Normalt førte jeg logbog over stronglift.com, men efter en 2-3 ugers pause grundet sygdom faldt jeg ligesom fra, og dropped med at skrive logbog online, (Føre dog altid logbog under træningen).
Efter lidt afpresning fra enkelte medlemmer, har jeg besluttet at ville starte en ny logbog fra dags dato..
De hurtige fakta
.. NOT.. kig i min signatur, ingen grund til skrive dem ned

Jeg har nu trænet ca. 5-6måneder, og før det havde jeg brækket kravebenet i ca. 4måneder, hvilket betød absolut ingen træning...
Før min skade trænede jeg dog også i ca. 4måneder, men jeg tæller dem ikke med under de 5-6måneder, da det den gang var decideret useriøst, forhold til nu, der var ingen rigtig progression, og det var nærmere hygge træning end så meget andet, og de kg jeg legede med var decideret pinlige forhold til hvad de burde have været...
Så 5-6måneders trænings erfaring

Jeg har valgt at starte en helt ny cyclus med "Wendler 5/3/1" som jeg kørte 2 cycluser af for ca. 1måned siden... Jeg vælger at starte på ny, da jeg fandt ud af at jeg havde misforstået progressionen + jeg vælger at lave alle assistance øvelserne om

Håber i vil følge med, og folk vil komme med god / dårlig kritik / support, så jeg kan løfte mere, blive bedre, stærkere, og motivered !!