Misterhamper skrev:Ved jeg ikke, stærk ryg/biceps? Jeg tager trodsalt en del mere i BOR end i bænk. En fedtprocent på en 18% stykker er ikke så højt, og der ryger nok højest ½-1 cm når fedtprocenten falder lidt
Dj Mowgli skrev:Misterhamper skrev:Ved jeg ikke, stærk ryg/biceps? Jeg tager trodsalt en del mere i BOR end i bænk. En fedtprocent på en 18% stykker er ikke så højt, og der ryger nok højest ½-1 cm når fedtprocenten falder lidt
Den fedt% er over 20- Og jo, det er rimelig højt. Hvis du cutter dine arme ned siger de 36. Tro mig
/Dj Mowgli
Misterhamper skrev:Dj Mowgli skrev:Misterhamper skrev:Ved jeg ikke, stærk ryg/biceps? Jeg tager trodsalt en del mere i BOR end i bænk. En fedtprocent på en 18% stykker er ikke så højt, og der ryger nok højest ½-1 cm når fedtprocenten falder lidt
Den fedt% er over 20- Og jo, det er rimelig højt. Hvis du cutter dine arme ned siger de 36. Tro mig
/Dj Mowgli
Ahhr, over 20%? Det må vi da se efter min lille cut så
Sniper skrev:Leder efter konditioneringstiden det tager for en muskel at tilpasse sig en given vægt. Er der nogen som er støt på dette i en artikel så smid lige et link..
Brugere der læser dette forum: Ingen og 104 gæster