Dato og tid er 26 feb 2020 20:07

- slettet -

Feedback på dine resultater

Redaktør: JacobC

Muggi
Newb
Indlæg: 18
Tilmeldt: 07 jul 2009 16:52

- slettet -

Indlægaf Muggi » 16 okt 2009 19:14

-
Senest rettet af Muggi 29 okt 2012 19:45, rettet i alt 1 gang.

Storfod
Hercules
Indlæg: 3664
Tilmeldt: 02 jan 2008 23:09
Geografisk sted: 5854 Gislev

Re: Fra useriøs træning til seriøs træning (1.5 måned)

Indlægaf Storfod » 16 okt 2009 19:19

Du skal IKKE købe weightgainer!! Du skal hellere sørge for at spise nok mad! :mrgreen:
Evt. køb proteinpulver og drik en shake efter træning..

Og så tag lige nogle ordenlige billeder (få en anden til at tage dem),
så man kan se hele kroppen :P
Board moderator

Muggi
Newb
Indlæg: 18
Tilmeldt: 07 jul 2009 16:52

Re: Fra useriøs træning til seriøs træning (1.5 måned)

Indlægaf Muggi » 16 okt 2009 19:22

Storfod: Will do :P Men hvad synes du så - om det man kan se? :roll:

Brugeravatar
Youssef
Strandløve
Indlæg: 405
Tilmeldt: 01 apr 2007 13:28
Geografisk sted: Odense

Re: Fra useriøs træning til seriøs træning (1.5 måned)

Indlægaf Youssef » 17 okt 2009 15:16

Ser da udemærket ud god lav fedt % men som din instruktør nok også mener så mangler du masse overall så det bare at klø på med massere af mad og træning og hvis mad ikke er nok så kan du da med fordel supplere med wheigt gainer det der ikke noget problem i.

Brugeravatar
Sundstrup
Nasty
Indlæg: 778
Tilmeldt: 20 jan 2008 19:14
Geografisk sted: Randers

Re: Fra useriøs træning til seriøs træning (1.5 måned)

Indlægaf Sundstrup » 19 okt 2009 23:21

ser godt ud 8)

har du evt nogle førbilleder :wink:

btw hvordan ser maxløftene ud?

MCole
Newb
Indlæg: 36
Tilmeldt: 16 jun 2008 12:58

Re: Fra useriøs træning til seriøs træning (1.5 måned)

Indlægaf MCole » 31 okt 2009 20:12

Storfod skrev:Du skal IKKE købe weightgainer!! Du skal hellere sørge for at spise nok mad! :mrgreen:
Evt. køb proteinpulver og drik en shake efter træning..

Og så tag lige nogle ordenlige billeder (få en anden til at tage dem),
så man kan se hele kroppen :P


Vrøvl.. kulhydrater er også vigtige lige efter træning, og det er her en weightgainer kommer ind i billedet.. da den både har protein+kulhydrat. Men hvis det skulle være en proteinshake med proteinpulver samt vand, er det et must a smide en banan oven i samt en håndfuld rosiner.

Storfod
Hercules
Indlæg: 3664
Tilmeldt: 02 jan 2008 23:09
Geografisk sted: 5854 Gislev

Re: Fra useriøs træning til seriøs træning (1.5 måned)

Indlægaf Storfod » 31 okt 2009 20:46

MCole skrev:
Storfod skrev:Du skal IKKE købe weightgainer!! Du skal hellere sørge for at spise nok mad! :mrgreen:
Evt. køb proteinpulver og drik en shake efter træning..

Og så tag lige nogle ordenlige billeder (få en anden til at tage dem),
så man kan se hele kroppen :P


Vrøvl.. kulhydrater er også vigtige lige efter træning, og det er her en weightgainer kommer ind i billedet.. da den både har protein+kulhydrat. Men hvis det skulle være en proteinshake med proteinpulver samt vand, er det et must a smide en banan oven i samt en håndfuld rosiner.


Så hellere købe noget druesukker til at putte i proteinshaken, du får jo ikke ret meget
protein via weightgainer..
Board moderator

Bogarder
Site Admin
Indlæg: 746
Tilmeldt: 31 aug 2009 19:34
Geografisk sted: 8000

Re: Fra useriøs træning til seriøs træning (1.5 måned)

Indlægaf Bogarder » 31 okt 2009 22:29

Storfod skrev:
MCole skrev:
Storfod skrev:Du skal IKKE købe weightgainer!! Du skal hellere sørge for at spise nok mad! :mrgreen:
Evt. køb proteinpulver og drik en shake efter træning..

Og så tag lige nogle ordenlige billeder (få en anden til at tage dem),
så man kan se hele kroppen :P


Vrøvl.. kulhydrater er også vigtige lige efter træning, og det er her en weightgainer kommer ind i billedet.. da den både har protein+kulhydrat. Men hvis det skulle være en proteinshake med proteinpulver samt vand, er det et must a smide en banan oven i samt en håndfuld rosiner.


Så hellere købe noget druesukker til at putte i proteinshaken, du får jo ikke ret meget
protein via weightgainer..


Kommer an på den wheightgainer du køber.. Men ja, ofte betaler du meget for kulhydraterne.

Brix
Strandløve
Indlæg: 455
Tilmeldt: 23 mar 2004 14:35

Re: Fra useriøs træning til seriøs træning (1.5 måned)

Indlægaf Brix » 11 nov 2009 09:20

Personligt drikker jeg en shake med 40 gram protein og 20 gram druesukker samt spiser 2 riskager lige efer træning. Billigt og godt 8)

Har selv prøvet med vægtforøger af diverse slags, da jeg også var meget tynd da jeg startede i sin tid. Fik nu ikke alverden ud af det. Det er meget nemt at fylde kcal på tanken uden at skulle æde sig ihjel , med tunge kulhydrater. Nødder indeholder ca. 600 kcal pr 100 gram. De fylder ikke meget i maven, men er sunde og bidrager hurtigt til det daglige regnskab. Det samme gør rosiner, riskager, sunde olier osv. Det behøver ikke være så indviklet at fylde på tanken :wink:
Det er bedre at ramme ved siden af, end slet ikke at ramme!


Tilbage til "Billeder af dig selv"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 13 gæster

cron