Side 2 af 3

Re: Vild log!

: 09 jul 2010 12:21
af Lentz
FlotFyr15 skrev:
Lentz skrev:Jeg tænkte på..

jeg ved ikke lige hvilken slags stang du bruger til Bænkpress, men kan den ikke bruges til military ? :roll:

Eller er bænkpress også i Smith-stativ? :(

Øhh.. jo den kunne den godt? - Hvorfor har det noget med noget at gøre?


Beklager, jeg læste forkert, eller også var jeg i mine egne tanker, troede bare du lavede Military i smith :oops:

Re: Vild log!

: 09 jul 2010 12:40
af FlotFyr15
Lentz skrev:
FlotFyr15 skrev:
Lentz skrev:Jeg tænkte på..

jeg ved ikke lige hvilken slags stang du bruger til Bænkpress, men kan den ikke bruges til military ? :roll:

Eller er bænkpress også i Smith-stativ? :(

Øhh.. jo den kunne den godt? - Hvorfor har det noget med noget at gøre?


Beklager, jeg læste forkert, eller også var jeg i mine egne tanker, troede bare du lavede Military i smith :oops:

Det går nok ;)

Re: Vild log!

: 09 jul 2010 13:00
af Garik
Lidt kritik/forslag: Jeg tror sagtens du vil kunne inkorporere flere øvelser til dine ben... Det er din største muskel, men den du træner mindst?

Re: Vild log!

: 09 jul 2010 16:35
af FlotFyr15
Moberg skrev:Lidt kritik/forslag: Jeg tror sagtens du vil kunne inkorporere flere øvelser til dine ben... Det er din største muskel, men den du træner mindst?

Har overvejet det. Synes dog allerede at mine ben er det punkt på kroppen der følger klart bedst med!

Men hvilke vil du foreslå da? :)

Re: Vild log!

: 09 jul 2010 17:41
af Garik
Dødløft og calf raises uden tvivl... Og så måske supplere op med leg curls...

Re: Vild log!

: 10 jul 2010 20:48
af FlotFyr15
Moberg skrev:Dødløft og calf raises uden tvivl... Og så måske supplere op med leg curls...

Okay, tak. Calf Raises kommer ikke med i hvert fald. Mine lægge er rigeligt store efter min mening :D

Re: Vild log!

: 17 jul 2010 12:27
af FlotFyr15
Lige lidt opdateringer.

Er steget i schrugs fra 25 til 27,5 kg, tager nu 3x10x35 kg i triceps pushdowns, squat er steget til 3x10x90 kg :D, og bænk hedder nu 3x10x60 kg. Så det går fremad! :D

Desuden har jeg også taget 2 kg på, så jeg nu vejer 72 :)

Re: Vild log!

: 09 aug 2010 20:39
af FlotFyr15
Hey, lige lidt updates mere :)

Incline DB bench er nu steget til 3x8x23,5 kg, bænk til 4x6x67,5 kg, DB schrugs er steget til 3x10x30 kg, squat er steget til 3x10x100 kg, DB BoR er steget til 3x10x30 kg, Hammer Curls er steget til 3x10x18 kg og DB shoulder press er steget til 3x10x16 kg.

Så det går ganske udmærket :)

Re: Vild log!

: 12 aug 2010 20:53
af FlotFyr15
Synes for en gangs skyld lige dagens træning skulle postes! :)

Den stod på en omgang bryst/skulder/triceps.

Bænk: 3x6x67,5, 1x4x70, 1x2x75
Incline bænk: 3x6x27,5 (Mangler lidt volumen i brysttræningen, hvorfor planen også er at nå 3x8x27,5)

DB Schoulder Press: 3x10x16
Lateral Raise: 3x8x10

Triceps Pushdown: 1x10x35, 2x10x37,5
Triceps Extensions: 3x10x23,5

Dernæst en god gange mave!
Mavebøjninger hængende på hovedet i vægtstang (navn?): 2x10xBW
Crunch Machine: 1x10x70, 1x10x75
Vertical Leg-Hip Raise: 2x10xBW

Lækker nok træning :)

Re: Vild log!

: 12 aug 2010 21:23
af Garik
Hvis du mangler lidt volumen på brystet, så kør da lidt flere reps og smid en øvelse mere ind istedet for en af dine ISO-øvelser eller dine mave/disco-øvelser til slut? :P

Re: Vild log!

: 14 aug 2010 11:43
af FlotFyr15
Garik skrev:Hvis du mangler lidt volumen på brystet, så kør da lidt flere reps og smid en øvelse mere ind istedet for en af dine ISO-øvelser eller dine mave/disco-øvelser til slut? :P

Umiddelbart synes jeg det skulle kunne gøre det ved at lave lidt flere reps ved incline bench. Og mave=discoøvelse? Den fanger jeg ikke helt.

Re: Vild log!

: 06 sep 2010 22:26
af FlotFyr15
Synes jeg vil poste de sidste par dages træninger :)

Søndag!

Bænkpres 5x5x70 kg! (Kørte godt, 72,5 kg næste gang, så må jeg se hvor mange jeg kan tage :) )
Skrå bænk: 1x10x23,5 + 2x8x27,5

BB Skulder Pres: 1x10x30 + 1x8x40 + 1x6x40. Lækker øvelse, første gang jeg laver den, så skulle lige have lidt bedre styr på den. 3x8x40 er planen næste gang.
Lateral Raise: 3x8x10

Dips: 2x10+1x9, satans :twisted:
Skullcrusher: 3x10x32,5 + 1x8x32,5

Crunch Maskine: 3x10x97,5 (Maskinens max :twisted: )

Mandag:

Havde taget en gratis prøvetime i et andet center, for at prøve at squatte i squat-rack!

Squat: 1x10x30 + 1x10x50 + 1x6x60 + 1x6x70 + 1x6x80 + 1x6x90. Lidt problemer på den 90'eren, men lækkert at squatte rigtigt.
Skulle have tager Leg Curls + Leg Extension.. Blev dog ikke lige til noget.

Close-grip pulldown: 3x8x80
DB BoR: 3x10x30
Hyperextension: 3x10xBW+20

DB Curls: 3x10x18
BB Curls: 2x8x30 (Gjorde nas i håndleddet, så skiftede øvelse)
Precher Curls: 1x10xstang+20 + 1x8xstang+20 + 1x15xstang+10

DB Schrugs: 3x10x30

Re: Vild log!

: 07 nov 2010 12:28
af FlotFyr15
Hey. Lige lidt updates. Jeg har de seneste 6-8 uger trænet George Turner's 10x10, med gode resultater. Heriblandt kan nævnes:

Dødløft: 5x5x100 kg, Bænkpres: 5x5x80 kg, Squat(ATG, er ENDELIG kommet i center med fri squat, så starter ud med fokus på teknik) 5x5x82,5 kg, Military Press: 3x8x40 kg, DB Rows 3x10x30 kg(prøver 32 kg næste gang. Føler overskud!).

Re: Vild log!

: 22 jan 2011 01:31
af FlotFyr15
Lige lidt updates :)! (Mest til mig selv, det er sjawt at kigge tilbage på)

Bænkpres ligger pt. på 4x6x85 kg.
Squat på 3x8x90 kg, med meget bedre teknik end nogensinde tidligere!
Dødløft på 6x6 (George Turner-style) op til en 6'er på 115 kg.
DB BoR 3x12x36 (rimelig strict!)

Testede desuden max-løft for et par uger siden, de var således:

Bænkpres: 100 kg
Dødløft: 130 kg
Squat: 110 kg

Vægten sagde desuden 77,8 kg, dog sent på dagen efter træning, og med overtøj på.

Alt i alt går det stadig fint fremad! :)

Re: Vild log!

: 22 jan 2011 19:26
af Kettlebellguy
Hey du flotte løft som 15 årig.