Dato og tid er 15 okt 2019 02:19

klammeste shake..

Her kan du dele dine opskrifter med andre.

Redaktør: Jackson

Brugeravatar
Musclemachine
Geografisk sted: roskilde

klammeste shake..

Indlægaf Musclemachine » 30 mar 2006 19:04

synes det kunne være sjovt og høre hvad folk herinde har slugt af klamme shakes...fordi jeg synes selv at jeg er ved at blive lidt for opfindsom

stod i køkkenet for 2 min siden og skulle til at stege mine 300gr nyindkøbte søtunge-fileter. da det slog mig hvorfor bruge 20min på tilberedning og oprydning. når det tager 2 min at blende sammen til en flydende masse der kunne drikkes lynhurtigt.....det gjorde jeg så men hold kæft hvor var det klammo.....

.....også var det jeg ville høre jeres klammeste shake, jeg er vel ikke den eneste der er så doven? eller hvad......

Brugeravatar
sphinx79
Kagearm
Geografisk sted: København

Re: klammeste shake..

Indlægaf sphinx79 » 30 mar 2006 22:27

Musclemachine skrev:synes det kunne være sjovt og høre hvad folk herinde har slugt af klamme shakes...fordi jeg synes selv at jeg er ved at blive lidt for opfindsom

stod i køkkenet for 2 min siden og skulle til at stege mine 300gr nyindkøbte søtunge-fileter. da det slog mig hvorfor bruge 20min på tilberedning og oprydning. når det tager 2 min at blende sammen til en flydende masse der kunne drikkes lynhurtigt.....det gjorde jeg så men hold kæft hvor var det klammo.....

.....også var det jeg ville høre jeres klammeste shake, jeg er vel ikke den eneste der er så doven? eller hvad......

Lyder godt nok nasty :lol:

Jeg er nok ikke så opfindesom som dig, men har engang drukket billig soyaprotein med vand. Og har aldrig smagt noget der er bare tæt på at smage så ækelt :x
Alder: 27 år, Højde: 190 cm, Vægt: 79,1 kg
Gaining!!! Log: Lige her!

sepp
Champ
Geografisk sted: bornholm!!
Kontakt:

Indlægaf sepp » 30 mar 2006 23:07

grose!
min første protein shake var et lille glas kakao mælk med 40 gram kakao pulver som jeg rørte ud med ske så der kom dejlige tykke klumper i! mums :P
tænk hvis kvinder var ligesom hunde... lette at opdrage, altid nøgne og umulige at få væk fra skridtet.

Brugeravatar
Polakken
Strandløve
Geografisk sted: Amager!

Indlægaf Polakken » 31 mar 2006 21:49

For mange år siden købte jeg krabbefoder, som er en slags valleprotein og drak det som shakes, men damn det smagte tarveligt....men det skal jo bare ned :D
Jeg kan hvad du kan, jeg kan det bare bedre...

Brugeravatar
komodo
Expert
Geografisk sted: Herning - Riget i midten (ex-Silkebronx)
Kontakt:

Indlægaf komodo » 31 mar 2006 21:58

Musclemachine skrev:stod i køkkenet for 2 min siden og skulle til at stege mine 300gr nyindkøbte søtunge-fileter. da det slog mig hvorfor bruge 20min på tilberedning og oprydning. når det tager 2 min at blende sammen til en flydende masse der kunne drikkes lynhurtigt.....det gjorde jeg så men hold kæft hvor var det klammo.....

Det er imo synd, ikke at tilberede en fisk som den.
Vegetar - gammel indiansk ord for "dårlig jæger"
HST og Sheiko - all the way!
Den noget inaktive log: http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?p=118609#118609

Billede

Mikkel Leicht
Superhero
Geografisk sted: MORS, nykøbing
Kontakt:

Indlægaf Mikkel Leicht » 31 mar 2006 22:29

Hmm, cola og is..
DK 3. stærkeste mand 2009

Skovbo
Nasty
Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Skovbo » 01 apr 2006 11:54

sphinx79 skrev:
Musclemachine skrev:synes det kunne være sjovt og høre hvad folk herinde har slugt af klamme shakes...fordi jeg synes selv at jeg er ved at blive lidt for opfindsom

Lyder godt nok nasty :lol:

Jeg er nok ikke så opfindesom som dig, men har engang drukket billig soyaprotein med vand. Og har aldrig smagt noget der er bare tæt på at smage så ækelt :x

Samme her.. det var også min værste shake til dato... Vidste jo ik bedre dengang :D

DingoDamp
Hercules
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

Indlægaf DingoDamp » 03 apr 2006 17:52

Jeg var ved at knække mig af WG chokolade smag blandet i almindeligt vand..

Fy for en dårlig drik..
Klik på billedet for log
Billede
Mens sana in corpore sano - En sund sjæl i et sundt legeme

Brugeravatar
KrestenK
Kagearm
Geografisk sted: Sydsjælland
Kontakt:

Indlægaf KrestenK » 03 apr 2006 20:24

Jeg sidder her med min Viking Choko Walle shake tingeling blandet med Ledstyrke-pulver og vand - og det smager så fucking dårligt så man slet ikke fatter det, og det værste ved det hele er, at jeg stadig mangler en fjerde del af min 5kg spand med det choko-stads :(

P.S. Jeg har prøvet med mælk istedet for vand - og det gør det kun klammere IMO!
...

sepp
Champ
Geografisk sted: bornholm!!
Kontakt:

Indlægaf sepp » 03 apr 2006 21:21

KrestenK skrev:Jeg sidder her med min Viking Choko Walle shake tingeling blandet med Ledstyrke-pulver og vand - og det smager så fucking dårligt så man slet ikke fatter det, og det værste ved det hele er, at jeg stadig mangler en fjerde del af min 5kg spand med det choko-stads :(

P.S. Jeg har prøvet med mælk istedet for vand - og det gør det kun klammere IMO!

forstod ikke helt hvad du sagde men! tag to skeer (30-40 gram?) protein i 400 dl mælk og 2 teskeer vanilie i og en halv banan. tag en belder og blend det sammen i LANG tid så det SKUMMER (VIGTIGT!!!) hæld det i et glas(flere skal nok bruges;)) put nogle is terninger i! wolla! det smager himmelsk og man NYDER den!

peace out.
tænk hvis kvinder var ligesom hunde... lette at opdrage, altid nøgne og umulige at få væk fra skridtet.

Brugeravatar
FoZz
Strandløve
Geografisk sted: Århus C
Kontakt:

Indlægaf FoZz » 04 apr 2006 19:11

Det værste jeg har prøvet var sojaprotein........... Det er sgu ik for sjov
Champagne og bar røv!!

Brugeravatar
KrestenK
Kagearm
Geografisk sted: Sydsjælland
Kontakt:

Indlægaf KrestenK » 06 apr 2006 19:31

FoZz skrev:Det værste jeg har prøvet var sojaprotein........... Det er sgu ik for sjov

Haha, lige præcis dét jeg startede ud på .. Blandet op med vand og et par skeer chokopulver i .. Mega nasty ;(
...

Brugeravatar
Friche
Nasty
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Indlægaf Friche » 06 apr 2006 19:36

Pasteuriserede æggehvider, kan indimellem købes i Netto!!! De smager ikke godt!!!

Dum som jeg var prøvede jeg at fortynde det med vand,med det ene resultat at mængden af ulækker væske blev forøget og dermed tog længere tid om blive drukket... Hold jer fra det!

Man kan vel diskutere om den er berettiget i en klam-shake-konkurrence, men synes lige i skulle advares!

Brugeravatar
Musclemachine
Geografisk sted: roskilde

Indlægaf Musclemachine » 08 apr 2006 13:23

jeg synes nu ikke æggehvider er slemme.....de smager ikke rigtig af så meget synes jeg. Men hvis det er der ryger for mange af dem i shaken på een gang, kan konsistensen godt blive lidt vammel at få ned

Brugeravatar
Wannabe B1g
Strandløve
Geografisk sted: Jylland.
Kontakt:

Indlægaf Wannabe B1g » 10 apr 2006 19:07

Er der ingen af jer der smider noget Udo´s Choice olie eller bare alm olie i jeres shaker ?

Tilbage til "Opskrifter"