Redaktør: webmaster
Jarle skrev:Postevand ;D
Storfod skrev:Pepsi Max
Steve skrev:Det er fedt drenge - jeg har netop bundet en Cola Zero fra kantinen!
Du mænger dig rigtig med cut-drengene for tiden Storfod- hvis jeg bulkede, ville alle former for sodavand bliver erstattet med kakao. Sæt iværk!
Storfod skrev:Steve skrev:Det er fedt drenge - jeg har netop bundet en Cola Zero fra kantinen!
Du mænger dig rigtig med cut-drengene for tiden Storfod- hvis jeg bulkede, ville alle former for sodavand bliver erstattet med kakao. Sæt iværk!
Kakao har jeg også drukket den sidste uges tid, varm kakao that is
Steve skrev:Storfod skrev:Steve skrev:Det er fedt drenge - jeg har netop bundet en Cola Zero fra kantinen!
Der er nu noget specielt ved at bunde sådan 1 liter kold Mathilde kakao - gerne den røde med letmælk!
Mr.Lindbaum skrev:Steve skrev:Storfod skrev:Steve skrev:Det er fedt drenge - jeg har netop bundet en Cola Zero fra kantinen!
Der er nu noget specielt ved at bunde sådan 1 liter kold Mathilde kakao - gerne den røde med letmælk!
Yup.. I tidernes morgen hapsede jeg sådan en liter efter hver endt træning.
Brugere der læser dette forum: Bing [Bot], Google [Bot] og 118 gæster