Bodywerkz.dk skrev:Lentz, du virker meget videbegærlig - har du overvejet at tage en anerkendt uddannelse? Fitness-institute.dk (blandt andre) udbyder nogle rigtig gode kurser, hvor underviserne er cand. scient.'er o.l. - altså lige nogle hak over Bertel som ellers bestemt også er ganske dygtig, primært til tekniktræning.
Jeg har ingen tilknytning til fitness-institute, blot gode erfaringer med mange af deres undervisere - de er simpelthen pisse dygtige.
Jeg siger tusind tak for de pæne ord

Men jo, jeg har planer om at starte på Sportshøjskolen i aalborg, og alt efter hvad der ellers sker bliver det MULIGVIS noget Cand.scient i idræt.
Jeg har en kæmpe interesse for det, men lad os se hvad der sker, jeg arbejder jo på at komme på vores første RAW landshold som jeg håber på at blive udtaget til her efter TSK cup.
Forresten hvad har du ellers af uddannelse og ligende, du virker også ret begavet ifølge de enkelte indlæg du har lavet
Det skal siges at min viden kom stortset kun fra de rette kilder, det vil sige gode bøger, og god kildekritik på nettet