Dato og tid er 21 nov 2019 20:33

stenaldermad?

Her kan du dele dine opskrifter med andre.

Redaktør: Jackson

kiaQ

stenaldermad?

Indlægaf kiaQ » 06 nov 2012 20:52

Hej
jeg vil gerne tabe mig, med stenaldermad Of couse!

har du nogle gode, hurtige, nemme og billige opskrifter ?

hvor mange gang må man træne om ugen? og hvad ?

Mange tak på forhånd

Snailfist
Arnold

Re: stenaldermad?

Indlægaf Snailfist » 07 nov 2012 21:28

Se om du kan komme ind i "Paleo Danmark" på facebook, der er mange kloge, som i rigtig kloge, stjerner og så bliver der dagligt posted billeder af folks mad.

gode råde når man vil tabe sig er at droppe stivelsesgrøntsagerne og skær en lille smule ned for fedtindtaget, som ellers er rimeligt højt i kosten.

Paleo handler om ikke at spise 'produceret mad' eller giftig mad, så det er lidt det modsatte af hurtigt og billigt. Men et hoved broccoli skåret i buketter og lyn stegt i en god klat smør til noget kød er vel en billig og hurtig ret :)

Du må træne alt det du vil. Bare lav et 3 split hvis du VIL træne hver dag. Men du kan træne ligesom på en hver anden kost. Dog egner kosten sig nok ikke til marathonløb.

jenj
Kontakt:

Indlægaf jenj » 22 mar 2015 21:02

Det er også en god ide bare at google paleo mad så kommer der mange opskrifter som både er nemt og okay billigt!!

lh_1986
Kontakt:

Indlægaf lh_1986 » 30 maj 2015 08:55

Ellers så kan du købe kogebøgerne der hedder Low Carb High fat som klart kan anbefales!!

gumle43
Newb
Kontakt:

Indlægaf gumle43 » 30 mar 2016 14:18

Jeg personligt har det lidt svært med af følge "stenalder kost" - men jeg prøver at bruge så meget fra det som muligt, men bare det at holde sig fra det beriget sukker samt brød, gør en stor forskel Billede

joppe

Indlægaf joppe » 04 jun 2017 14:29

Jeg er en stor fan, men har dog også svært ved helt at holde det. Forhåbentlig bliver det bedre denne sommer.
Det er ikke hurtigt og nemt 8)
1000 hver dag!
Broges Kviklån

getnorgboi

Indlægaf getnorgboi » 05 jul 2017 13:48

Stenalderkost forkastede jeg i starten blot som værende endnu en fjollet dille. Det fortryder jeg inderligt nu. Jeg vil på det kraftigste anbefale alle mennesker at de arbejder på at spise som der anbefales i stenalderkosten, også selvom man ikke kan følge den 100%! Og det gælder ikke kun folk der styrketræner - fordøjelsesproblemer, mangel på energi, ophobning af fedt omkring mavebæltet og for lavt testosteron (Du kan lave en test på nettet hvis du er i tvivl, giver et fingerpeg af bivirkninger ved lavt T) forværres alt sammen af vores usunde og unaturlige kost bestående af helt enorme mængder sukker. Et kalorie er ikke blot et kalorie, og IIFYM er et lorte koncept. Har linket en utrolig informativ video, hvis folk er interesseret i mere end blot et forumindlæg som dette, men rent faktisk ønsker videnskabeligt belæg for blot nogle af mine påstande (og meget mere...) https://www.youtube.com/watch?v=zcMBm-UVdII
New motherf..... user. From nordicbanker
Bedste hilsener getnorgBOI

Tilbage til "Opskrifter"