Dato og tid er 28 nov 2020 05:46

Klaus Riis renset for doping anklager

Alt det der ikke har med træning at gøre

Redaktør: webmaster

DingoDamp
Hercules
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

Indlægaf DingoDamp » 07 mar 2007 08:00

Der var jo op til flere der havde skrevet til DSF og fået svar omkring Riis sagen og fået det svar at han var testet positiv. Hvad forventer folk så at man tror om vedkommende? :roll:
Klik på billedet for log
Billede
Mens sana in corpore sano - En sund sjæl i et sundt legeme

Fiskeren
Arnold

Indlægaf Fiskeren » 07 mar 2007 08:37

MC skrev:
Fiskeren skrev:
MC skrev:
Misterhamper skrev:Så har jeg læst det og spørger da igen så dumt som jeg kan: Er det ikke bare en dårlig undskyldning at skyde skylden på sine lovlige tilskud? :S Fordi så vidt jeg ved ville et lovligt præperat jo netop ikke fremkalde sådan en positiv. Undskyld jeg spørger oh så dumt, MC. Enhver dopet atlet kan jo bare sige, han ikke troede der var noget i hans proteinpulver.

Hvis du nu havde læst det ordentligt ville du jo kunne se at de officielle papirer er blevet postet. Dvs. at det ikke bare er noget han påstår, men at han har fået det bevist.

MC træk lige kløerne tilbage. Dårlig tone overfor et fair nok spørgsmål.
Jeg var selv tilbageholdende med at tage doping anklagerne for gode varer, men vil stadig mene, at "det var kosttilskuddets skyld" er en anelse...jeg ved ik...tamt?
Anyway er det ihvertfald dumt af Klaus :wink:

Som jeg har beskrevet ovenover, så skal mit indlæg ikke ses som et angreb på misterhamper :)
Men Klaus har jo fået medhold i at det ikke er hans skyld (Dog har han fået en straf for ikke at have undersøgt produktet ordentligt), men han handlede dog i god tro. Og hvis man kigger i det link mikkel har postet kan man jo se de officielle papirer hvor beviset står sort på hvidt.

Nu må du ikke forveksle fakta med hvad man har lagt til grund. Papirerne beviser ikke at Klaus var i god tro, men at han siger han var i god tro og antidoping folkene tror på ham.
Jeg bliver sur hvis folk læser ovenstående som et surt opstød.

Brugeravatar
MC
Expert

Indlægaf MC » 07 mar 2007 10:34

DingoDamp skrev:Der var jo op til flere der havde skrevet til DSF og fået svar omkring Riis sagen og fået det svar at han var testet positiv. Hvad forventer folk så at man tror om vedkommende? :roll:

Ja, det undrer jeg mig så også over. Altså at DSF svarede som de gjorde.

Brugeravatar
hulck
Nasty
Geografisk sted: Aalborg.

Indlægaf hulck » 07 mar 2007 11:19

MC skrev:
DingoDamp skrev:Der var jo op til flere der havde skrevet til DSF og fået svar omkring Riis sagen og fået det svar at han var testet positiv. Hvad forventer folk så at man tror om vedkommende? :roll:

Hvorfor? Han var blevet testet positiv. Så er det vel klart at de svarer som de gør? :)
mvh, hulck.

Brugeravatar
Dan
Gummi-Tarzan

Indlægaf Dan » 07 mar 2007 11:24

hulck skrev:
MC skrev:

Hvorfor? Han var blevet testet positiv. Så er det vel klart at de svarer som de gør? :)

Man burde måske bare vente med at melde ud til sagen var helt afsluttet.
Bænk: 130kg
Squat: 130kg
Dødløft: 170kg

Log : http://fitforum.dk/viewtopic.php?t=13753

Brugeravatar
MC
Expert

Indlægaf MC » 07 mar 2007 11:25

hulck skrev:
MC skrev:

Dan har svaret.

Sniper
Barbell-Baron
Geografisk sted: Amager

Indlægaf Sniper » 07 mar 2007 12:36

Ja hvis man skal tro på det der så er det jo i god tro.. :? Man kunne dog foranledes til at anse forklaringen at han netop kom ind i centret for at afgive en test som værende lidt løs og usandfærdig. Måske skulle han træne og bad ikke 100pct selv om en test, eller kunne fornemme at de ville teste ham og bad derfor om en inden for at få det til at se uskyldigt ud.. Desuden hvad er forklaringen med at han i god tro havde taget produktet. Købt på en engelsk hjemmeside og jeg læste sq ikke lige indholds-fortegnelsen men der stod ikke på nettet at det var forbudt..
Jeg har også kigget på nogle produkter på nettet, der stod noget om væksthormon, men jeg vidste da ikke det var på dopinglisten og jeg læste ikke hvad der var i.. Så jeg tror jeg vil sprøjte mig i morgen, for jeg har jo ikke set det er på listen.. BULLSHIT... Han kan meget muligt have vidst det, og det finder vi jo aldrig ud af.. Jeg siger ikke han ikke er "uskyldig" eller "skyldig", det skal jeg ikke gøre mig klog på, men man skal lige se objekttivt på tingene..
WHAT DOESN'T KILL YOU, MAKES YOU STRONGER!!!
Log: http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=14815

Tilbage til "Off topic"