Vægt mandag: 97.6
Mjaaa.. Den her weekend har stået på et tre-fold af amoralske udskejelser, hhv. kcal-mæssige udskejelser, druk-mæssige udskejelser og øøøhnm... udskejelser af en fysisk karakter

Og 97.6kg er så åbenbart prisen for den slags. Nu er jeg ikke sikker på at det er muligt at tage 1kg på, andet end med mad i tarmene osv, på to dage, meeeen alligevel.
Dagens træning.
Cardio 5 minutter før, 5 minutter efter.
Jeg har besluttet at jeg vil ændre lidt på min træning, og løbe om aftenen i stedet for. Hovedsagligt fordi, jeg ikke rigtigt har tid om formiddagen hvor jeg normalt træner, til både at følge mit styrke-træningsprogram og samtidigt lave en halv times cardio, der er for mange dage hvor jeg ikke rigtigt kan nå det, og bliver nød til at haste gennem øvelserne eller helt droppe nogen af dem.. Udover det, er efter min mening nok det mest røvkedelige i hele verden at lave cardio træning, i et center. Kan meget bedre lide at løbe udenfor.. Og jeg tror det er smartere på lang sigt, at jeg også synes den træning jeg laver er sjov, eller i det mindste ikke monster kedeligt

Når/hvis der kommer sne, må jeg jo nok indenfor igen, men sådan er det jo.
Squat:
5x5x90kg
Bænk (supersættet med hanging crunches)
5x5x50kg
Military
5x5x35kg (de første 3 set virker helt vildt lette, men de sidste to enormt tunge, sært)
Seated rows (lever-maskine)
5x5x50kg
Mave
3x15 crunches
EDIT:
Aften løb overstået, ca 20 minutters skiftesvis gang og løb... Fucking monster hårdt. Jeg troede faktisk at den cardio-træning jeg har lavet i centeret ville have forberedt mig lidt, men nej. Mand, hvor var det hårdt. Lissom at starte helt forfra. Nåh, jeg har jo prøvet det før, og det går jo rimeligt hurtigt med at kunne løbe ordentligt, en lille måned og så skulle jeg gerne kunne løbe det meste af ruten i et stræk.