Dato og tid er 06 apr 2020 22:51

Hvilke forventninger har i af jeres damer?

Alt det der ikke har med træning at gøre

Redaktør: webmaster

LSD-Tripper
Diskopumper
Kontakt:

Indlægaf LSD-Tripper » 19 nov 2006 16:55

en ting er at jeg selv går op i min krop, men at ligefrem forvente at ens kæreste også gør det, er noget helt andet.

jeg ved godt at min kæreste ikke har drømmekroppen, til gengæld så elsker jeg hende for alt det andet, for alle de menneskelig kvaliteter. jeg forstår virkelig ikke at man skal være så fokuserede på udseendet, det er vel for fanden ikke det det handler om ved en kæreste? i fald det skulle være det, så forstår jeg godt, hvorfor man idag ikke kan finde ud af at behandle andre mennesker ordentligt, overordnet set.

"Selvfølgelig er udseende ikke det vigtigste" <-- udseende betyder noget, men jeg vil inderligt håbe at folk er så lidt overfladiske at de vælger kærester efter menneskelige kvaliteter og ikke efter, hvor meget credit/respekt, man får for at have én der er iih og ååh så lækker.
hej!?
jaja seje, men du var nok os newb engang =)

Santopia
Newb
Geografisk sted: Roskilde
Kontakt:

Indlægaf Santopia » 19 nov 2006 16:59

Nej når man lærer personen bag at kende er sagen jo noget helt andet. De færreste gider vel slæbe rundt på en der ike siger en noget på et andet plan. Og de færreste gider slæbe rundt på en der kun er sammen med en der kun er interesseret i en fordi man er lækker..

Men jeg må da indrømme, at INDEN jeg lærer personen at kende, så ville jeg da fx ikke blive tiltrukket af en der fx er meget overvægtig. Ikke pga udseende så meget, men fordi jeg nok ubevidst ville tro at personen er doven, og det er jeg ikke så meget for.
live and let live

Brugeravatar
Bash
Expert

Indlægaf Bash » 19 nov 2006 17:10

Santopia skrev:Jeg kan sådan set godt følge tankegangen med at man måske tør sigte lidt højere når man er glad for sin krop. og man bliver jo ofte lidt gladere og får mere energi når man træner.

Men noget af det jeg tænkte på var også om I sådan kunne blive lidt skuffet over at en pige måske ikke gider med i fittness-centeret eller med ud og løbe. Om I sådan har lidt ambitioner på hendes vegne mht træning? Eller om hun godt må have en lidt blød krop så længe hun er flot.

Selvfølgelig er udseende ikke et vigtigeste når man falder for en person, men man kan da ikke løbe fra at det er noget man tænker over.

Godt indlæg. Jeg vil til hver en tid foretrække en tøs der ikke er bange for at få sved på panden. For mig er det at gå i center efterhånden blevet en rigtig positiv livsstiv for mig, og jeg ville helt klart foretrække en sporty pige som også gik op i sin sportsgren - hvad enten det er fitness, surfing, eller elitegymnastik. Det ville dog være nice at give den gas med fåårced i bænken sammen med damen :twisted: :lol:

SinK
Barbell-Baron
Geografisk sted: Struer
Kontakt:

Indlægaf SinK » 19 nov 2006 22:09

Misterhamper skrev:
SinK skrev:så du vælger damer efter hvordan du mener du selv ser ud.. det er da lidt trist :)

Hvis du vælger bevidst at misforstå det, jeg skrev, så gider jeg ikke rigtig at forklare det yderligere for dig... :roll:

...men jeg kan da give dig et lille hint: en bebumset nørd vil nok have mindre krav til hans kommende kæreste end en fotomodel...

så vælger du så at beskrive extremerne for folk der vælger efter deres eget udseende.. så kan jeg ikke rigtig se hvordan jeg har misforstået hvad du først sagde..

Brugeravatar
Misterhamper
Champ

Indlægaf Misterhamper » 19 nov 2006 22:21

SinK skrev:så vælger du så at beskrive extremerne for folk der vælger efter deres eget udseende.. så kan jeg ikke rigtig se hvordan jeg har misforstået hvad du først sagde..

Det viser vel tydeligt min pointe - nemlig at selvtillid godt kan reflektere ens valg mht til visse ting. Vel rent logik at en lækker fyr godt ved, han kan score en lækker tøs - hvorimod en grim fyr nok ikke vil, og derfor heller ikke har så store forventinger til en kommende kæreste...
viewtopic.php?f=5&t=18149&start=0
Nyeste billeder af mig!

Morux
Barbell-Baron

Indlægaf Morux » 20 nov 2006 00:05

Jeg er ved at være godt træt at det pladder med man ikke vælger kæreste efter udseende, selvfølelig gør man det.
Udseende er efter min mening det vigtigste, men dermed ikke sagt det så er lige meget med alt andet.
Der er jo ingen der gider være sammen med en man synes er grim og bestemt ikke køn, men kun er sammen med på grund af hendes/hans personlighed.

Brugeravatar
--PEPSI--
Nasty
Geografisk sted: Fredericia

Indlægaf --PEPSI-- » 20 nov 2006 10:57

Hun skal selvfølgelig kunne gøre rent, vaske tøj og se godt ud mens hun gør det. Ydermere skal hun ikke have alt for store fødder, da hun nok kommer til at stå foran komfuret en del af hendes tid :D

Brugeravatar
MC
Expert

Indlægaf MC » 20 nov 2006 11:05

Hun skal gerne ligne Carmen Elektra:

Billede

Og så ville jeg sq skide hendes personlighed et stykke :lol:

Santopia
Newb
Geografisk sted: Roskilde
Kontakt:

Indlægaf Santopia » 20 nov 2006 12:32

Pepsi

Hehe. RESPEKT
live and let live

Brugeravatar
Grue
Gummi-Tarzan

Indlægaf Grue » 20 nov 2006 12:40

Morux skrev:Jeg er ved at være godt træt at det pladder med man ikke vælger kæreste efter udseende, selvfølelig gør man det.
Udseende er efter min mening det vigtigste, men dermed ikke sagt det så er lige meget med alt andet.
Der er jo ingen der gider være sammen med en man synes er grim og bestemt ikke køn, men kun er sammen med på grund af hendes/hans personlighed.

der er jo nogen fyre der IKKE kan tillade sig at være kræsne sådan som de ser ud :lol:
:)

Brugeravatar
kalkun
Barbell-Baron

Indlægaf kalkun » 20 nov 2006 13:29

udseende er jo det man sælger sig selv på til at starte med?.. man ser en lækker pige og tænker hende går jeg efter, man ser ikke en grim pige og tænker "hvad hun ikk har i udseende har hun nok i hovedet".. sådan er det jo..

derfor kan det godt være man lærer en sød pige at kende som ikke nødvendighvis er den man ville ha gået efter fra starten...
Du kan sut mig!..

Brugeravatar
RaplaDyX
Strandløve
Geografisk sted: In the gym!
Kontakt:

Indlægaf RaplaDyX » 20 nov 2006 13:55

Jeg har sgu ikke noget imod at hun ikke er helt fit. Hun skal bare være køn, sød og have et glimt i øjet! Hun skal selvfølgelig ikke være overvægtig, eller grim... Men for mig er træningen noget jeg gør for at have det godt med mig selv, og det ændrer ikke mine krav til pigerne... ;)
(\__/)
(O.o )
(#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

the-QB
MOOONSTER

Indlægaf the-QB » 20 nov 2006 15:58

Jeg synes, der kan været noget tiltrækkende ved en pige der går op i en sport, men det er slet ikke et must! - ligesom det også kan trække lidt ned, hvis det er meget fanatisk de går op i den .. de må da meget gerne træne, så længe det ikke er totalt overdrevet .. - og de ikke forventer at vi skal træne sammen ( ;) ) .. de må meget gerne være fit, men det gør ikke noget, at der er noget at tage fat i ;)
Vejen til den gode football-form

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Brugeravatar
Mick-T
Strandløve
Geografisk sted: 9900 frhavn
Kontakt:

Indlægaf Mick-T » 20 nov 2006 17:23

Det er jo ligesom udseendet der giver det første indtryk, hvis pigen er smuk er jeg allerede klar til at starte forhold (gas) .. men ja min personlighed variere efter hvor meget jeg kan lide personens ydre.. er pisse overfladisk men jeg er meget mere charmerende hvis det er en jeg vil være stolt over at gå igennem byen med.. hvis hun bare har fucked sig selv så meget op som man kan gøre så vil jeg heller betale en taxa for at komme igennem byen :D
Alle mine eks-kærester har da været piger jeg har tændt fuldstændigt på indrømmer jeg gerne.. derudover skal de have en god bunke charme, selvtillid, humor(pisse vigtigt!)

men til hovedemnet i topic : så skider jeg på om de træner/løber eller ej, så længe de ikke går og ligger sig ud og bare skider på hvad jeg synes om dem.. skal sgu fornemme at pigen gør noget ud af sig selv fordi de har mig 8)

DingoDamp
Hercules
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

Indlægaf DingoDamp » 20 nov 2006 20:09

Det gør ikke så meget at hun ikke er mega fit osv, som andre også siger..

MEN.. Hvis ikke hun gider træne og gøre noget for at holde sig i form, så gider jeg på intet tidspunkt høre brok fra hendes side om sin egen krop.. Hvis ikke man gør noget for det, så lukker man munden ;)

Og mit valg er en kombination af personlighed og udseende... Jeg gider ikke have en smuk møgkælling, men jeg gider heller ikke have en tudegrim en som er vildt sød.. Det går begge veje, og sådna har alle mennesker det ;)
Klik på billedet for log
Billede
Mens sana in corpore sano - En sund sjæl i et sundt legeme

Tilbage til "Off topic"