Dato og tid er 28 nov 2020 09:51

Indtagelse af kreatin og protein samme tid

Anvendelse af kosttilskud - Kostprogrammer m.m.

Redaktører: Youssef, webmaster

qazws
Hercules
Geografisk sted: Norring
Kontakt:

Indlægaf qazws » 14 sep 2007 20:59

Mikkel Leicht skrev:well uden at lægge en masse videnskab i det, så er en bøf jo reelt set protein og kreatin i mere eller mindre grad.. så hvorfor skulle man ikke kunne optage de to sammen.. nu er tilskud godt nok ikke det samme, så at indtage det med lidt tid imellem for at gøre det nemmere kunne måske alligevel komme på tale.. specielt når man altid råder folk til at benytte hurtigt optageligt kulhydrater sammen med mono creatin (da der skal være insulin før optagelsen bliver effektful, i hvert fald det jeg læser rundt omkring)... Så prøv dig lidt frem hvis det er.. tag hvad du mener er nemmest eller hvad der synes at virke bedst for dig :wink: youre choice :wink:

bor hjemme og har derfor ikke den store (læs ingen) indflydelse på hvad der bliver købt, desværre ;)

Mikkel Leicht
Superhero
Geografisk sted: MORS, nykøbing
Kontakt:

Indlægaf Mikkel Leicht » 14 sep 2007 21:43

qazws skrev:
Mikkel Leicht skrev:well uden at lægge en masse videnskab i det, så er en bøf jo reelt set protein og kreatin i mere eller mindre grad.. så hvorfor skulle man ikke kunne optage de to sammen.. nu er tilskud godt nok ikke det samme, så at indtage det med lidt tid imellem for at gøre det nemmere kunne måske alligevel komme på tale.. specielt når man altid råder folk til at benytte hurtigt optageligt kulhydrater sammen med mono creatin (da der skal være insulin før optagelsen bliver effektful, i hvert fald det jeg læser rundt omkring)... Så prøv dig lidt frem hvis det er.. tag hvad du mener er nemmest eller hvad der synes at virke bedst for dig :wink: youre choice :wink:

bor hjemme og har derfor ikke den store (læs ingen) indflydelse på hvad der bliver købt, desværre ;)

Slet ikke med? :P
DK 3. stærkeste mand 2009

Brugeravatar
Lundique
Nasty
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlægaf Lundique » 14 sep 2007 21:45

Det er bare at stille nogle krav, det gør jeg. Og min mor lytter, men min far er ligeglad :o)
Bestrong Be natural! <- Lundique's log!

Mikkel Leicht
Superhero
Geografisk sted: MORS, nykøbing
Kontakt:

Indlægaf Mikkel Leicht » 15 sep 2007 11:58

Få et fritidsarbejde og tjene lidt penge, så kan du sagtens købe en del af din mad selv.. :wink: 900gram oksekød hakket 8-10% koster i gode butikker omkring 20kr :wink: og med større fedtprocent er der endnu flere penge at spare :wink:
DK 3. stærkeste mand 2009

Punisher

Indlægaf Punisher » 19 sep 2007 09:08

Hey.
Jeg indtager selv protein og kreatin mixed i en dunk.
Nu da du har både protein og kreatin, så har du formodentligt også en shaker?
Smid proteinenpulveret i shakeren og derefter også kreatinpulveret i shakeren, (uden at der er vand i shakeren) og tag så shakeren i hånden og smut op og træne.
Efter træningen hælder du vand i shakeren, ryster den og så drikker den.

Brugeravatar
BORK
Gummi-Tarzan

Indlægaf BORK » 19 sep 2007 21:31

Hvor er vi agressive.

Min te med honning smager fandens godt.

sepp
Champ
Geografisk sted: bornholm!!
Kontakt:

Indlægaf sepp » 01 okt 2007 13:57

qazws skrev:
komodo skrev:
qazws skrev:
Gunni skrev:Hvorfor? :) Hvis det er fordi du medbringer shaken til fitnesscenteret f.eks. kunne du jo bare vente med at fylde vand på til efter du har trænet? :)

drikker den normalt imens jeg træner men det kan jeg så blive nød til at lave om på :) overvejede at tage kreatinen med forsig og så hælde den i til sidste i træningen men kan ikke finde en løsning på dette.

Kan ikke finde en løsning? Tag kreatinpulver med, bland det med vand i din drikkedunk efter træning. Det kan da ikke være så fandens besværligt!?

hvordan skal jeg tage pulveret med? det er der problemet ligger jo :)

tag den mængde kreatin du skal have med ned i din shake uden at tilsætte vand og tag den med, efter træning hælder du så bare vandet i..... :roll:
tænk hvis kvinder var ligesom hunde... lette at opdrage, altid nøgne og umulige at få væk fra skridtet.

qazws
Hercules
Geografisk sted: Norring
Kontakt:

Indlægaf qazws » 01 okt 2007 14:00

sepp skrev:
qazws skrev:
komodo skrev:
qazws skrev:
Gunni skrev:Hvorfor? :) Hvis det er fordi du medbringer shaken til fitnesscenteret f.eks. kunne du jo bare vente med at fylde vand på til efter du har trænet? :)

drikker den normalt imens jeg træner men det kan jeg så blive nød til at lave om på :) overvejede at tage kreatinen med forsig og så hælde den i til sidste i træningen men kan ikke finde en løsning på dette.

Kan ikke finde en løsning? Tag kreatinpulver med, bland det med vand i din drikkedunk efter træning. Det kan da ikke være så fandens besværligt!?

hvordan skal jeg tage pulveret med? det er der problemet ligger jo :)

tag den mængde kreatin du skal have med ned i din shake uden at tilsætte vand og tag den med, efter træning hælder du så bare vandet i..... :roll:

Tilbage til "Kost / kosttilskud"