Dato og tid er 05 mar 2021 02:21

Kostplan

Anvendelse af kosttilskud - Kostprogrammer m.m.

Redaktører: Youssef, webmaster

Sniper
Barbell-Baron
Geografisk sted: Amager

Re: Kostplan

Indlægaf Sniper » 05 mar 2007 09:20

Sporten skrev:Hej folkens.

Jeg har lige læst artiklen "SUPER-DIÆTEN TIL SOMMEREN", men jeg har lige et par spørgsmål til den, som jeg håber nogle af jer mere erfarne kan hjælpe mig med.

Der står at det er en god ide at drikke proteindrik. Er det lige efter en træning eller er det hver dag? I så fald, hvornår på dagen?

Der står også at man skal lave kredsløbstræning, men hvor ofte skal det gøres? 3 gange om ugen som træningen eller hver dag?

Til sidst er der jo sammensat en kostplan. Er det tiladt at lave sin egen kostplan, bare man højst får de kalorier, som man nu har regnet sig frem til samt at det er den rette fordeling af protein, kulhydrater og fedt?

Håber nogle af jer kan hjælpe med spørgsmålene...

Under cut er det vigtigt med nok proteiner og det er ligegyldig om de kommer fra kosten eller tilskud for så vidt. Optagelseshastigheden er anderledes og det er derfor godt at drikke en shake efter træning suppleret med kulhydrater. Husk at få jævnt fordelt energi såvel som proteinerne løbende over hele dagen. Kredsløbstræning er bedst på pausedagene, men under cut skal du ikke opbygge muskler ligesom når du bulker og du kan derfor også bedre tillade dig at gøre det på træningsdagene, as well.

Ja, self. hvor ville du ellers finde en en kostplan..? Dit ligevægt er jo forskelligt fra andres..
WHAT DOESN'T KILL YOU, MAKES YOU STRONGER!!!
Log: http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=14815

Tilbage til "Kost / kosttilskud"