Jeg håber I vil tage det til overvejelse og ellers linke til alternative online butikker.

Redaktører: Youssef, webmaster
Dysp skrev:Jeg vil bare høre, om der er nogle alternativer til Getbig shoppen med gode priser? I må sikkert ikke linke til andre steder, men så betragt det her indlæg der indikerer, at prisniveauet er for højt nu. Jeg nægter simpelthen at betale 650 kr for 5 kg proteinpulver.
Jeg håber I vil tage det til overvejelse og ellers linke til alternative online butikker.
Storfod skrev:Dysp skrev:Jeg vil bare høre, om der er nogle alternativer til Getbig shoppen med gode priser? I må sikkert ikke linke til andre steder, men så betragt det her indlæg der indikerer, at prisniveauet er for højt nu. Jeg nægter simpelthen at betale 650 kr for 5 kg proteinpulver.
Jeg tror ikke du finder det billigere andre steder...
Indtil jeg stødte på GetBig shoppen betalte jeg over 200kr for 750g Maxim i Kvickly![]()
Her gir du 130kr per kg (650kr per 5kg)...
Dysp skrev:Storfod skrev:Dysp skrev:Jeg vil bare høre, om der er nogle alternativer til Getbig shoppen med gode priser? I må sikkert ikke linke til andre steder, men så betragt det her indlæg der indikerer, at prisniveauet er for højt nu. Jeg nægter simpelthen at betale 650 kr for 5 kg proteinpulver.
Indtil jeg stødte på GetBig shoppen betalte jeg over 200kr for 750g Maxim i Kvickly![]()
Jovist.. Men der var engang...
Der betalte vi ~400 kr for 5000g. Det var tider.
Storfod skrev:Dysp skrev:Storfod skrev:Dysp skrev:Jeg vil bare høre, om der er nogle alternativer til Getbig shoppen med gode priser? I må sikkert ikke linke til andre steder, men så betragt det her indlæg der indikerer, at prisniveauet er for højt nu. Jeg nægter simpelthen at betale 650 kr for 5 kg proteinpulver.
Jovist.. Men der var engang...
Der betalte vi ~400 kr for 5000g. Det var tider.
Fair nok.. Det var før "min tid"
bass skrev:Ja, det er fordi råvarerne er blevet dyrere, men dette er jo netop fordi der er mangel på disse. Hvis man sætter kvoterne op, burde det øgede udbud gøre at det kunne sælges billigere.
Tilbage til "Kost / kosttilskud"
Brugere der læser dette forum: Ingen og 80 gæster