Dato og tid er 26 nov 2020 04:24

Hvem har ret ifgl. købeloven?

Alt det der ikke har med træning at gøre

Redaktør: webmaster

GobliN
Diskopumper
Geografisk sted: Mariager
Kontakt:

Hvem har ret ifgl. købeloven?

Indlægaf GobliN » 02 sep 2009 17:32

Hey

En buddy og jeg er fornyelig startet i motions center igen.. ~ 3 uger siden.
Vi har trænet der on/off siden 2004-2005. Og nu har vi så købt et 6mdr kort. Men diskutionen går på om de vil have frie vægt stænger eller ej, hvilket de absolut ikke vil..

Og i mandags slæbte vi vores ejen stang med der ned :p måske lidt provokerende, men hva.. Idag opdagede en af dem i bestyrelsen det og sagde at vi ikke måtte, vi blev selfølgelig pænt sure, og kørte med det samme hen til et nærliggende center for lige at se det an og tjek priser.

Det nye center vi kiggede på er udemærket, og vi har egentlig besluttet at vi vil til at starte der.

Men hvad gør vi med de par måneder vi har tilbage på vores kort? Kan vi få pengene tilbage? Hvordan ligger det mht købeloven osv, nu vi jo har trænet i 3ugers tid.
En af dem i bestyrelsen vi snakkede med sagde det var en no go at få penge tilbage. Men hvordan er loven?

Mvh Rasmus

Brugeravatar
-the gun-
Hjemmetræner
Geografisk sted: Aabenraa, Sønderjylland

Re: Hvem har ret ifgl. købeloven?

Indlægaf -the gun- » 02 sep 2009 18:28

Jeg har været ude for noget af det samme problem :D Jeg ringede derfor til forbrugerstyrelsen for at få et svar, men de sagde at fordi jeg havde taget imod et slagtilbud, var der "no go"! Men gør et forsøg, for de har vidst en diskussion kørende omkring det med bindingsperioder og det, især ved fitnesscentre. Der har været udsendt et lovforslag om at bindingsperioder skulle forbydes eller ihvertfald mindskes betydeligt :D Men det er som sagt kun et lovforslag, det er ikke blevet vedtaget endnu...
WHERE THERE IS WILL, THERE IS A WAY...

Loggen: THE GUN - My way to get armed!!!
http://forum.getbig.dk/viewtopic.php?p=258503#258503

GobliN
Diskopumper
Geografisk sted: Mariager
Kontakt:

Re: Hvem har ret ifgl. købeloven?

Indlægaf GobliN » 02 sep 2009 19:14

okay tak for svarerne :) håber sku det lader sig gøre at få pengene igen :p men chancen er nok lille..

Tilbage til "Off topic"