steffn skrev:Ser godt ud med vægttabet

Jaaa, altså.. Går lige lovligt langsomt efter min mening. Måske er det bare fordi det er så frustrende at vide at der er minimum et halvt års penge til jeg for alvor kan begynde at tage muskler på og få en ordentlig styrkefremgang.. Og så svinger min vægt utroligt meget dag for dag, sys' jeg. Oh well, jeg vidste jo fra starten at det ville komme til at tage tid.
Kvartals-update!
Nåh, så er det 3 månder (ca) siden jeg startede på loggen og måske er en generel opdate på sin plads.
Siden jeg startede på at træne og spise forholdsvis kontrolleret (et stykke tid jeg begyndte på loggen) er mit gæt at jeg har tabt min en 6-7-8kg, jeg kan virkelig se en forskel. Jeg vil skyde på jeg har taget en 2-3-4kg muskler på i samme periode. Så i virkeligheden er det måske et meget fint resultat indtil videre. Er stadig ret flæsket, specielt på sidebenene og vommen.. Men man-tits'ne er næsten væk, og er blevet erstattet af noget der så småt begynder at ligne pecs.. Min skuldre og den øverste del af ryggen er vokset en del og mine biceps ligeså (specielt den højre, min venstre arm er stadig komisk lille, men større trods alt), mine underarm er også vokset en sjat, og mine triceps er begyndt at være synlige når jeg spænder (jeg har aldrig haft særligt meget fedt på armene, så jeg er sikker på det ikke 'bare' er fedt-tab der har gjort at de træder frem). Laver en update til ala' den her omkring jul.
Vægt torsdag: 98.5
vægt fredag: 99.9 (wtf? må have spist meget i går)
Dagens træning
Cardio: 10 før 20 efter, 540kcal
Squat
5x5x80kg
Incline bænk
5x5x40kg
Bench dips
5x5 (Er blevet lige lovligt lette.. Virker dog stadig umuligt at lave 'rigtige' dips, så tror jeg skal til at lægge noget vægt i skødet eller noget)
Hyperextensions
5x5xbw+20kg.. Kunne godt have nogle flere kg i favnen tror jeg.. Men er noget besværligt med flere skiver
Barbell curl
3x10x25kg
Skulderpres maskine
3x10x25kg (extra øvelse fordi der var en der brugte cardio maskinen da jeg skulle bruge den til sidst)
Go' træning