SimonJ skrev:Thermapower er ikke et kosttilskud, det er en "energibombe"
- Hva så med guarana piller, er det så hellere ikke et kosttilskud? For det er jo så også en energibombe, bare lovlig i DK..
du kan f.eks. sammenligne det med speed/amf, bare i midlere form. Det er ikke det samme som virker, nej, men effekten kan sammenlignes en smule.
Ved godt at efedrin som TP inderholder er i "familie" med amfetamin.. Men hvis jeg husker rigtigt, så er der eller har været, efedrin i næsespray også? - Correct my if i'm wrong

-Men det eneste jeg prøver at sige, er at bare fordi produktet er ulovligt og ikke sundt, så behøver det ikke at være "dødsensfarligt" (vedmindre man tager overdoser selfølgelig, men så er alt jo efterhånden livsfarligt) eller hva nu folk nogle gange kan finder på at sige

Jeg ved ikke med det, med næsesprayen. Men altså, du får jo også morfin på sygehuset og du kan jo også tage hovedepine piller derhjemme; det er mængden som er afgørende.
Men når noget er ulovligt i mange lande, fx. hele USA & Europa, så tror jeg ikke det er en sindsyg god idé at tage dem.
Mange af mine venner har engang taget dem og der skete intet, men hvorfor tage chancen? Du har kun et liv.
Hvad der sker er, som jeg har nævnt tidligere, at du begynder at ignorere træthedssymptomer og det er meget, meget farligt, da søvn(og hvile) er en ligeså vigtig faktor for kroppen som mad og vand. Det er faktisk livsfarligt at holde sig selv vågen i længere tid(Her snakker vi jo så mere end 3 dage).
Hvis vi nu tager speed som et eksempel, så er det egentlig ikke decideret stoffet i speed, som slår dig ihjel; udover hvis du tager en overdosis selvfølgelig. Det er somregel andre ting, som slagtilfælde, pga. forhøjet blodtryk. Men, det kan også bare være fordi, at man simpelthen glemmer at man er træt og derfor udmatter sig selv så meget, at man til sidst dør af det. En sidste ting kan være, at man simpelthen synes der er så meget gang i en og man danser, danser og danser - og man kan bare blive ved! Så går der 5 timer på dansegulvet snildt og BANG, man falder om, død af dehydrering, fordi men simpelthen ikke blev "advaret" af kroppen, som jo bare kører i højeste gear hele tiden. En anden faktor i dehydrering er jo også det faktum, at ens kropstemperatur stiger voldsomt ved indtagelse af speed og havde man ikke taget det; ville man med samme temperatur føle sig meget utilpas, da det nærmest er på feberlignende niveau.
Tag ikke noget, som er ulovligt. Hvis du vil have muskler og hvis du vil tabe dig, så gør det den naturlige, hårde vej. Der findes ikke noget vidundermiddel, som er fuldstændig fri for bivirkninger.
Der findes dog en masse vidundermidler, som anabole steroider, thermapower og hvad folk ellers stikker sig med og propper i halsen. Problemet er bare, at de alle sammen dør inden de er 50 af hjertestop eller begår selvmord pga. depressioner.