke mig at vide hvor høj du er? ;) Ellers rigtig godt klaret - keep it up!

Brugeravatar
Xpansion
Kagearm
Indlæg: 95
Tilmeldt: 10 mar 2012 23:41

Re: Foreløbig transformations log. (12 uger)

Indlægaf Xpansion » 17 maj 2012 19:54

Marco Polo skrev:Det ser ud som en meget god fremgang. Flot resultat på så kort tid! Jeg kunne dog godt lige tænke mig at vide hvor høj du er? ;) Ellers rigtig godt klaret - keep it up!

Det står aller øverst, men jeg er 186 cm. høj :)
Don't count every rep, make every rep count!

KeeZ
Kagearm
Indlæg: 68
Tilmeldt: 19 apr 2012 21:53

Re: Foreløbig transformations log. (12 uger)

Indlægaf KeeZ » 17 maj 2012 20:16

Nu spænder du desværre ikke på det første billede, men selv om det er svært at se, ser det udemærket ud. Dog vil jeg sige at din squat halter lidt i forhold til dødløft.
"When one teaches, two learn."

Brugeravatar
Xpansion
Kagearm
Indlæg: 95
Tilmeldt: 10 mar 2012 23:41

Re: Foreløbig transformations log. (12 uger)

Indlægaf Xpansion » 17 maj 2012 22:23

KeeZ skrev:Nu spænder du desværre ikke på det første billede, men selv om det er svært at se, ser det udemærket ud. Dog vil jeg sige at din squat halter lidt i forhold til dødløft.

True men om jeg så havde spændt havde det ikke gjort den store forskel, vær nær nulpunktet på det tidspunkt :p
Og du har helt ret, mine squats halter, det skyldes mest at jeg gik fra sqauts med smith til regulær fri squat, så brugte lidt tid på at få rettet teknikken og finde mit balancepunkt!
Don't count every rep, make every rep count!

Nybegynder1234
Newb
Indlæg: 30
Tilmeldt: 05 jul 2011 16:59

Re: Foreløbig transformations log. (12 uger)

Indlægaf Nybegynder1234 » 30 maj 2012 16:02

Hvilket program har du kørt for at opnå de flotte resultater?


Tilbage til "Billeder af dig selv"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron