Dato og tid er 21 sep 2019 18:30

Juniors logbog

Opret en logbog, så andre kan følge, og kommentere din træning
Juniorr
Newb
Indlæg: 29
Tilmeldt: 14 jan 2009 19:58

Juniors logbog

Indlægaf Juniorr » 02 feb 2012 13:52

Jeg har valgt at oprette en logbog, for at øge min egen motivation til styrketræning, og for at få nogle gode råd og diskussioner, som kan hjælpe mig selv, og måske også andre til en bedre krop.
Jeg vil løbende prøve at beskrive min træningsintervaller og hvad jeg putter i munden, og hvad jeg ellers har brugt min dag på. Håber selvfølgelig på, at der er nogle som vil læse med :) !

Facts om mig:
Alder: 20 år
Vægt: 81kg
Højde: 181
Fedtprocent: Omkring 17 % pt.

Til dagligt læser jeg på gymnasiet, hvor jeg er i gang med mit sidste år, først jeg vil holde et velfortjent sabbat år efter 3 hårde men sjove år, dog med lidt for meget druk!
I mit sabbat år, vil jeg fokusere mere på træningen, når jeg ikke har skolen i hovedet i den periode. Yderligere har jeg også tænkt mig at komme ud at rejse rundt (måske backpacking).

Mit mål er pt at komme i sommerform inden studenterugen, og en række andre fede ting, som skal nydes i sommerferien! (hvem vil ikke gerne have en god krop når man bliver student? ) ;-)

"To achieve what others won’t, you have to do what others don’t" et meget godt citat, som jeg ikke kan huske hvor jeg har fra :)

Brugeravatar
webmaster
Champ
Indlæg: 1535
Tilmeldt: 16 feb 2004 12:42
Geografisk sted: Flensborg
Kontakt:

Re: Juniors logbog

Indlægaf webmaster » 02 feb 2012 13:56

Hej Juniorr

Det bliver spændende at følge dig, god træning 8)

Juniorr
Newb
Indlæg: 29
Tilmeldt: 14 jan 2009 19:58

Re: Juniors logbog

Indlægaf Juniorr » 02 feb 2012 16:29

Idag, har så været min offday, hvor jeg har skrevet noget SRP (studieretningsprojekt) Mega hyggeligt, selv at kunne vælge når man vil op, og når man gider lave noget, den skal afleveres på fredag næste uge, så jeg har lidt tid endnu til at blive færdig.
Men jeg lagde dagen ud med en skål havregryn ca 80gram med 300ml letmælk, samt noget rosiner drysset udover, (kl 10.00)
Så fik jeg mig 2 rugbrødsmadder med 100 gram kylling og en stor gulerod ved siden af(omring kl 14.00).

Nu har jeg så lige drukket en proteinshake med 500 ml mælk :) Og så venter aftensmaden for døren, som er morsmad, så det ved jeg ikke endnu! Derudover har jeg hamret en helveds masse kaffe, for at holde mig motiveret med min opgave, måske ikke det smarteste, men det er trods alt bedre end cult/burn og andre produkter!

Imorgen ser jeg frem til at kunne sove længe og så komme op og træne biceps og triceps, mere info herom, i morgen :) ! Go torsdag!

Juniorr
Newb
Indlæg: 29
Tilmeldt: 14 jan 2009 19:58

Re: Juniors logbog

Indlægaf Juniorr » 02 feb 2012 16:30

Og jo tak webbie, håber på nogle sjove timer på forummet fremover :) !

Juniorr
Newb
Indlæg: 29
Tilmeldt: 14 jan 2009 19:58

Re: Juniors logbog

Indlægaf Juniorr » 03 feb 2012 19:20

I dag var så Triceps og Biceps der stod for skud. Vågnede op omkring 11 tiden, hvor jeg lagde ud med Havregryn mælk og rosiner.. bagefter fik jeg lige slappet lidt af og blev klar i hovedet.
Træningen foregik således:

Close Grip Bench Press 4×8 60kg
Pushdown 4×8
EZ Bar Skullcrusher 4×10 25kg
Cable Kickback 4×12
EZ Bar Curl 4×8 31,5kg
Wide Grip Curl 4×8 31.5 kg
Hammer Curl 4×8(each hand) 12kg
Concentration Curl 4×12 10kg

Efter træningen fik jeg en god proteinshake og lidt kreatin blandet sammen mælk, samt en banan..
Senere fik jeg så hamret 2x kyllingefilet omkring 150gram stykket og så et æble og nogle nødder. Prøver så godt som muligt at cutte, men det er dog svært, og jeg har følt mig lidt træt og sulten idag, men har da formået at smide omkring 800gram over de sidste 8-9 dage, så det hjælper at tænke på hvad man smider i munden!

Nu sidder jeg så og skriver SRP, og prøver at koncentrere mig en fredag aften O_O Senere står den på en kyllingfillet og en shake, og så på hovedet i seng, for at komme op og træne ben og mave i morgen :) GO FREDAG DERUDE :) !

Juniorr
Newb
Indlæg: 29
Tilmeldt: 14 jan 2009 19:58

Re: Juniors logbog

Indlægaf Juniorr » 04 feb 2012 16:49

I dag var det så benene og maven der stod for skud!

Var lidt sløj fra morgenen af, men afsted kom jeg da, og det gik også meget godt, bortset fra at jeg har svært ved at træne benene ordenligt, da jeg har haft brækket anklen for noget tid siden...
Ben:
Squat: 6x8 75kg.
Leg Curls 4×16
Seated Calf Raises 4×20

Kører disse øvelser, kan ikke rigtig lave flere, også derfor at jeg kører lidt flere sæt, for at få arbejdet dem igennem.

Maven:
Weighted Sit up 4x til fail
Side Bends 4x til fail.
Og derudover lidt mavebøjninger med 10kg på rykken, både skrå og lige.

Har nu også fået styr på en madplan, som jeg vil starte med fra Mandag af.. Min kammerart, som er meget inde i tingene har hjulpet mig med dette. Vil poste den senere, når jeg lige får tid :)

Vægt:80.2

Juniorr
Newb
Indlæg: 29
Tilmeldt: 14 jan 2009 19:58

Re: Juniors logbog

Indlægaf Juniorr » 06 feb 2012 12:52

Mandag 6/2-2012 Bryst

I dag var det så brystet der stod for skud, var temmelig træt, da jeg nok som mange andre så SB finale klokken lort i nat, men efter en god gang havregryn var jeg klar..

• Bænkpres 4×8 = 70kg
• Incline Bænk 4×8 = 65kg
• Decline Bænk 4×8 = håndvægte 24kg stk.
• Pullover 4×12
• Hammer Press 3×12 70kg
• Dips 3×10 (her gik jeg så død i sidste sæt)

Har nu været på ordenlig kost, og fået hevet lidt over 1kilo fedt af det sidste stykke tid 10dage ca, så da jeg stod på vægten i morges og så 79.9, var jeg lidt glad :) Mission er som sagt at komme i strandform, så jeg mangler vel at få smidt 4-5 kg mere fedt af :) Hvilket jeg sagtens kommer til med den motivation jeg har i tiden.

Sådan her så det ud inden cut: http://imageshack.us/photo/my-images/818/22457562.png/
Sådan her ser det ud efter jeg er kommet lidt igang: http://imageshack.dk//viewimage.php?fil ... B31458.jpg


Tilbage til "Logbog"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster