Dette vil være en kost og trænings logbog.
Jeg har sat mig nogle mål.
Mål før 1.september
Vægt:
97kg (Nuværende 105.4)
Bænkpress:
140kg (nuværende max 135kg)
Løb:
10km (første del mål)
Pullups:
15stk clean (Nuværende 9stk)
Spinning:
At have minimum 2timer i ugen. (dette vil jeg adde på endomondo)
Jeg ville have haft squat og dødløft med, men efter jeg har fik en skade i 2010, i ryggen har jeg ikke kunne løfte noget tungt. Hvilket har gjort jeg har taget 10kg fedt på, siden min sidste logbog.
så efter en lang snak med en ven, så stoppede alt hylen og nu skal der sku ske noget igen, jeg vil se efter motivation fra nogle af de andre herinde.
De principper jeg kommer til at køre efter.
Styrke:
Sheiko bænkpress programmet, og build like a badass (minus de tunge ben øvelser, de bliver lavet unilateral istedet. altså i form af tunge split squat, så der ikke er så stort load på lænden.
Kost:
Her vil jeg prøve, at droppe alle processed foods. Altså Lean meats, vegs, nuts and seeds, little carbs and no sugar.
Udover dette vil jeg køre lidt carb cycling, altså Morgen C+P, middag C+P, Aften F+P.
Løb:
Snakkede med min ven, som opfordrede til at jeg bare fik lidt km i bene, før jeg begyndte at tænke for meget over, trænings former.
Spinning:
Dette bliver den største udfordring, da jeg ikke er så vild med det, Men alt man bliver god til bliver sjovt. så det er bare at hænge i, istarten.
Hver søndag vil jeg planlægge hvordan ugen kommer til at se ud, træningsmæssigt .
- Mandag (Fri)
Tirsdag (Sheiko dag1)
Onsdag (Spinning 2timer)
Torsdag (3km løb og sheiko dag2)
Fredag (2.5km Løb og styrke støtte øvelser
Lørdag (Spinning 1time Sheiko dag3)
Søndag (Hviledag)
SÃ¥ er det bare at komme igang