Indlægaf Mikkel Leicht » 09 apr 2010 07:05
hehe strækmærker er ikke kun til folk som krudter, faktisk så ville dem som krudter garanteret undgå strækmærker via større indtag af GH som forbedre og styrker huden..
Men det er ikke vigtigt!
Vil mene at tilskud af multivitamin 2-3 stk om dagen bør dække ind på det område, så bør man evt smøre sig ind i talkum inden træning, og evt begynde at bruge fede creamer hjemme så man sørger for at have så elastik hud som muligt, men efter det er der ikke ret meget at gøre, man kan dog få laser-behandling i dag som næsten kan fjerne det helt (alt efter strækmærkernes størrelse og den generelle skade til underhuden) men strækmærker forsvinder næsten helt, så snart farven forsvinder efter noget tid, tro mig, har strækmærker på inderside af lår, biceps, skuldre, armhulen (her er der nogen mean sataner), lidt på ryggen, sågar nogen i albueleddet på biceps-siden.. Mine brødre som ikke træner er næsten ligeså hårdt ramt, og det tiltrods for at de 30-40kg mindre end mig.. Strækmærker er genetisk, samt lidt med miljø, men får man let strækmærker, er der sjældent noget at gøre, så skulle man gå endnu mere ned i vægt, selvom det er et nederen råd, eller leve med det!..
Du kunne evt begynde at cutte, og så når du mener du har cuttet nok, så starte ud med at stige igen stille og roligt, således at huden lige får en chance, kan være en mulighed, men er ikke hudlæge, og har ikke forbandet meget styr på arvæv i forbindelse med skader i dermis, og de pladeepithelceller som er i huden..
DK 3. stærkeste mand 2009