Er en dreng på 17, der går på htx 1. år i Skjern.
Laver stort set noget aktivt hverdag. Leder 2 hold i spring gymnastik(har selv lavet gymnastik siden jeg kunne gå), Træner og løber godt 10 km, hver søndag (fordi jeg ikke har tid til løb i hverdagene).
Har Trænet i godt 1½ år.
Gik fra totalt dårlig form i sin tid, dvs. jeg kunne ikke løbe over 200 m uden at skulle stoppe.
Inden jeg skulle på efterskole, sidste år sagde jeg til mig selv, at det med dårlig form ikke passede til mig..!
Så gik igang med noget løb, senere købte jeg en vægtstang, curlstang, to håndvægte og en del vægtskiver... Da jeg startede på htx her i sommers besluttede jeg mig for, at jeg ville begynde i center.
Vil selv mene at jeg har styr på det med kosten,
Morgen: En ordentelig potion müsli med a-38 + en protein drik
efter 2. time: Klapsammen rugbrød med leverpostej + ½ L vand
Middag: 3 store sandwithces.. det jeg putter i den er ofte kylling, roastbeef, kalkun, frikkedælle (variere meget, det er lige hvad der er i køleskabet) + ½ L vand.
Når jeg kommer hjem kl. 15 ca: 2 Stk klapsammen rugbrød med Leverpostej + Protin drik (efter det tager jeg oftest ned og træner)
Efter træning: En klapsammen rugbrødsmad med leverpostej, 125 g makrel i tomal og protein shake.
Aftensmad: Det er hvad der bliver serveret, det er oftest grovpasta, ris eller kartofler med kød og salat.
Kl.21: 4 stk frugt eller en klapsammen rugbrødsmad og ½ L vand.
Kl. 22 sover jeg og kl. 06.25 står jeg op
Jeg har Kørt Fullbody, Masse og styrke - The doug Hepburn way, Smolov Jr. Og er nu fornylig startet på 2-split. Jeg søger primært styrke og masse 50/50
Mit 2-split ser således ud:
Mandag:
Bryst, skulder, triceps. Tung bænk
Bænkpress
Flyers 3x12
Military 4x6
Lateral Raise 5x12
Skullcrushers 4x12
Cable push-down 3x10
Tirsdag:
Ben, ryg, biceps. Tung dødløft
Sumo død 4x6 – evt. 5x5- singles osv. Eller program
Squat – teknik og fart, 3x8 let
Front squat 3x8
BOR 4x10
Cable Rows 3x8
Cable Pull-down 3x12
Shrugs 4x12-15
Military Press 4x12-15 (gider ikke køre curls, da jeg også fokusere meget på styrke)
Torsdag:
Bryst, skulder, triceps. Let bænk
Bænkpress- speed bænk, volumen, teknik
Flyers 3x12
Military 4x6 –
Lateral Raise 5x12
Skullcrushers 4x12
Cable push-down 3x12
Fredag/Lørdag:
Ben, ryg, biceps. Tung squat
Squat 4x6,5x5 eller singles
Dødløft 3x8 – teknik, fart, let
BOR 3x12
Cable Rows 3x8
Cable Pull-down 3x10
Military Press 4x12-15 (gider ikke køre curls, da jeg også fokusere meget på styrke)
Søndag:
Bentræning(let)
Romasnike
HÃ¥ber i vil komme med noget respons