Dato og tid er 17 sep 2019 00:12

Ønsker vi doping fri træning i Danmark ???

Alt det der ikke har med træning at gøre

Redaktør: webmaster

Bengt-BIG-BEN
Hjemmetræner

Ønsker vi doping fri træning i Danmark ???

Indlægaf Bengt-BIG-BEN » 17 mar 2015 16:46

Stort set alle danske webshoppe, danske magasiner, danske træningscentre siger at de går ind for 100 % dopingfri kosttilskud og træning, alligevel ser man bøtter med kosttilskud, magasiner med billeder/artikler af den ene krudttønne efter den anden, og over alt i de danske centre (hvor jeg har været) kan man tydeligt se at der er er nogle der har drukket af tryledrikken. Så spørgsmålet er "ønske vi doping fri træning i Danmark" ???? Eller er der simpelthen ikke foretning i at sælge bøtter/magasiner med os rene atleter afbilledet på, og hvor er antidoping danmark henne ??? jeg ser dem stort set aldrig, trist at give de unge mennesker forbilleder af store pumpede gutter på steroider...

staybig
Hjemmetræner

Re: Ønsker vi doping fri træning i Danmark ???

Indlægaf staybig » 17 mar 2015 20:49

Personligt har jeg intet i mod krudt. Jeg ville aldrig selv gøre det, men hvad andre folk gør, rager i princippet ikke mig. Jeg tror mange centre har den dopingpolitik de har, fordi mange almene danskere ikke ser positivt på folk, som tager steroider. At de så har magasiner og produkter med folk, som højest sandsynligt er krudtet, er meget hyklerisk, som du selv er inde på. I forhold til at markedsføre produkter med urene atletter, er i min verden, ikke være end så mange andre reklamer, der ligeledes vækker falske forhåbninger.
Anti Doping Danmark er vel lige så meget symbolsk, som det skal udføres rent praktisk. Centrene melder sig ind for at sende et budskab om at de ikke accepterer doping. Du forventer da ikke at de skal være i alle centre flere gange årligt?

Bengt-BIG-BEN
Hjemmetræner

Indlægaf Bengt-BIG-BEN » 17 mar 2015 21:17

Hvis de tal om hvor mange der bruger ulovlige præparater er rigtige, så frygter jeg at inde for en årække vil opleve en masse unge mennesker der ende med sygdom, depression mm, godt hjulpet på vej af de sociale medier. Det er ikke nemt at være ung i Danmark hvor man helst skal vises omverden hvor perfekt ens liv er.

alexj979
Kontakt:

Indlægaf alexj979 » 29 mar 2015 14:58

Ja tak...!!

kimf86

Indlægaf kimf86 » 29 apr 2015 19:39

Ja det synes jeg kunne være fint...!!

jonash1986
Kontakt:

Indlægaf jonash1986 » 30 maj 2015 13:45

Ja for hulen!!

Tilbage til "Off topic"