http://www.youtube.com/watch?v=3LWWqXWd-I4 det er ikke lige noget mesterværk, men det bliver vel bedre med lidt øvelse.

hvor er jeg glad for at du spør om det. det er faktisk en meget sjov lille historie.. det var en tidlig tirsdag morgen, jeg lå i sengen og tænkte av for fanden, hvor gør min lænd ondt. jeg lå længe og tænkte over hvordan jeg kunne gøre noget ved problemet. så kom jeg lige pludselig i tanke om at sumobrydere da måtte ha en utrolig stærk lænd, for ellers ville de vel ikke være i stand til at stille sig i sumo stilling med den enorme skidesæk de render rundt med. så jeg besluttede mig for at prøve at lave sumo dødløft istedet for almindelig dødløft. det har jeg været utrolig glad for det har givet mig en meget bedre stilling i ryggen, og jeg kan bruge mine ben meget mere. nu har jeg faktisk aldrig ondt i lænden mere. er begyndt at lave alm dødløft på de nemme-medium tunge løft, og så på de helt tunge laver jeg sumo. alm dødløft styrker ryggen bedre en sumo.Lentz skrev:Damn det sucks.....
Hmm.. tænkte lidt. hvad er årsagen til du laver sumo dødløft?
Tilbage til "TræningsVideoer mv."
Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster