Dato og tid er 21 nov 2019 23:02

Harpens hule - nu m. fotos

Opret en logbog, så andre kan følge, og kommentere din træning
Vindharpe
Newb
Indlæg: 40
Tilmeldt: 23 nov 2011 14:09
Geografisk sted: Jylland

Harpens hule - nu m. fotos

Indlægaf Vindharpe » 30 nov 2011 21:13

Så blev det logbog tid.

2006: 200cm, 72kg
2009: 200cm (sjovt nok), 79kg. Træning 4-6 gange om måneden siden 2006.
2010: 200cm ;) , 81kg. Træningen er blevet lidt mere end hygge. Frem til slutningen af 2011 er træningen kommet op på 2-3 gange ugentlig med nedenstående program.

Lidt hurtige stats 30/11-2011:
Alder: 25
Højde: 200cm
Vægt: 85kg

Går ikke efter, at blive den stærkeste eller største. Vil bare opnå 100kg i sæt i bænk, 90kg på vægten og så er det ikke fedt, at være det tyndeste svin i byen. Vil mene de mål er realistiske. Hvis nogle har lidt forslag til min træning, så kom på banen med den, så kan det jo prøves ad.

Maden mandag til fredag!

Morgenmad: 150g Havregryn med mælk og 1 glas juice
Formiddag: 2 rugbrødsmadder med pålæg efter årstid. Der spares ikke på remo, mayo eller smør. Dertil kommer 2 glas mælk.
Middag: Det samme som til formiddag, bare 5-6 rugbrødsmadder og 4-5 glas mælk.
Eftermiddag: Samme diæt som til formiddag.
Aften: Det jeg nu har lyst til, men gerne massere af det der nu kommer på bordet.
Sen aften: Nudler, chips, chokolade, slik, is etc.

Træningen:

Basis program:

Bench press - 4x6
Pull ups – 4x6
Dumbbell decline bench press - 4x6
Standing row (stang med den ene ende i hjørnet og den anden ende med kilo foruden og løftes med trekant) - 4x6
Ben pres - 4x6
Læg pres - 4x12
Military press - 4x6
Dumbbell curls - 4x6
Cable pushdowns – 4x6

Der bælles en shake, før der startes på tillægsøvelserne

Cable incline flyers - 4x6
Cable seated row - 4x6
Seated leg curl (baglår) - 3x8
Læg pres igen i anden maskine - 3x12 (seated leg curl og lægpres køres skiftevis)
Side raise – 3x6
Back raise - 3x6 (De 3 sidste skulder køres skiftevis front, side, back, front, side etc.)
Tilfædig biceps og triceps øvelse køres hurtigt til sidst, hvis der er tid.

Kører på i 2 timer 2-3 gange om ugen
Senest rettet af Vindharpe 03 dec 2011 10:09, rettet i alt 2 gange.

Vindharpe
Newb
Indlæg: 40
Tilmeldt: 23 nov 2011 14:09
Geografisk sted: Jylland

Re: Harpens hule

Indlægaf Vindharpe » 30 nov 2011 21:54

Billeder følger når jeg en gang kan få dem ind. Har fulgt den instruktion som Henning har lavet i billed-tråden. Men den gider ikke lege.

Steve
Nasty
Indlæg: 959
Tilmeldt: 28 nov 2010 12:02
Geografisk sted: København

Re: Harpens hule

Indlægaf Steve » 30 nov 2011 21:57

Jeg ved ikke lige hvilken instruktion, der er tale om - men hvis du går ind på imageshack.us og uploader dine billeder, kan du bare kopiere linket, der hedder "Forum Code" og paste det ind her, så kommer billedet frem.
Problemet med socialisme er, at før eller siden løber man tør for andre menneskers penge.

Log: viewtopic.php?f=6&t=25702

Vindharpe
Newb
Indlæg: 40
Tilmeldt: 23 nov 2011 14:09
Geografisk sted: Jylland

Re: Harpens hule

Indlægaf Vindharpe » 30 nov 2011 22:00

Steve skrev:Jeg ved ikke lige hvilken instruktion, der er tale om - men hvis du går ind på imageshack.us og uploader dine billeder, kan du bare kopiere linket, der hedder "Forum Code" og paste det ind her, så kommer billedet frem.



I billedtråden aller øverst er der en how to do. Men prøver da lige dit forslag :)

Vindharpe
Newb
Indlæg: 40
Tilmeldt: 23 nov 2011 14:09
Geografisk sted: Jylland

Re: Harpens hule

Indlægaf Vindharpe » 30 nov 2011 22:10

Senest rettet af Vindharpe 07 dec 2011 11:38, rettet i alt 1 gang.

Vindharpe
Newb
Indlæg: 40
Tilmeldt: 23 nov 2011 14:09
Geografisk sted: Jylland

Re: Harpens hule - nu m. fotos

Indlægaf Vindharpe » 01 dec 2011 13:00

Den nye mavetræning med dragonflags, wheel, cable push down og decline mavebøjning med vægt var et mega hit. Dog skete det, der ikke skal ske. Venstre knæ røg sig en tur. Så kan ikke lave ben øvelser, men fortsætte med mine læg øvelser. :doubt:

Mr.Lindbaum
Barbell-Baron
Indlæg: 583
Tilmeldt: 15 mar 2011 08:36
Geografisk sted: Nykøbing F

Re: Harpens hule - nu m. fotos

Indlægaf Mr.Lindbaum » 01 dec 2011 15:18

Vindharpe skrev:Den nye mavetræning med dragonflags, wheel, cable push down og decline mavebøjning med vægt var et mega hit. Dog skete det, der ikke skal ske. Venstre knæ røg sig en tur. Så kan ikke lave ben øvelser, men fortsætte med mine læg øvelser. :doubt:


Hvordan i alverden fik du dog smadret det knæ og hvad er der helt præcist sket med det knæ?

Vindharpe
Newb
Indlæg: 40
Tilmeldt: 23 nov 2011 14:09
Geografisk sted: Jylland

Re: Harpens hule - nu m. fotos

Indlægaf Vindharpe » 01 dec 2011 16:19

Mr.Lindbaum skrev:
Vindharpe skrev:Den nye mavetræning med dragonflags, wheel, cable push down og decline mavebøjning med vægt var et mega hit. Dog skete det, der ikke skal ske. Venstre knæ røg sig en tur. Så kan ikke lave ben øvelser, men fortsætte med mine læg øvelser. :doubt:


Hvordan i alverden fik du dog smadret det knæ og hvad er der helt præcist sket med det knæ?


Jeg tænkte, at nu skulle den have en over nakken i 1 måneds tid. Men det var i Leg Curls, at jeg fik smerten og læste en artikel herinde om, at det er en knæ dræber. Kan sagtens løbe let og cykle let. Men pres med ben kan jeg ikke, så smerter det i venstre knæ og det falder sammen under mig. Men vil lige give det lidt tid og så hoppe i benpress og se om det kan trække bare lidt.

Men på den lyse side, så er der mere plads til den nye mavegennemgang :D downside er self, at ben er et must ved træning.

Vindharpe
Newb
Indlæg: 40
Tilmeldt: 23 nov 2011 14:09
Geografisk sted: Jylland

Re: Harpens hule - nu m. fotos

Indlægaf Vindharpe » 03 dec 2011 10:18

Siden knæskade er der lavet lidt om i programmet. Der er fjernet lidt øvelser og tilsat noget mave i fitness istedet for hjemme.
Jeg er steget 5-10 kilo i rygøvelser, men brystøvelserne rører sig ikke ud af flækken.

Efter den fede oplevelse med dragonflags er jeg helt hooked på mavetræning, hvilket jeg altid har hadet som pesten.

Basis program:

Bench press - 4x6
Pull ups – 4x6
Barbell decline bench press - 4x6
Standing row (stang med den ene ende i hjørnet og den anden ende med kilo foruden og løftes med trekant) - 4x6
Læg pres - 4x12
Military press - 4x6
Dumbbell curls - 4x6
Cable pushdowns – 4x6

Der bælles en shake, før der startes på tillægsøvelserne

Dumbbell incline flyers - 4x6
Cable seated row - 4x6
Læg pres igen i anden maskine - 3x12
Side raise – 3x6
Back raise - 3x6
Dragonflags 3x12
Decline mavebøjning 3x12
Cable pull down til siden 3x12
Musen/Wheel of destiny - Så mange som muligt.

Mave køres som den kan holde til med gentagelser!


Tilbage til "Logbog"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron