Dato og tid er 21 sep 2019 18:25

Fra fedt klump til 300

Opret en logbog, så andre kan følge, og kommentere din træning
Ninjaman
Newb
Indlæg: 40
Tilmeldt: 02 mar 2012 04:14
Geografisk sted: København

Re: Fra fedt klump til 300

Indlægaf Ninjaman » 05 maj 2012 09:47

KeeZ skrev:Du glemmer vist også at dine muskler vejer en del, så fordi du ikke har tabt dig i kilo, betyder det jo ikke at din fedt procent ikke er blevet mindre.
Jeg tog f.eks. 4 kilo på på to uger, mens jeg så meget tyndere ud i spejlet ;), og jeg drikker 2-3 liter letmælk om dagen.

Mht. grøntsager så indeholder det negative kalorier, dvs. din krop bruger flere kalorier på at fordøje maden end det den indeholder. Dette gælder også for frugt. Derfor anbefaler jeg dig at spise frugt og grøntsager til hvert måltid, og så drik noget mere mælk.

Hvis du vil have nogle assistance øvelser ind, så vil jeg foreslå nogle calf raises til læggen, facepulls til din rotator cuff især hvis du sidder meget ned foran computeren som mig, så du ikke løber ind i muskel imbalance.


Ja nu troede jeg ikke at men vil kunne bygge muskler op så hurtigt, derfor har jeg ikke tænkt over at det er dem som vejer noget.
Jeg er begyndt og gør som du skriver, jeg spiser næsten alle mine grønsager rå nu.

Ninjaman
Newb
Indlæg: 40
Tilmeldt: 02 mar 2012 04:14
Geografisk sted: København

Re: Fra fedt klump til 300

Indlægaf Ninjaman » 05 maj 2012 10:17

Ok jeg har syndet og ikke skrevet log i et stykke tid. Det skyldes at jeg er begyndt på arbejde igen, og det gør at jeg ikke har så meget tid foran computeren mere.

Det der er sket er at Marsian har lavet en trænings program til mig som jeg har kørt de sidste 14 dage.

Jeg synes at jeg tydeligt kan se resultater allerrede på 14 dage, mine muskler rundt omkring er vokset når jeg mærker på dem.

Her er prgramet:

Push-øvelser
Bænkpress - 4 sæt á 10 gentagelser med 10RM
Overhead press - 4 sæt á 10 gentagelser med 10RM

Pull-øvelser
Pulldown - 4 sæt á 10 gentagelser med 10RM
Bent-over Barbell Rows - 4 sæt á 10 gentagelser med 10RM

Ben-øvelser
Squat - 4 sæt á 10 gentagelser med 10RM
Lying leg curls - 4 sæt á 10 gentagelser med 10RM (Her laver jeg leg curls da de ikke har den andet)

Core-øvelser
Back extensions - 4 sæt á 10 gentagelser med 10RM
Planken - 4 sæt á 1½ minut

Denne program træner jeg 3 gange om ugen. Og jeg træner HIIT ca. 2-3 gange ugen de dage jeg træner.

Det går også godt med og tabe mig, jeg vejer nu 86 kg, og kan passe mit gammelt tøj igen, og det nye er blevet alt for stort. Jeg har også tabt mig meget, sammen lagt så har jeg tabt mig 25 kg siden januar, og 16 af dem har jeg tabt siden jeg begyndte og skrive log.
Så om ca. 6 kg så er jeg mit gammel jeg igen, men jeg stopper ikke der, jeg går aller højst ned på 70 kg og ikke mindre lige umiddelbart, da jeg ikke gider og være sådan en lille fætter. Det kunne være fedt hvis jeg kunne tabe 16 kg mere ligeså hurtigt, det tror jeg, jeg gør, jeg håber at min program bliver inu hårder næste gang.

Jeg smider nogen billeder op snart, jeg synes at jeg har fået sindsyg mange muskler over det hele på mine ben.

Jeg har fundet ud af med mig selv, at jeg er mest motiveret til og træne de dage jeg har været på job, jeg er ikke så oplagt på mine fridage. Igår fredag havde jeg fri, og vare fuldstændigt demotiveret.

Det kan inten skyldes at der kommer mange gangster ned i den fitneess world center jeg kommer i (Jeg hader gangster, jeg få lyst til og smide noget i hovedet på dem når de kigger på en med deres lorte kogalskabs ramte øjne) det andet er at der næsten slet ikke er nogen lækkre piger.

men jeg er så begyndt og træne i en anden center, der er jeg helt op og kør når jeg træner, der kommer ikke så mange gangster der, og så er der masser af lækkre piger.

Jeg går ikke i center for og tjekke piger ud, synes ikke rigtigt at jeg har tid til det. Men jeg har lagt mærke til nu da jeg ikke er en af de hel tykke fyr mere at lur rimelig meget, om det er rigtigt eller noget jeg bare bilder mig selv ind, så tror jeg at det er med til og gør at men giver den ekstra gas.

Ninjaman
Newb
Indlæg: 40
Tilmeldt: 02 mar 2012 04:14
Geografisk sted: København

Re: Fra fedt klump til 300

Indlægaf Ninjaman » 18 jun 2012 04:46

Jeg er ikke gået helt død, jeg har lidt tralvt med job derfor har jeg ikke mulighed for og opdatere min log så tit mere.
Men nu vejer jeg 78 kg så min mål er for og tabe 20 på 6 måneder nået meget meget før de 6 måneder.
Nu vil Jeg gerne ned på 70-73 kg men det skal ske i en mere stille og rolig tempo, især da jeg kan mærke på min krop at jeg har brug for mere føde med hensyn til og restituere.

Min trænings program er stædig fullbody, men jeg har lavet det lidt om, sådan at jeg istædefor og trænne 2 timer 3 gange om ugen så træner jeg nu 1 time 6 gange om uge. På denne måde har jeg mere overskud til og gør tingende mere rigtigt og give den mere gas i centret.

Mandag, Onsdag og Fredag

Squat 4 set 10 rep
Legcurl 4 set 10 rep
Back Extension 4 set 10 rep
Maven: Planken eller mave bøjninger på bolden 4 set 10 rep Jeg havde på et tidspunkt fået ondt i det nedre ryg, derefter begyndte jeg og lave flere maveøvelser, så forsvandt det.

Tirsdag, Torsdag og Lørdag

Bænk press 4 set 10 rep
Overhead press 4 set 10 rep
Bend over barbell row 4 set 10 rep
Pull dawn 4 set 10

Iøvrigt så kan jeg nu lige med nød og næppe lave 5 pull ops, så der er ikke længe til at pull dawnsne bliver udskiftet med Pull ops.

Jeg synes at det gå rigtigt godt, jeg tydeligt se at det ikke kun er vægttab, men at mine muskler også er vokset.

Der kommer selvfølgeligt billeder op af hele forløbet når jeg får tid til og sætte dem op, det er fuldstændigt vildt og se forskellen.

Jeg er også begyndt og træne mma 3-5 gange om ugen, det giver også godt. Både kondi og funktional styrke. Jeg træner også boksning ca. 1 gang om ugen især da det giver god funktional styrke.
Jeg kan mærke medhensyn til mma og boksningm, at jeg er i 10 gange bedre form end de andre i klubben, men jeg synes selv at jeg kun har opnået 25 % af min gammel bokse form. Jeg mangler og få teknikken inden under huden igen også har jeg brug for og komme i meget meget bedre form hvad det andgår.

Jeg starter snart en ny trænings cyklys op, og der vil jeg skriver lidt mere hvad jeg kan løfte osv.

Jeg kan virkeligt se mål stregen og den 300 krop jeg skal have og nu men er i gang så kan men ligeså godt også lære og slås ligesom dem:-)

Jeg synes at kamp sport før i tiden har haft en beroligende effekt på mig, en af grundende til at jeg begyndte på det igen nu er, at jeg kunne mærke at jeg blev mere agressiv og min lunte overfor røvhuller og lorte gangster aspiranter blev korter og korter når jeg vare op og træne. Jeg ved ikke om det har noget og gør med at kroppen er begyndt og producere mere tostestoron, men nu efter jeg begyndte til kampsport så er min lunte blevet lang igen og min overskud er steget 10 gange mere.

Alt i alt vil jeg sige det her har været rigtigt fedt indtil vider, og jeg er mere end tilfreds med det jeg har opnået indtil nu, jeg håber dog lidt på at min mave muskler kommer her sådan til jul. Min oprindelige mål vare at de skulle frem senest til næste sommer, men med den fart og tempo tingende udvikler sig, så tror jeg at det skere meget meget før, nemlig til jul.

Det her virkeligt madness på den fede måde.

Ninjaman
Newb
Indlæg: 40
Tilmeldt: 02 mar 2012 04:14
Geografisk sted: København

Re: Fra fedt klump til 300

Indlægaf Ninjaman » 04 jul 2012 11:05

He he heeeee he

Nu vejer jeg 76-78 kg alt efter hvad for en vægt jeg bruger, og kan nu med sikkerhed sige at jeg er ikke en fedt klump mere. Jeg er nået halv vejs måd målet, det jeg mangler nu er at jeg få mi 300 krop.
Det er sku dejligt og tænke over, og med den fart det hele går så synes jeg virkeligt at jeg kan se at målet ikke er så langt mere. For og være realistisk så er målet at næste sommer så har opnået den 300 krop jeg går efter, men med den fart det hele skider frem, så tror jeg at jeg allerrede opnå det meste af den 300 krop til jul (December) hvis jeg vel og mærket fortsat træner og holder motivationene oppe som jeg har gjort indtil vider.

Det eneste der nogen gange kan gør at jeg meget kort varigt mister motivationen, er at når jeg møder eller læser om andre som har trænet i 3, 5 eller 10 år og at de stædigt har en halv fessen krop, og at men høåre at bodybilding er en maraton. Så mister jeg modet lidt og tænker, 3 års styrke træning og stædigt ingen mavemuskler eller bare en krop som er nogenlunde indponerende.

Men så på den anden side så tænker væk fra den tanke igen og tænker at hvis men har trænnet i så mange år og kan bæmk presse 140 kg og homo squate 200 kg men man har ikke taget særligt meget muskel masse på, så må men have røget noget men ikke kan tåle. For det må da kunne gøres hurtiger.

Men inde jeg siger for meget, så må jeg vente og se på min egen resultater og se om det virkeligt tager så lang tid, vilket jeg ikke tror at det gør.

Ninjaman
Newb
Indlæg: 40
Tilmeldt: 02 mar 2012 04:14
Geografisk sted: København

Re: Fra fedt klump til 300

Indlægaf Ninjaman » 24 jul 2012 19:39

Ok så er der lidt foto opdate.

De 2 første er fra d. 16/4-2012

http://www.myupload.dk/handleupload/904c1udGmAMOX

http://www.myupload.dk/handleupload/d932ciqQVYz40

De 2 sidste er fra d. 30/5-2012

http://www.myupload.dk/handleupload/a53d3dV_xfEl7

http://www.myupload.dk/handleupload/7b17dzYYVmd2I

Jeg er nået meget længer end hvad de billeder viser, har ikke lige fået taget nogen nye. Men det få jeg gjort her snart. Jeg har tydeligt taget mere muskel masse på siden de her billeder, og de nye kommer snart.

Ellers så synes jeg at det går godt med træningen og kosten, jeg kan så småt begynde og se at mine mave muskler begynder og bliver tydeliger. Så målet er om ca. 6-8 uger så skal de frem og men skal ikke være i ttevilv om det er mavemuskler eller bare synet der bedrager en. Jeg skal snart til bryllup der er ca. 6- 8 uger til, det kunne være fedt og opnå noget til den tid.

Jeg vil sige at nu er jeg begyndt og supler min kost op med protein pulver, da det er lidt mere praktisk, ellers så bliver det svært og få dækket min protein behov i løbet af dagen.

Jeg spiser protein før, under og efter træningen, og inden senge tid eller også spiser jeg Bcaa før senge tid det kommer and på dagen hvad jeg har fået af spise og om jeg faster eller ej.

Jeg faster stadigt en gang i mellem, jeg gør det mest for muskel opbygnings skyld da efter 16 timers faste så producere kroppen mere vækst hormoner end normalt.

Jeg laver også 24 timers faste engang imellem, det gør jeg mest for hurtigt og smide lidt vægt og sammetidet få udbytte af de vækshormoner kroppen producere under faste.

Nmg
Kagearm
Indlæg: 97
Tilmeldt: 05 maj 2012 16:24

Re: Fra fedt klump til 300

Indlægaf Nmg » 24 jul 2012 23:10

Flot fremgang, tillykke :) god vind fremover, jeg tror det bliver rigtig godt

Ninjaman
Newb
Indlæg: 40
Tilmeldt: 02 mar 2012 04:14
Geografisk sted: København

Re: Fra fedt klump til 300

Indlægaf Ninjaman » 27 mar 2013 13:36

Så er det snart et år siden jeg begyndte og træne.

Jeg er selv mere end tilfreds med det jeg har opnået på den tid.

Jeg vejer nu 73 kg og har fået kæmpet mig frem til en six pack. Min fedt procent er helt nede på 10 ifølge denne måde udregnings metode (navy circumference) http://www.scientificpsychic.com/fitness/diet.html Jeg få måske en fedt tang på fredag, og jeg vil se om resultatet ser anderledes ud med en manuel fedt tang.

Som nogen nok kan regne ud, så er det ikke de flotteste six pack men har med en fedt procent på 10% og 1 års trænings erfaring. Derfor er målet og komme ned på en fedt procent på 8 i første omgang, for og se hvor jeg så ser ud der.

Men nok om det her, der kommer billeder op senest i løbet weekenden og nye mål og lidt mere om hvad jeg gør og nogen spørgsmål om hvad jeg burde gør frem over her fra.

Det er jo helt vildt det her jeg har samlet set tabt mig over 37 kg jeg ved ikke helt hvor meget da der var et tidspunkt hvor jeg vare så stor at jeg ikke turde og gå på vægten, jeg er ret sikker på at jeg har været oppe og runde de 125 kg på et tids punkt. Men jeg i hvert fald kan dokumenter med denne her log er 37 kg.

Jeg kunne godt tænke mig og komme ned på de 68 kg her snart, men jeg synes at det er rigtigt svært med de sidste kilo. Men der kommer meget mere om det i løbet af weekenden.

Og tak til dem som har kommet input, og har skubbet i den rigtige retning.


Tilbage til "Logbog"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron