Dato og tid er 14 aug 2020 01:27

Yndlings pumpe-sange =)

Alt det der ikke har med træning at gøre

Redaktør: webmaster

Brugeravatar
JØRGEN STORM
MOOONSTER

Indlægaf JØRGEN STORM » 07 dec 2005 22:42

Her snakker vi vel når du pumper lille Jørgen og stemningen skal være helt i top?

Pga. de lidt groteske dimensioner kalder jeg nu organet "store jørgen", - men du har, - om jeg så må sige, - fat i den tykke ende...................... :roll: :roll:
THERE CAN ONLY BE ONE!

Brugeravatar
texe
Arnold
Geografisk sted: KBH, Gentofte

Indlægaf texe » 07 dec 2005 22:48

J-kwon med tipsy er alt for feeeee' at høre i clubben

Og hvilken "CLUB" ville det så være? :roll:

san
Strandløve
Geografisk sted: Amager
Kontakt:

Indlægaf san » 08 dec 2005 12:35

Hash klubben? :lol: :lol: :lol:
Billede

Dovenlars
Nasty
Geografisk sted: Nordjylland!
Kontakt:

Indlægaf Dovenlars » 08 dec 2005 15:40

Første indlæg her :o

Infected Mushroom - I wish (brutal rmx by skazi)
Astrix - Coolio (infected mushroom remix)
Dj Baloon - Monstersound :lol:

Bare lige et par eksempler der sætter gang i mig 8)

san
Strandløve
Geografisk sted: Amager
Kontakt:

Indlægaf san » 08 dec 2005 17:21

Dovenlars skrev:Første indlæg her :o

Infected Mushroom - I wish (brutal rmx by skazi)
Astrix - Coolio (infected mushroom remix)
Dj Baloon - Monstersound :lol:

Bare lige et par eksempler der sætter gang i mig 8)

Astrix, hmm, god smag der :wink:
Billede

Brugeravatar
Bash
Expert

Indlægaf Bash » 11 dec 2005 17:04

Alt med Korn, Adema, Rammstein, Papa Roach, Night Wish, Godsmack, Flaw, Drowning Pool, Dream Theater, Disturbed, Deftones, Apocalyptica og diserve soundtracks (Queen of the damned kan varmt anbefales, gothic metal) for ej at forglemme selveste Tool.

Brugeravatar
Wannabe B1g
Strandløve
Geografisk sted: Jylland.
Kontakt:

Indlægaf Wannabe B1g » 11 dec 2005 17:11

Hvis man ska pumpe ska man da høre et eller andet syret techno! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Brugeravatar
Pain-Game
Kagearm
Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Pain-Game » 12 dec 2005 21:54

Techno??? SKAL da være noget heavy som gearer en totalt op med vrede!! Der kan jeg yde mest ihvertfald. :lol:

(System Of A Down, Metallica, Disturbed, Fear Factory, Korn)
I am not a genius, or are i??? - Homer Simpson

LOG: http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=10695

Brugeravatar
Aesthetic
Technogym-Tøs
Geografisk sted: KBH
Kontakt:

Indlægaf Aesthetic » 12 dec 2005 22:15

Jeg kan så høre på det hele, at jeg er den eneste som hedder Souvenirs, Sneakers, CV Jørgensen, Sebastian, Bamse, Laban osv.?

Vi har sådan et fitness-rum i vores ejendom. Der er en masse bænke og frie vægte, men også ergometre, kabel-maskiner, spin-cykler og bordtennisbord osv. For leden var jeg nede og pumpe da en ejendomsmægler skulle vise et ældre ægtepar rundt. Jeg hørte Souvenirs med "Danser i måneskin"... de blev ret forbavsede da de så kom ind i vægt-rummet og så en dreng på 19 bar overkrop skrige under 90kg skiver mens han hørte højt gammelt dansk pigemusik. :P
Billede

Snip3r

Indlægaf Snip3r » 13 dec 2005 16:30

Aesthetic skrev:Jeg kan så høre på det hele, at jeg er den eneste som hedder Souvenirs, Sneakers, CV Jørgensen, Sebastian, Bamse, Laban osv.?

Vi har sådan et fitness-rum i vores ejendom. Der er en masse bænke og frie vægte, men også ergometre, kabel-maskiner, spin-cykler og bordtennisbord osv. For leden var jeg nede og pumpe da en ejendomsmægler skulle vise et ældre ægtepar rundt. Jeg hørte Souvenirs med "Danser i måneskin"... de blev ret forbavsede da de så kom ind i vægt-rummet og så en dreng på 19 bar overkrop skrige under 90kg skiver mens han hørte højt gammelt dansk pigemusik. :P

Haha det fandme humor!

Hører for det meste Mobb Deep, som f.eks. Genesis, Drop a gem on 'em, Shook ones (part 1 & 2), G.O.D (Part 3), Get away osv, men den går så ikke hvis den gamle er med nede og træne, så kører radioen for det meste bare.

Brugeravatar
AlexLT
Gummi-Tarzan
Geografisk sted: Skovlunde

Indlægaf AlexLT » 16 dec 2005 22:27

Rock, rock og mere rock, gerne hævi.
Techno er lavet til folk der er på stoffer og intet andet, det har intet med musik at gøre. Rap/hiphop er noget som burde have blevet i den sorte ghetto.
Álvaro - Verdens flinkeste mand

chalZe
Newb
Kontakt:

Indlægaf chalZe » 17 dec 2005 12:40

den nye Future Trance Vol. 34 og en masse hæwi metal ala rammstein, fear factory, it dies today, soilwork, aeon, cryptopsy, clawfinger og slipknot \:D/
High reps build useless tissue and break down real muscle.
Heavy low rep training is the safest way to lift.
-Pavel Tsatsouline

chalZe's Styrke Log

Michael86
Barbell-Baron
Geografisk sted: Århus

Indlægaf Michael86 » 17 dec 2005 12:41

Aesthetic skrev:Jeg kan så høre på det hele, at jeg er den eneste som hedder Souvenirs, Sneakers, CV Jørgensen, Sebastian, Bamse, Laban osv.?

hehe gad fandme godt have set deres ansigtsudtryk :D

Selv hører jeg stort set alt musik.. Men i mit center spiller de dog kun pop og lignende :|
Dude, you have a bazooka. Stop thinking Prague Police and start thinking Playstation. Blow shit up!

min log - http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?p=100659

Dovenlars
Nasty
Geografisk sted: Nordjylland!
Kontakt:

Indlægaf Dovenlars » 17 dec 2005 19:00

AlexLT skrev:Rock, rock og mere rock, gerne hævi.
Techno er lavet til folk der er på stoffer og intet andet, det har intet med musik at gøre. Rap/hiphop er noget som burde have blevet i den sorte ghetto.

Techno er kun lavet til folk der er på stoffer? :roll: LATTERLIG FORDOM!
Rockbands som Metallica er jo 100% clean til HVER koncert, ikk? En rockstjerne som Ozzy har da i hvert fald heller aldrig rørt stoffer vel? Der er stoffer i alle musikgenre - desværre! Men om man hører techno, rock eller rap har nada at gøre med om man tar' stoffer eller ej!
Lidt på vej off topic, sorry, men sku lige ud med min mening :P Hader nemlig den fordom..

Fiskeren
Arnold

Indlægaf Fiskeren » 18 dec 2005 10:55

Dovenlars skrev:
AlexLT skrev:Rock, rock og mere rock, gerne hævi.

Techno er kun lavet til folk der er på stoffer? :roll: LATTERLIG FORDOM!
Rockbands som Metallica er jo 100% clean til HVER koncert, ikk? En rockstjerne som Ozzy har da i hvert fald heller aldrig rørt stoffer vel? Der er stoffer i alle musikgenre - desværre! Men om man hører techno, rock eller rap har nada at gøre med om man tar' stoffer eller ej!
Lidt på vej off topic, sorry, men sku lige ud med min mening :P Hader nemlig den fordom..

Jeg tror ikke han hentydede til hvorvidt kustnerne tog stoffer, men mere at den fanskare som er tilhængere af techno nødvendigvis må være på et gigantisk stoftrip for at kunne kalde den larm for musik.

Hvis du også har læst det således, så undskylder jeg - men så må du bare forklare hvad hans fordom har med at gøre om rockkunstnere er på stoffer? Jeg kan ikke se sammenhængen.

Men heeeey. Ovenstående som jeg referede til er ikke min mening - jeg penslede bare ud hvad der var blevet skrevet :)

Tilbage til "Off topic"