Dato og tid er 23 nov 2020 19:32

Jeres personlige favoritøvelse til den ondeste booty!

Diskussion af bodybuilding relaterede emner
jmr
Newb
Indlæg: 31
Tilmeldt: 26 apr 2007 20:55
Geografisk sted: Hundige

Jeres personlige favoritøvelse til den ondeste booty!

Indlægaf jmr » 16 sep 2007 16:45

Som overskriften lyder, kunne jeg godt tænke mig en større røv.
Hvad er jeres favorit øvelser til denne opgave.
Kom gerne med både: (øvelse, teknik, reps, sæt, samt hvor mange gange pr. uge den skal smadres).

Brugeravatar
BORK
Gummi-Tarzan
Indlæg: 139
Tilmeldt: 09 sep 2007 16:03

Re: Jeres personlige favoritøvelse til den ondeste booty!

Indlægaf BORK » 16 sep 2007 17:59

jmr skrev:Som overskriften lyder, kunne jeg godt tænke mig en større røv.
Hvad er jeres favorit øvelser til denne opgave.
Kom gerne med både: (øvelse, teknik, reps, sæt, samt hvor mange gange pr. uge den skal smadres).


En større røv?
har du trænet før i dit liv? Er du mand eller kvinde?

Anyways squat er klart den bedste :-)

Brugeravatar
minimee
Nasty
Indlæg: 886
Tilmeldt: 28 apr 2006 16:55
Geografisk sted: København

Indlægaf minimee » 16 sep 2007 18:52

Synes helt klart at Dødløft er bedst til det.., specielt når man træner TUNGT :twisted:
Det bedste program, er det du ikke træner.
LogBog:

Gunni
Diskopumper
Indlæg: 198
Tilmeldt: 17 apr 2007 19:23

Indlægaf Gunni » 16 sep 2007 19:42

Er ret sikker på Sumo Dødløft er rimelig godt til røv.

Brugeravatar
Benizakura
Newb
Indlæg: 28
Tilmeldt: 18 jun 2007 22:43
Geografisk sted: 2000

Indlægaf Benizakura » 16 sep 2007 20:00

Øvelsen "walking lunges" efterlader mig altid med følelsen af at have bukket mig efter sæben det forkerte sted, ellers så giver squat også godt.

Walking lunges én 3-4 sæt 8-10 gentagelser pr. ben, så skal det nok begynde at brænde.

God træning.
"'Arnold, you only use fifty-five pounds on the biceps curl - I use seventy.' And it's true, they do use 70 pounds, but they have no arms." - Arnold Schwarzenegger (7 times Olympia winner)

Brugeravatar
Misterhamper
Champ
Indlæg: 1557
Tilmeldt: 24 sep 2006 20:11

Indlægaf Misterhamper » 17 sep 2007 05:45

Kører ikke selv Sumo dødløft, men hører altid - overalt - at det er den, der giver den største røv :o

Brugeravatar
steffn
Hjemmetræner
Indlæg: 245
Tilmeldt: 19 jul 2007 13:28
Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf steffn » 17 sep 2007 14:34

Misterhamper skrev:Kører ikke selv Sumo dødløft, men hører altid - overalt - at det er den, der giver den største røv :o


Jeg kører selv sumo-dødløft, og synes da også min røv er vokset lidt! :twisted:

Brugeravatar
komodo
Expert
Indlæg: 2643
Tilmeldt: 10 mar 2005 11:54
Geografisk sted: Herning - Riget i midten (ex-Silkebronx)
Kontakt:

Indlægaf komodo » 17 sep 2007 20:16

Sumo all the way! [-o<
Vegetar - gammel indiansk ord for "dårlig jæger"
HST og Sheiko - all the way!
Den noget inaktive log: http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?p=118609#118609

Billede

Brugeravatar
junjer23
Hjemmetræner
Indlæg: 299
Tilmeldt: 13 jun 2007 11:52
Geografisk sted: Bælum:)
Kontakt:

Indlægaf junjer23 » 17 sep 2007 20:41

hvad hvis man gerne vil have mindre lår? er det så flere reps med mindre kg man skal ud i
Pumper på livet løs

PR:

BP: 112,5
DL: 127,5
SQ: 100

viewtopic.php?t=17239

Brugeravatar
moraka
Newb
Indlæg: 37
Tilmeldt: 28 feb 2007 17:26
Geografisk sted: glostrup

Indlægaf moraka » 17 sep 2007 21:00

Hvis jeg var en kvinde som ville have en større røv der ville mændene til at sige badunkaunk. Ville jeg først indse at et almineligt bdybuildingsprogram med de vigtige sqaut og dødløft ville give mig en god røv. Men hvis jeg nu ville fokuser lidt mere og få en rigtigt mandelokker. Så ville jeg vælge øvelser som fokuserede lidt mere på det område og jeg ville udføre isolationsøvelser somp prikken og iet.
Tja nogen gde baldesmaskere så det siger av ville være: Normal sqaut ass to the gras. Da når man kommer undr paralel bliver ens balder mere involdveret. Bulgarian er også et godt valg. For at give balance og og giver bagdelen lidt mere. ville jeg vælge goodmornings eller stiff-leg deadlift.

Jeg ville fretrække at køre tunge reps 5-8. Til tider mere.

jesperr18
Gummi-Tarzan
Indlæg: 129
Tilmeldt: 29 sep 2005 20:06
Geografisk sted: Vallensbæk

Indlægaf jesperr18 » 18 sep 2007 13:13

moraka skrev:Hvis jeg var en kvinde som ville have en større røv der ville mændene til at sige badunkaunk. Ville jeg først indse at et almineligt bdybuildingsprogram med de vigtige sqaut og dødløft ville give mig en god røv. Men hvis jeg nu ville fokuser lidt mere og få en rigtigt mandelokker. Så ville jeg vælge øvelser som fokuserede lidt mere på det område og jeg ville udføre isolationsøvelser somp prikken og iet.
Tja nogen gde baldesmaskere så det siger av ville være: Normal sqaut ass to the gras. Da når man kommer undr paralel bliver ens balder mere involdveret. Bulgarian er også et godt valg. For at give balance og og giver bagdelen lidt mere. ville jeg vælge goodmornings eller stiff-leg deadlift.

Jeg ville fretrække at køre tunge reps 5-8. Til tider mere.


er du fuld? :lol:

Brugeravatar
steffn
Hjemmetræner
Indlæg: 245
Tilmeldt: 19 jul 2007 13:28
Geografisk sted: Aalborg

..

Indlægaf steffn » 18 sep 2007 13:56

haha ja rimeligt humoristisk indlæg moraka :D

cosanostra
Hjemmetræner
Indlæg: 278
Tilmeldt: 02 sep 2004 08:43
Geografisk sted: Frederiksberg
Kontakt:

Indlægaf cosanostra » 18 sep 2007 14:25

Bare tag squat med MANGE reps

Brugeravatar
moraka
Newb
Indlæg: 37
Tilmeldt: 28 feb 2007 17:26
Geografisk sted: glostrup

Indlægaf moraka » 18 sep 2007 16:52

hvad hvis man gerne vil have mindre lår? er det så flere reps med mindre kg man skal ud i



Hvis jeg husker det korrekt var der nist en kopmetent t-nation coach sm sagde at høje rep eller i hvert faldet for høje reps i bodybuilding stil æder muskler. Ligesom alt for meget kardio gør(bare se de proffetionelle maratnløbere). Hvis du spørger mig så tab dig og ton dem med få repitioner.

Brugeravatar
komodo
Expert
Indlæg: 2643
Tilmeldt: 10 mar 2005 11:54
Geografisk sted: Herning - Riget i midten (ex-Silkebronx)
Kontakt:

Indlægaf komodo » 18 sep 2007 18:14

moraka skrev: Hvis du spørger mig så tab dig og ton dem med få repitioner.


Awa? Neej, vel...
Vegetar - gammel indiansk ord for "dårlig jæger"
HST og Sheiko - all the way!
Den noget inaktive log: http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?p=118609#118609

Billede


Tilbage til "Bodybuilding"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 139 gæster

cron