Dato og tid er 20 sep 2019 21:35

LCA's log. River jernet rundt... øh, og går i motionscenter!

Opret en logbog, så andre kan følge, og kommentere din træning
Brugeravatar
LCA
Barbell-Baron

Re: LCA - Fuck HST, løber og sjattræner

Indlægaf LCA » 16 nov 2009 15:52

Lige kommet hjem fra træning. Trænede omkring en time, hvorefter jeg tog hjem fordi jeg havde det mega dårligt. Fik ondt i maven og opkastfornemmelser, derudover var jeg svimmel og rystede.

Tog 2 koffeinkapsler (ikke koffein, men det der gua-crap de sælger her på siden), måske gjorde det mig utilpas.

Bundede en protein+druesukker shake lige efter badet. Jeg har så følt mig utilpas og orolig hele vejen hjem med toget. Nu har jeg lige sat mig foran computeren og skal til at æde en skål havrefras, ryster stadig. Not cool, bro.

Note: Jeg vil ikke træne hele kroppen hver træning, selvom jeg kun træner 2 gange om ugen. Det skal hellere splittes, og så mere volumen på de enkelte muskelgrupper. Det har jeg heller ike prøvet så meget før, så ser det som variation.

out

Brugeravatar
LCA
Barbell-Baron

Re: LCA - Fuck HST, løber og sjattræner

Indlægaf LCA » 07 feb 2010 23:10

Jeg har ikke trænet noget særligt siden sommer sidste år, og jeg skal i gang her efter min sidste eksamen som er sidst i februar.

Jeg vil ikke gå død i det samme bodybuilding gang efter gang (specielt ikke i det nye billige træningsrum), så derfor har jeg gjort mig lidt tanker om, hvad jeg skal lave her i det nye år.

Jeg forventer at kunne sætte 2 dage af til træning i centeret. Det vil indebære nogle tunge løft og have hovedøvelserne dødløft og squat. Derudover har jeg tænkt på at træne mig stærkere til 'kropdsøvelser' som chin ups/pull ups, armbøjninger og udholdenhed.
Jeg vil prøve at bruge omgivelserne som træningscenter og jeg har nogle stadig relativt ubrugte løbesko, der skal bruges.

Brugeravatar
LCA
Barbell-Baron

Re: LCA's log. River jernet rundt... øh, og går i motionscen

Indlægaf LCA » 14 apr 2012 13:14

lololol jeg er så pisse stærk.

Brugeravatar
LCA
Barbell-Baron

Re: LCA's log. River jernet rundt... øh, og går i motionscen

Indlægaf LCA » 07 aug 2012 23:44

Losing all kiiindzz of gains. Rygsmerter og ferie = et par måneder uden træning.

Tilbage til "Logbog"